MuscleMeat

Alpha pharma verificatiecode! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knuppeltje

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2016
Berichten
168
Waardering
16
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Ik ben hier beland op dit forum omdat ik een vraag heb in verband met de verificatiecheck van alpha pharma. Ik heb een mail gestuurd naar alpha pharma om te vragen of ze 100 % kunnen garanderen, als men producten rechtstreeks van hun bestelt dat deze altijd als ECHT worden weergegeven op hun check site. Dit is de mail dat ik terug heb ontvangen.

I just remind you that alpha has such a verification system that always there is a pack of 100 apps in 10 boxes which is one lot. And you can verify one box from whole lot once, then all other products you cannot verify, so somerimes it happens that if one client had verified it before your product will not work. Its a gap in the system. Regards.

Nu, eerlijk gezegd vind ik dit een raar verhaal, maar had graag jullie meningen hier over gehoord? Alvast bedankt.
 
Vind t ook een vaag verhaal
 
Ik heb naar alpha-pharma.com gemaild. Ik wil hier het email adres vermelden van zender, maar weet niet of dit volgens de regels mag?
 
Op de site zelf staat dit:

"Any product that does not authenticate through our system is a counterfeit and must be destroyed or returned to the pharmacy or distributor."
 
Hoor ook dat ze alle codes verkocht hebben aan chinezen zodat die ook als legit uit de bus komen
 
Heel apart verhaal dus per 100 amps 1 code en ma 10 amps die met de code te controlere zijn

Dus dan kome er 90 als nep uit de bus
Dan heeft et code systheem ook weinig nut
 
Mijn bedoeling was om testobolin rechtstreeks van alpha pharma te bestellen, aangezien men dan vrij zeker kan zijn van de echtheid van het product. Natuurlijk heb ik nu mijn twijfels aan de hand van de mail die ze me gestuurd hebben en heb hun laten weten dat ik het niet helemaal meer vertrouw vanwege hun vage verhaal. Ondertussen heeft alpha pharma mij terug gemaild om te laten weten dat ze mij de testobolin wil opsturen en dat ik het geld na ontvangst mag betalen. De producten zouden dan via Praag verzonden worden. Binnen een week zou ik ze dan moeten aankrijgen. Ik heb hun laten weten dat ze de testobolin mogen opsturen, maar als de verificatiecode fake aangeeft dat ik ze dan wel niet betaal. In ieder geval houd ik jullie op de hoogte en als ik mijn producten aankrijg zal ik ze checken op hun echtheid en zal er hier foto's van plaatsen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Na ontvangen betalen? Waar kan ik bestellen? :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Dat mailtje is een beetje vaag. Heb hier 3 doosjes Rexogin liggen met allemaal dezelfde serial number, maar de authentication code is steeds anders en geven allemaal groen aan.

14576019241211101754426.jpg


1457601954553-345202211.jpg
 
Een zogenaamd erkend bedrijf in India, gaat losse verkoop doen? Er is hier genoeg alpha te krijgen, en over t algemeen is t aardig spul maar hoor wel steeds meer geluiden, zou gewoon je gear halen bij iemand persoonlijk ipv internet. Ik moet zeggen tot nu toe weinig slechte ervaringen met internetbestellen hoor, maar als je perse alpha wil, dan is er genoeg op de markt in Nederland, waarom al die moeite
 
De orals die ik gehad heb van AP waren zeker fake of erg ondergedoseerd... En de code werkte ook...
Vreemd want hun injects zijn altijd al goed geweest...
Dus ja... alpha pharma nog betrouwbaar of niet... Ik heb mijn twijfels
 
Heb vorig jaar contact gehad met ap ,en ze vertelde 10 doosjes hebben de zelfde serie nr. maar allemaal een andere authentication code.

ik heb nog testobolin liggen zie foto.IMG_20160310_111039.jpg

IMG_20160310_111039.jpg
 
Als er nog nooit ap producten gespot zijn geweest die fake zijn dan ben ik er vrij gerust in. Van zodra ik ze heb post ik hier de foto's en check ik de code. Ik ga ervan uit dat ze in orde zijn want ze komen rechtstreeks van de bron. Thx tot nu toe voor jullie reacties. Heb er echt wat aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven