AndroidHealthClinic

Nieuws Allochtone leerlingen presteren veel minder goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk dat het van beiden wat is. Je kansen dalen sowieso als je in een erg foute omgeving opgroeit natuurlijk. Dus het helpt zeker niet. Zoals het artikel ook al zegt missen ze de motivatie of zijn ze te snel tevreden met een mindere richting. Belangrijk blijft dat je kinderen zo vroeg mogelijk op de juiste manier begeleid tot volwassene en daar is het ook vaak misgelopen in de allochtone gemeenschap.

Natuurlijk zouden allochtonen vaak beter gebruik moeten maken van hun capaciteiten maar het is niet makkelijk als je ouders van een totaal andere cultuur afkomstig zijn en niet helemaal weten wat er in de Nederlandse cultuur speelt.. dan wordt begeleiding een stuk moeilijker.. het is natuurlijk makkelijk om daar alléén de allochtonen ouders de schuld van te geven maar het is natuurlijk afhankelijk van heel wat factoren waarbij het mis is gegaan..het begint al bij de begeleiding van de ouders.. natuurlijk gaan zij ook niet vrijuit en dat wil ik niet zeggen maar het is een combinatie van.. dat is het voorbeeld wat ik gaf met de Polen in een andere post.. het is niet alléén maar binnenhalen, laten werken (lees profiteren), op een hoopje zetten bij zoveel mogelijk landgenoten (lekker makkelijk.. heb je ook geen last van ze) en dan later tot de wetenschap komen dat ze nu danwel zij of hun kinderen niet meer zoveel bijdragen voor de economie en juist voor wat overlast zorgen.. alles is goed tot het begint te piepen zeg ik altijd..
 
Nee, ik zeg zelf trouwens al langer dat wij autochtonen (of tenminste de personen die toen verantwoordelijk waren) de integratie niet goed hebben aangepakt. De resultaten daarvan zien we nu ook. Alleen jammer dat men soms nog niet van vroegere fouten geleerd heeft als je sommige politici bezig hoort.
 
Natuurlijk zouden allochtonen vaak beter gebruik moeten maken van hun capaciteiten maar het is niet makkelijk als je ouders van een totaal andere cultuur afkomstig zijn en niet helemaal weten wat er in de Nederlandse cultuur speelt.. dan wordt begeleiding een stuk moeilijker.. het is natuurlijk makkelijk om daar alléén de allochtonen ouders de schuld van te geven maar het is natuurlijk afhankelijk van heel wat factoren waarbij het mis is gegaan..het begint al bij de begeleiding van de ouders.. natuurlijk gaan zij ook niet vrijuit en dat wil ik niet zeggen maar het is een combinatie van.. dat is het voorbeeld wat ik gaf met de Polen in een andere post.. het is niet alléén maar binnenhalen, laten werken (lees profiteren), op een hoopje zetten bij zoveel mogelijk landgenoten (lekker makkelijk.. heb je ook geen last van ze) en dan later tot de wetenschap komen dat ze nu danwel zij of hun kinderen niet meer zoveel bijdragen voor de economie en juist voor wat overlast zorgen.. alles is goed tot het begint te piepen zeg ik altijd..
Conclusie, wat Wilders al jaren roept.

Integratie van allochtonen in Nederland en Belgie is k*t.
 
Nee, ik zeg zelf trouwens al langer dat wij autochtonen (of tenminste de personen die toen verantwoordelijk waren) de integratie niet goed hebben aangepakt. De resultaten daarvan zien we nu ook. Alleen jammer dat men soms nog niet van vroegere fouten geleerd heeft als je sommige politici bezig hoort.

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook wel eens heb 'betrapt' het niet leren van fouten van het verleden (om het maar even zo te zeggen lol).. kan me nog een discussie betreft de Polen herinneren...
 
Conclusie, wat Wilders al jaren roept.

Integratie van allochtonen in Nederland en Belgie is k*t.

Zo zie je maar.. ik kan het ook roepen maar dat maakt mij geen goede politicus.. het benoemen van de problemen is niet zo moeilijk voor een weldenkend mens.. tot de juiste oplossingen komen daar zit de moeilijkheidsgraat en daarom zal Wilders alléén maar goed scoren bij de wat 'simpelere' mensen om het maar even zo te zeggen.. heb hem niet nodig om de problemen te benoemen die ik zelf ook zie...
 
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook wel eens heb 'betrapt' het niet leren van fouten van het verleden (om het maar even zo te zeggen lol).. kan me nog een discussie betreft de Polen herinneren...
Hoezo? Ik vind nog altijd dat Polen welkom zijn. Waarom zou ik dan niet van fouten geleerd hebben? Ik vind namelijk dat we ze deze keer wél goed moeten begeleiden.
 
Hoezo? Ik vind nog altijd dat Polen welkom zijn. Waarom zou ik dan niet van fouten geleerd hebben? Ik vind namelijk dat we ze deze keer wél goed moeten begeleiden.

Ik kan me een discussie herinneren waarbij jij bijna onvoorwardelijk was voor de komst van de Polen puur om het feit dat je de illusie had dat zij dezelfde cultuur hadden als wij en dat zij per difinitie voor minder problemen zouden zorgen.. zoiets kan ik me herinneren.. maargoed.. dat is ook niet zo belangrijk voor deze discussie..
 
Volgens mij overdrijf je mijn mening. Wel vind ik nog steeds dat Polen iets makkelijker te integreren zouden zijn ja, nog steeds is dat mijn mening. Wil niet zeggen dat we ze hier kunnen laten binnenstromen zonder er naar om te zien natuurlijk.
 
Nee, ik zeg zelf trouwens al langer dat wij autochtonen (of tenminste de personen die toen verantwoordelijk waren) de integratie niet goed hebben aangepakt. De resultaten daarvan zien we nu ook. Alleen jammer dat men soms nog niet van vroegere fouten geleerd heeft als je sommige politici bezig hoort.

Dus het is de schuld van de autochtonen?
 
Het zijn ook niet jou woorden die ik gebruik maar zoals ik zei.. iets in die geest.. maargoed. verder ook niet belangrijk.
 
De criminaliteit, en resultaten op school van de mensen die wonen in wijken met relatief veel allochtonen liggen allemaal beduidend lager. Echt lekker gaat het daar gewoon niet.
Grote integratie fail.
Simpel genoeg en ook al 100x duidelijk geworden
 
Dus het is de schuld van de autochtonen?
Lees jij alles hier wel? of pik je zomaar iets eruit? Het ligt aan verschillende factoren , daar waren we ondertussen al uit.
 
lol.. leuke discussie.. kan je precies vertellen waar deze 'discussie' naartoe zal gaan.. dat weet jij en dat weet ik.. maargoed.. het gaat ook om de defenitie van leuk.. dat is voor iedereen anders.. daar heb je wel weer een punt..

dertien-in-een-dozijn discussies zijn nooit echt leuk naar mijn mening.. maargoed.. dit forum is niet alléén voor mij dus be my guest maar vond het gewoon grappig.. that's all...

Misschien moet je FF3 eens installeren ;)
 
"Geen vechtlust"

dat meen je niet:D
 
Back
Naar boven