XXL Nutrition

Alpha Genetics echt nep?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotterdam-Gym

Novice
Lid geworden
1 aug 2019
Berichten
1
Waardering
0
Goedemorgen allemaal,

Zojuist weer in het bezit van nieuw spul, ik ben dit nog nooit eerder tegen gekomen vandaar dat ik er aan twijfel.

Schijnt uit ons land te komen.

Mocht iemand dit kennen hoor ik het graag.

F5A21536-2862-4D34-A068-98EEC6805152.jpeg


DD50AA6B-0714-4952-B442-DB896082C1E8.jpeg
 
Hoe komt een nieuw lid “ zomaar “ in dit topic ?

Een “ leverancier “ die op internet zijn afnemers nagaat en zo vragen uit de wereld helpt ..
 
:roflol:

Ze wilden ons gewoon even op de hoogte brengen van de aanwezigheid van dit merk en wie we kunnen contacteren om het aan te schaffen :roflol:
 
Nee geen leverancier alleen gebruiker, heb idd wel de naam gebruikt omdat ik zelf zo snel niks kon verzinnen, dit was het 1ste wat in me opkwam ;-)
Maar volgensmij gaat dit off-topic
 
Nee geen leverancier alleen gebruiker, heb idd wel de naam gebruikt omdat ik zelf zo snel niks kon verzinnen, dit was het 1ste wat in me opkwam ;-)
Maar volgensmij gaat dit off-topic

Wel super attent dat je speciaal een account aanmaakt voor een wildvreemde om hem te informeren dat het spul legit is.

giphy.gif
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nee geen leverancier alleen gebruiker, heb idd wel de naam gebruikt omdat ik zelf zo snel niks kon verzinnen, dit was het 1ste wat in me opkwam ;-)
Maar volgensmij gaat dit off-topic

Nee hoor niet off-topic
Ik ben jarenlang achter internet oplichters aangegaan en als een oplichter een webshop opende voor oplichtingspraktijken kwam binnen een tiental minuten de eerste “ tevreden “ klant .. met het bericht “ ja ik heb besteld , en naar tevredenheid geleverd “

Exact hetgeen wat hier dus ook gebeurd
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Nee hoor niet off-topic
Ik ben jarenlang achter internet oplichters aangegaan en als een oplichter een webshop opende voor oplichtingspraktijken kwam binnen een tiental minuten de eerste “ tevreden “ klant .. met het bericht “ ja ik heb besteld , en naar tevredenheid geleverd “

Exact hetgeen wat hier dus ook gebeurd

Inderdaad ik open een webshop en ben aan het verkopen, je slaat de plank hier mis, ik geef enkel aan dat ik het ook gebruik.
Volgensmij staat er geen link bij naar mijn webshop :roflol:
Maar oordeel naar hetgeen waar jij je prettig bij voelt.
 
Inderdaad ik open een webshop en ben aan het verkopen, je slaat de plank hier mis, ik geef enkel aan dat ik het ook gebruik.
Volgensmij staat er geen link bij naar mijn webshop :roflol:
Maar oordeel naar hetgeen waar jij je prettig bij voelt.

Heb je nou godverdomme wel of niet een webshop? Zit je iedereen een beetje in de war te maken
 
Meer dan 5 jaar lang houdbaar?

tenor.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven