AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is net deze mentaliteit die jou niet beter maakt dan andere extremisten

en ook de hoofdreden!!!!!!! waarom iedere partij die naar rechts leunt genegeerd wordt

met extremisme bestrijd je geen extremisme!!!!!!!!!!!!!!

in het criminele milieu schijnt dit systeem toch vrij goed te werken;)
 
het is net deze mentaliteit die jou niet beter maakt dan andere extremisten

en ook de hoofdreden!!!!!!! waarom iedere partij die naar rechts leunt genegeerd wordt

met extremisme bestrijd je geen extremisme!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

ik denkd at wel alle alternatieven al wel gehad hebben.. dus het word de hoogste tijd voor stads commando's en een grote bezem door het land:)
 
Ik begrijp alle commotie niet. Dit soort gedrag hebben we met zn allen toch gewoon maatschappelijk geaccepteerd!? Anders hadden we allemaal wel anders gestemd en/of anders geleefd..
 
het is net deze mentaliteit die jou niet beter maakt dan andere extremisten

en ook de hoofdreden!!!!!!! waarom iedere partij die naar rechts leunt genegeerd wordt

met extremisme bestrijd je geen extremisme!!!!!!!!!!!!!!

als ze allemaal dood of in afrika weg aan het rotten zijn.. jus sayin

maar je hebt inderdaad deels gelijk, dit is natuurlijk een maatschappelijk probleem en moet maatschappelijk worden aangepakt, maar helaas het feit is dat de aanpak van dit moment voor deze jongeren niet werkt.
 
Ik begrijp alle commotie niet. Dit soort gedrag hebben we met zn allen toch gewoon maatschappelijk geaccepteerd!? Anders hadden we allemaal wel anders gestemd en/of anders geleefd..

niet met z'n allen kneus...

30 % wel

30% ogen dicht

en 30% die fel tegen is!

(overige 10% = dat k*tvolk)
 
Daar is de volgendw golf debielen.
 
niet met z'n allen kneus...

30 % wel

30% ogen dicht

en 30% die fel tegen is!

(overige 10% = dat k*tvolk)

Kneus? Hmm..oke..

Maargoed. Denk dat je de bedoeling van de post niet begrijpt of ik jouw opvatting niet.
 
Stront komt voor de bezem.
 
Een neger in een goede stemming voelt het ritme van de vrouw en haar behoeften feilloos aan. De blanke man raakt vaak verzonken in een psycho analytisch draai wiel en gaat met mathematische krampachtigheid houterig te werk. De blanke man kan wat leren van een neger.

En liever cannabis dan die vieze sigaretten geur. Want werken is de grootste universele farce op een tijdsbalk van 10 miljard lichtjaar.
 
Kneus? Hmm..oke..

Maargoed. Denk dat je de bedoeling van de post niet begrijpt of ik jouw opvatting niet.

je sprak voor mij, niet doen:)
 
Een neger in een goede stemming voelt het ritme van de vrouw en haar behoeften feilloos aan. De blanke man raakt vaak verzonken in een psycho analytisch draai wiel en gaat met mathematische krampachtigheid houterig te werk. De blanke man kan wat leren van een neger.

En liever cannabis dan die vieze sigaretten geur. Want werken is de grootste universele farce op een tijdsbalk van 10 miljard lichtjaar.


Uitkering en kaarten met me homeboys FTW!
 
Het mooie is dat als deze kerel in Zuid Afrika zou scoren voor oranje het een echte hollander zou zijn.
Wat is dit voor een zwakbegaafde reactie. jij bent zeker dat negertje in dat filmpje dat op 20 meter zijn bek opentrekt hahaha
 
Wat is dit voor een zwakbegaafde reactie. jij bent zeker dat negertje in dat filmpje dat op 20 meter zijn bek opentrekt hahaha

Wat lul je nou man, lees het gehele topic door ipv selectief te citeren.
 
Wat zou selectief selecteren ??? ik quote gewoon jouw reactie. Of besef je nu ook dat die niet al te snugger is?

heb je ook verder gekeken dan mijn eerste reactie, volgens mij is je neus wel erg groot.
 
Ik zal er meer op letten, hoop alleen dat als er een soortgelijke nieuwsbericht over een autochtoon ventje verschijnt, de reacties hier net zo hard zullen zijn.
Het verschil tussen een autochtoon en gastjes zoals in het filmpje is, is dat het bij dat soort gastjes wel erg vaak voorkomt, maw de spuigaten uitloopt. Iedereen die zo doet is idioot maar dit is echt typisch marokkanen/wigger gedrag, soms zie je ook wel eens blanke met zo\'n accent en gedrag dan weet je direct met wat voor schorem het omgaat.
 
Een neger in een goede stemming voelt het ritme van de vrouw en haar behoeften feilloos aan. De blanke man raakt vaak verzonken in een psycho analytisch draai wiel en gaat met mathematische krampachtigheid houterig te werk. De blanke man kan wat leren van een neger.

En liever cannabis dan die vieze sigaretten geur. Want werken is de grootste universele farce op een tijdsbalk van 10 miljard lichtjaar.

heb je al een uitkering marky?
 
als ze allemaal dood of in afrika weg aan het rotten zijn.. jus sayin

maar je hebt inderdaad deels gelijk, dit is natuurlijk een maatschappelijk probleem en moet maatschappelijk worden aangepakt, maar helaas het feit is dat de aanpak van dit moment voor deze jongeren niet werkt.


de maatschappelijke aanpak is niet goed
omdat er niet voor de juiste partijen gestemd wordt
en er wordt niet voor de juiste partijen gestemd omdat teveel jongere rechtse rakkers rond deze partijen hangen

de autochtone jongeren zijn meestal even slecht als de allochtone
alleen handelen zij in een (dit is mijn land dus ik mag dit) standpunt
 
de maatschappelijke aanpak is niet goed
omdat er niet voor de juiste partijen gestemd wordt
en er wordt niet voor de juiste partijen gestemd omdat teveel jongere rechtse rakkers rond deze partijen hangen

de autochtone jongeren zijn meestal even slecht als de allochtone
alleen handelen zij in een (dit is mijn land dus ik mag dit) standpunt

En dit terwijl de allochtonen handelen in een (dit is niet mijn land dus ik zal me maar gedragen en aan de regelgeving aanpassen) standpunt?
:nope:
 
Back
Naar boven