Fitness Seller

Allison Williams

Bezoekers in dit topic

Zelfvertrouwen uitstralen is een punt die ze zelf ook noemde nadat ze de foto's terugzag.
Goed opgemerkt Axe! :clap:

Aan de bovenbenen wordt gewerkt!! Te grote bovenbenen zijn altijd haar zwak punt geweest (of juist sterk?)
Ik kan wel een paar cm van haar benen gebruiken op die van mij. :(
 
Knap, heel knap!
Haar taille is zowat de smalste in heel de line up.
En abdo's daar kan de rest ook niet aan.
Wat ze zou moeten opwerken?
Wel ik denk dat ze iets in overall spiermassa mag groeien. Daarmee bedoel ik een soort uitgezoemde fysiek van haar. Zeker niet harder, maar ze lijkt gewoon iets kleiner dan de anderen.
Ikzelf had haar zeker hoger geplaatst. Naambekendheid idd!
Geweldige rug! Maar let er mee op, dit is juist genoeg.
Haar benen, en dan bedoel ik niveau heupen hadden misschien iets strakker kunnen zijn. Maar ja dit ligt misschien aan de foto's.

Top man! Dit moet ik aan m'n meisie laten zien!
 
Hey BOS,
Luca's vriendin Sofie hier, je verwees me door naar deze thread...
Topfoto's !!! Congrats to Allison, ze ziet er schitterend uit, mini-taille en prachtige rug.
Naam zal zeker een rol gespeeld hebben, de jury is nooit objectief, zelfs niet bij beginnerswedstrijden, dus al zeker niet op dat niveau, wanneer er sponsors blijgemaakt moeten worden...

Je vroeg waaraan het misschien zou kunnen gelegen hebben?
Wat me opvalt, is dat haar symmetrie beter lijkt in het 1-piece suit dan in het 2-piece omdat daar het verschil tussen haar lats en taille wat minder uitgesproken lijk en daardoor harmonieuzer overkomt. En misschien mocht haar buik wat meer definitie vertonen (schuine buikspieren met name)

Dit geheel als kanttekening, want petje af hoor !
AMAI! zoals wij Belgen dat zeggen
:p
Ik ben echt onder de indruk, serieuze spiermassa heeft ze!

Sofie
 
Originally posted by SQUAT
En abdo's daar kan de rest ook niet aan.

Wat ze zou moeten opwerken?
Wel ik denk dat ze iets in overall spiermassa mag groeien. Zeker niet harder, maar ze lijkt gewoon iets kleiner dan de anderen.

Haar benen, en dan bedoel ik niveau heupen hadden misschien iets strakker kunnen zijn. Maar ja dit ligt misschien aan de foto's.
-De abs waren idd goed aanwezig en heel erg diep, ze mocht niet teveel aanspannen anders kreeg ze daar minpunten voor, dus in de meeste foto's stond ze zonder haar buikspieren aan te spannen aangezien ze bang was teveel cuts te tonen.

-Overall in spiermassa groeien zal nog even duren aangezien ze weer aan het dieten is, maar zeker een goed punt om mee te nemen voor volgend jaar (tijdens offseason)

-Haar benen/heupen: nee dit ligt niet aan de foto's, het was een feit.
Ze heeft altijd probleem heupen gehad, kijk maar op bijgaande foto van haar laatste wedstrijd vorig jaar augustus waar ze te dun/mager was in haar bovenlichaam en te zacht in haar benen/heupen.
Deze keer was het al beter, maar het kan idd beter, we werken eraan!! ;)
Originally posted by luca
Je vroeg waaraan het misschien zou kunnen gelegen hebben?
Wat me opvalt, is dat haar symmetrie beter lijkt in het 1-piece suit dan in het 2-piece omdat daar het verschil tussen haar lats en taille wat minder uitgesproken lijk en daardoor harmonieuzer overkomt. En misschien mocht haar buik wat meer definitie vertonen (schuine buikspieren met name)
-Ik heb haar ook een paar keer gezegd dat haar front relax pose minder indruk maakt als de rear relax waar haar V shape beter te zien is. Dus ik ben het met je eens daarin!
-Haar buik wilde ze niet aanspannen (bang om aftrekpunten te krijgen), maar zelfs ontspannen was haar buik beter als de top 5 :(
Ze heeft echt wel diepe buikspieren hoor!! :D (Zie foto)

aw.jpg
 
foto schuine buikspieren

imgp0004.jpg
 
:clap:

nogmaals erg mooie meid ! goede spiermassa... ik kan je geen advies geven waar aan gewerkt moet worden..., maar wat ik wel vind is dat der buik beter uit zou zien zonder tatoo.
 
Back
Naar boven