XXL Nutrition

Alli is gewoon Xenical ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is dat zo? Werkt het goed?

Dan zal ik mijn zus eens daarheen sturen om zo'n ding op te halen:p
 
Las het vanmorgen in de krant. :D

Dit betekent dat wanneer iemand met alleen een dieet 2 kilo zou afvallen, de combinatie van dieet plus alli resulteert in 3 kilo gewichtsverlies. De capsule zorgt ervoor dat ongeveer 25% van het vet in het eten niet geabsorbeerd wordt door het lichaam, waardoor het niet kan worden omgezet in extra kilo’s

Nu vraag ik me af of dit soort afvallen gepaard zal gaan met hartkloppingen, temperatuurverhogingen en dergelijke? Dat is het nadeel van de huidige 'fatburners'. Je voelt je nerveus en niet op je gemak wanneer je dat soort producten inneemt.

Gelukkig dient dit spul wel samen te gaan met intensief cardioeen, anders zou iedere imbeciel dit spul gaan kopen en strak over het strand lopen te pronken met zijn droge buik en zou in ieder geval mijn motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnen.. ;)

Mensen die toch teveel vetten eten krijgen immers af te rekenen met een niet onder controle te houden diarree.
GSK geeft de mensen die Alli (Xenical) in de warenhuizen kopen dan ook de raad overwegend zwarte broeken te dragen en zich te voorzien van vervangingskledij, teneinde de gevolgen van mogelijk ‘lekken’ te neutraliseren.

:roflol:
 
Laatst bewerkt:
kan je dit met Keto dieet gebruiken dan?
 
Zullen 15 koppen koffie en groene thee per dag niet hetzelfde effect geven?
 
De handelsvergunning volgt naar verwachting in de komende maanden. Wanneer de Europese vergunning een feit is, is dit geneesmiddel straks zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar voor mensen van 18 jaar of ouder met een BMI van 28 of meer.alli is daarmee het eerste geregistreerde geneesmiddel tegen overgewicht dat vrij verkrijgbaar is.

****, ik zit op een BMI van 27,2. Maar hierbij is het gebruik van BMI om overgewicht te berekenen eindelijk in het voordeel van de bodybuilder!
 
****, ik zit op een BMI van 27,2. Maar hierbij is het gebruik van BMI om overgewicht te berekenen eindelijk in het voordeel van de bodybuilder!

Een extra motivatie om meer massa te gainen, desnoods wat extra vet in de bulk. Heb je eenmaal de BMI-drempel bereikt dan kan je na extra veel van het middel te hebben ingeslagen weer fijn de cut in.
 
De luiheid van de mens wordt weer eens beloond...
 
Een extra motivatie om meer massa te gainen, desnoods wat extra vet in de bulk. Heb je eenmaal de BMI-drempel bereikt dan kan je na extra veel van het middel te hebben ingeslagen weer fijn de cut in.

Jup, haha.


Maar werkt dit uberhaupt? Er staat weinig wetenschappelijks op die site namelijk.
 
Is dit middel niet brutaal ongezond.. De mens beweertook dat je vetten nodig hebt, in de cut krijg je er al minder van binnen, en met dit middel wordt ook nog eens het vet 'weggewerkt' dus 'onschadelijk' gemaakt.. Lijkt me egt zwaar beroerd voor je hormoonhuishouding..

Nee, niet voor mij, alleen als het afvallen zo beroerd gaat ga ik er pas aan beginnen..

+1

Ken een gast die sinds die het neemt erectie probs heeft
 
Waarom zou je ervoor willen zorgen dat je lichaam minder vetten opneemt? Steek je al die tijd in het opbouwen van een deftig voedingsschema en met dat middel erbij klopt je vetinname dan weer voor geen meter.

Enige manier waarvoor het nuttig zou kunnen zijn imo is inname voor een bezoek aan de McDo...
 
Dus dat is hoe het werkt? Het voorkomt dat je lichaam vetten opneemt? Wat een achterlijk dwaas idee. Vetten zijn niet alleen essentieel, maar door dit soort baggerpillen leren mensen nog steeds niet anders te eten, je beloont niet alleen hun luiheid, maar ook nog eens hun slechte eetgewoonten. En de overheid laat deze troep op de markt komen? Zegt weer genoeg over de macht van de farmacie.
 
Je kan enorme diarree krijgen van deze medicatie, waardoor je plots echt wel zeer snel naar het toilet moet lopen
(gehoord van iemand die dit reeds geprobeerd heeft maar er snel weer mee gestopt is)

Dus als je ze gaat proberen, zorg je best dat je steeds binnen de 2 minuten het toilet op kan...
 
Ja je darmen zullen goed slieren door al het vet dat niet verteerd wordt, Het enige dat helpt om het op te houden is een buttplug. Als je het zou gebruiken is het tijdens een junkmaal ideaal.
 
luiheid wordt inderdaad echt beloond, ben hard voor jezelf en ga hardlopen ofzo. Inplaats van simpel wat van die chemische zooi eten
 
Dus dat is hoe het werkt? Het voorkomt dat je lichaam vetten opneemt? Wat een achterlijk dwaas idee. Vetten zijn niet alleen essentieel, maar door dit soort baggerpillen leren mensen nog steeds niet anders te eten, je beloont niet alleen hun luiheid, maar ook nog eens hun slechte eetgewoonten. En de overheid laat deze troep op de markt komen? Zegt weer genoeg over de macht van de farmacie.

Helemaal mee eens!!!!!!:):):)
 
Ja je darmen zullen goed slieren door al het vet dat niet verteerd wordt, Het enige dat helpt om het op te houden is een buttplug. Als je het zou gebruiken is het tijdens een junkmaal ideaal.

hahahaha!!!! LOL!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Dus dat is hoe het werkt? Het voorkomt dat je lichaam vetten opneemt? Wat een achterlijk dwaas idee. Vetten zijn niet alleen essentieel, maar door dit soort baggerpillen leren mensen nog steeds niet anders te eten, je beloont niet alleen hun luiheid, maar ook nog eens hun slechte eetgewoonten. En de overheid laat deze troep op de markt komen? Zegt weer genoeg over de macht van de farmacie.


Toen een paar jaar geleden chitosan op de markt kwam was er direct al reactie uit de BB wereld dat Xenical een betere/sterkere optie was, alleen was het toen enkel op recept verkrijgbaar.

Nu dus gewoon OTC bij de apotheker.
 
Back
Naar boven