AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat klopt er niet? Leg eens uit.

Kap trouwens eens met namen tussen haakjes te doen, mars was voor jouw tijd.

Kap jij eens met Smileys van het FOK forum, dit is DBB.

En hoe bedoel je wat klopt er niet?
 
Kap jij eens met Smileys van het FOK forum, dit is DBB.

En hoe bedoel je wat klopt er niet?
Die smileys passen hier prima.

Wat klopt er niet aan mijn geweldige superieure topictitel? Die vat het filmpje toch prima samen?
 
Die smileys passen hier prima.

Wat klopt er niet aan mijn geweldige superieure topictitel? Die vat het filmpje toch prima samen?

Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.

Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.
 
+1000
hoezo je mag niet pissen :S lol en waar bemoeit die oude lul zich mee :S
 
Is het mogelijk die wazigheid dat zijn hoofd verbergt weg te werken?
 
Het mooie is dat als deze kerel in Zuid Afrika zou scoren voor oranje het een echte hollander zou zijn.
 
Het mooie is dat als deze kerel in Zuid Afrika zou scoren voor oranje het een echte hollander zou zijn.

Nee, ik heb liever dat KUYT of Robben scoort. :rolleyes:




Wat een onzin opmerking van jou sorry.


Maar als een Nederlandse jongen op straat zou pissen en daarna zo stoer zou doen, had ik hem net zo graag willen slaan als die neger..
 
Nee, ik heb liever dat KUYT of Robben scoort. :rolleyes:




Wat een onzin opmerking van jou sorry.


Maar als een Nederlandse jongen op straat zou pissen en daarna zo stoer zou doen, had ik hem net zo graag willen slaan als die neger..

Het ging mij meer om de topictitel.
 
Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.
Ja, natuurlijk. Voel jij jezelf niet ver verheven boven dit soort losers? Dan ben je er zelf zeker één?
Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.
Uiteraard, dat lok je uit met dit soort gedrag.
Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.
Wat ernstig zeg, iedereen vindt deze gast een retard, echt een eye-opener inderdaad.
dit.
 
Het ging mij meer om de topictitel.

Hij praat gebrekkig Nederlands, prima topictitel dus. Of wil je beweren dat het geen allochtoontje is? Hij is ook klein, dus ''tje'' misstaat niet.
 
Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.

Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.

Ik ben 17 en ik begraaf deze jongens onder de stoeptegels, zonder grapjes wat is deze
 
Betaal ik belasting voor hem?
 
pff dat wekt ook 0,0 indruk."ik doe straks gewoon aangifte" Zo'n k*t zand neger moet je meteen met een ijzeren pijp zn lelijke kop inslaan!
 
Back
Naar boven