AndroidHealthClinic

Allison Williams

Bezoekers in dit topic

kan me wel voorstellen dat jullie een leuk koppel zijn

:D

enne je vrouwtje ziet er top uit

:thumb:
 
met Gunter

0.jpg
 
Laatst bewerkt:
ziet er strak uit die dames !!! jammy :)
 
Jippie inspiratie...

Echt toppie :thumb:
 
Van mij had ze wel hoger mogen eindigen :thumb:

Heel leuk die foto's.
 
ja idd ! der buik heeft echt een hele goed shape ! verders ook goed strak !

goede schouders ook ! maja miss dat ze niet genoeg massa had voor een hogere plaats?
 
pas maar op dat je niet met die grote gasten om haar moet knokken:D

nee zonder dollen, geweldig mooi lichaam. mooi strak.
zeker iets om trots op te zijn. Hoe hebben jullie elkaar trouwens ontmoet?
 
Mooie schouders! Ik vind wel dat op de eerste foto (pagina 1) haar bh onzettend strak zit. Hoort dat?
 
Originally posted by Esperantisto
maar wat was het verschil tussen fitness en figure?
Nadruk op 'kunstjes' (lenigheid, etc.) bij fitness en op 'mooi gespierd, maar niet TE' bij figure?
juist!
Originally posted by soulreaver
Hoeveelste was ze ook alweer geworden?
10e
Originally posted by Rob G
Ben je al eens ge-bitch-slapped door haar BOS?
elke dag :sad:
Originally posted by dandyman
Hoe hebben jullie elkaar trouwens ontmoet?
In de sportschool, ze deed toen al wedstrijden en wist dat ik wel mensen begeleidde, dus ze kwam naar me toe voor advies en ik heb haar toen iets meer als advies gegeven :D
Originally posted by Johny
Ik vind wel dat op de eerste foto (pagina 1) haar bh onzettend strak zit. Hoort dat?
Dat zullen dan wel alle foto's zijn, want haar bh verschuift niet.
Alle dames gebruiken een speciaal soort lijm om hun kleding aan hun lichaam te plakken onstage.
Je zou toch niet willen dat je tiet eruit schiet of dat je steeds aan je bikini moet trekken omdat het steeds verschuift, terwijl je wordt gejureerd.
Staat niet echt vrouwelijk als dat vast wordt gelegd op de gevoelige plaat en er fotografen van de grote bladen voor je neus zitten te wachten op dat moment :D

Trouwens ze had van mij ook hoger mogen eindigen, maar ja de jury beslist en ik weet nog steeds niet waar de jury op let.
In augustus moet ze weer naar Jan Tana wedstrijd (haar laatste kans om zich te kwalificeren voor de Olympia).
Monica Brant doet ook mee en misschien ook Lena Johanessen, Kim Chizewski (vrouw van Chad Nichols) en Davana Medina (weer).
Lena en Kim hebben zich nog niet geplaatst voor de O.
Dus dat kan nog moeilijk worden voor Allison, gezien bovenstaanden al een naam voorzichzelf hebben gemaakt.
En het is nu eenmaal een feit dat een naam als Kim of Lena gewoon meer kaarten verkoopt als een onbekende Allison... :sad:
 
ik vraag mij nu echt af wat die Davana meer had dan Allison? komaan, je ziet toch zo dat allison een prachtige symmetrie heeft, en een pracht van een rug... nou ja. foei! slechte jury ;)
 
Originally posted by bestoldschool
.... Trouwens ze had van mij ook hoger mogen eindigen, maar ja de jury beslist en ik weet nog steeds niet waar de jury op let.
In augustus moet ze weer naar Jan Tana wedstrijd (haar laatste kans om zich te kwalificeren voor de Olympia).
Monica Brant doet ook mee en misschien ook Lena Johanessen, Kim Chizewski (vrouw van Chad Nichols) en Davana Medina (weer).
Lena en Kim hebben zich nog niet geplaatst voor de O.
Dus dat kan nog moeilijk worden voor Allison, gezien bovenstaanden al een naam voorzichzelf hebben gemaakt ....

Wees blij BOS met zo een meisje !!! En wil ze meedraaien op O niveau zal ze toch heftig aan de ondersteuning moeten en niks ten nadele van die atletes maar dan gaat je meisje toch lichtelijk 'androgeen' veranderen.
Het is uiteraard waar ze (jullie) voor kiezen maar persoonlijk zeg ik blijf bij de 'figure contests' - just my 2 cents.

Originally posted by Spike
.... ik vraag mij nu echt af wat die Davana meer had dan Allison? komaan, je ziet toch zo dat allison een prachtige symmetrie heeft, en een pracht van een rug... nou ja. foei! slechte jury ;) ....

Dat bedoel ik met jureren Spike komt zelden een unanieme beslissing uit die ook 'publieksvriendelijk' is.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Spike
ik vraag mij nu echt af wat die Davana meer had dan Allison? komaan, je ziet toch zo dat allison een prachtige symmetrie heeft, en een pracht van een rug... nou ja. foei! slechte jury ;)
Het gaat soms toch om de naam ook, iemand die een onbekende naam heeft mag nog de beste fysiek hebben, dan nog zal die naambekendheid parten spelen. Jammer, maar ik vrees dat dit altijd zo is.
 
Originally posted by Smalluser
En wil ze meedraaien op O niveau zal ze toch heftig aan de ondersteuning moeten en niks ten nadele van die atletes maar dan gaat je meisje toch lichtelijk 'androgeen' veranderen.
Het is uiteraard waar ze (jullie) voor kiezen maar persoonlijk zeg ik blijf bij de 'figure contests' - just my 2 cents.Groet Smalluser :thumb:
Op de O meedraaien met een figure competitie hoeft geen AS gebruik met zich mee te brengen.
Dit jaar werden voor het eerst Figure shows gehouden.
Dus dat betekent dat a.s. october voor het eerst een figure Olympia zal komen.
De dames die zich geplaatst hebben voor de O zijn dezelfde dames die je op deze foto's naast Allison ziet staan en die ook meegedaan hebben aan de NOC voor kwalificatie: Mari Kudla, Davana Medina, Jenny Lynn, Jaime Franklin.
Volgens mij sloeg Allison daar geen slecht figuur tussen.

Davana en Monica Brant zullen meedoen in augustus en misschien ook Lena en Kim die zich beiden nog niet hebben geplaatst. (Lena omdat ze als laatste eindigde tijdens de Arnold Classic in februari wegens te gespierd, hard en droog zijn) en Kim heeft zich nog niet geplaatst door haar zwangerschap, ik weet niet of ze plannen heeft alsnog mee te doen.
Verder is Lesli Russell ook een grote naam en die heeft zich ook niet geplaatst dus kijk maar niet verbaasd als die ook ergens aan de top uitkomt.

Kortom ze zal niet licht androgeen veranderen, ze blijft gewoon in deze vorm verschijnen, want volgens mij is ze wel goed zo.
Kom op een wedstrijd zoals Lena en je eindigt onderaan de lijst, kom je te zacht en met cellulitis zoals sommigen dan eindig je onderaan de lijst (behalve als je een goede naam hebt)

Maar misschien kan ik jullie adviezen gebruiken: waar vinden jullie dat ze nog aan zou moeten werken als je haar vergelijkt met anderen in de foto? (en dit is een serieuze vraag, niet om jullie te bespotten)
 
Eerlijk gezegd vind ik alles perfect op 1 ding na, haar biceps lijken wat aan de kleine kant. Die zouden iets groter kunnen zijn.. maar dat is maar mijn leken-mening hoor!
Ze heeft iig geweldig mooie benen!

Espi
 
En kan je haar de baas tussen de lakens, BOS?
 
Klein? Volgens mij wel ok voor een Figure show

imgp0004.jpg
 
Dacht al dat de opm vast nergens op sloeg omdat de foto's die ik van Alison zag allemaal waren van een biceps, die niet aangespannen was... heel goede biceps dus!

Zou het dus echt niet weten hoor...

Espi
 
Haar middel lijkt smaller dan die van haar concurrenten waardoor haar flinke bovenbenen en schouders er wat meer uitspringen. Wellicht vond de jury dit iets teveel van het goede?

Zelf vind ik haar er een stuk atletischer uitzien dan dames die hoger geplaatst waren. Gebrek aan naamsbekendheid zal haar ook wel een paar plaatsen gekost hebben. Nog iets, ze mag wel wat meer zelfvertrouwen uitstralen. Dat viel me ook op. Maar 't valt allemaal niet mee natuurlijk om daar te staan. Zelfvertrouwen komt vanzelf wel.

Success!
 
Back
Naar boven