AndroidHealthClinic

Allochtonen op homojacht in A'dam

Bezoekers in dit topic

Slecht voorbeeld morro. Deze zwerver was niet zo onschuldig. En militairen slaan gelukkig niet wekelijks zwervers in elkaar.
 
hier gaan we weer, wij dbb-er weten wel beter jongens wij horen vrienden onderelkaar te zijn en geen vijanden !! het kunnen ook net zo goed een groep neonazi's zijn of boeren of kampers. maar als er weer mocro in de mand valt doen zo het gelijk allemaal ??

en morro niet iedere hollander schijt in zijn broek als er een buff mocro voor hem staat lol
 
stoer vriend

toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.

Kijk, en daar schuilt nou precies het probleem. Als de onderlinge akkefietjes nou gewoon man tegen man, vuist tegen vuist opgelost konden worden, zou er niet veel aan de hand zijn geweest. Het nadeel is alleen, dat als je als Nederlander een keer een Marokkaan aanpakt, dat ze een half uur later met 15+ man terugkomen om vervolgens met z'n allen op 1 persoon te gaan. Ik denk niet dat het de Nederlanders zijn die voor de Marokkanen in hun broek schijten, eerder andersom, anders was het niet nodig geweest om altijd te zorgen dat je het gevecht kan winnen door een overtal. Laten we wel wezen, als de gemiddelde Marokkaan tussen de 16-22 in z'n eentje loopt, gedraagt hij zich heel anders dan wanneer hij met een groep is.
 
stoer vriend

toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.

Haha dus weer stoer door het kleurtje, trieste aap man je kent me geeneens
 
weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.

vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is.

jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.

Dat hoor ik echt veel allochtonen zeggen, maar imo valt dat best wel mee hoor.
 
stoer vriend

toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.

en jij vraagt je af waar de haat vandaan komt?
doe eens een gokje. :rolleyes:

Je eist wel respect, maar je geeft geen respect terug.

En waarom zouden we moeten kiezen tussen het lot van een zwerver en een homo? Volgens mij is het alletwee even erg. Of vind jij het stiekem helemaal niet zo erg als een homo in elkaar wordt gerost en beroofd door een groepje leipe mocro flavour?
 
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

:rolleyes:

Uiteraard, want als je donker bent dan ben je superman ? Nog meer naar 50 cents luisteren, morron.
 
morro69

Ai, alweer een 'support' accountje :rolleyes:
 
stoer vriend

toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.

O ja want dan komt de hele familie langs, loser

Ik heb vaak genoeg mot gehad met dit soort apies omdatik absoluut niet over me heen laat lopen, meestal zijn het een stelletje moederskindjes die als ze een pak rammel hebben gekregen meteen naar hun mammie toegaan om uit te huilen of naar huis gaan om een mes te halen omdat ze in hun eer zijn gekrenkt. Moet je maar geen dames lastig vallen want anders krijg je klappen en hard ook.


:roflol:

als je er 1 tegen komt zijn ze meestal super aardig, daarentegen als je ze met een groepje tegenkomt, komt het groepsgedrag in deze clowntjes naar boven en dan zijn opeens zo ontzettend stoer. O O O


Ik heb absoluut geen hekel aan allochtonen, daarentegen begin ik wel steeds meer een haat te ontwikkelen tegen Marrokanen. het is heel vreemd maar altijd als ik ruzie krijg in de stad is het met iemand van marrokaanse afkomst.

Heel frapant
 
weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.

vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is

jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.

Ik denk dat jullie barbaren eerder wat van ons moeten leren, tjap. En zonder buitenlanders was Nederland idd niet zoals het nu is, het zou veel mooier en gezelliger zijn geweest.
 
Ik heb absoluut geen hekel aan allochtonen, daarentegen begin ik wel steeds meer een haat te ontwikkelen tegen Marrokanen. het is heel vreemd maar altijd als ik ruzie krijg in de stad is het met iemand van marrokaanse afkomst.

Die leipe mocro flavour :D
 
Back
Naar boven