Fitness Seller

Alphalean - Viper Xtreme

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
download.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Fatburner/Energizer
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Alphalean Viper Xtreme delivers a scientific formula geared towards ultimate physique enhancement. New stimulants. Superior Extracts. Ultra Thermogenesis. Strong Appetite Suppression. Lean Mass Preservation. Extreme Hardening Agents. This powdered product delivers ingredients faster than any capsule on the market while allowing the highest degree of variable dosing.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Ondersteuning in cut
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaak watermeloen: Net alsof je ranja drinkt. Niet te zoet gelukkig
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.muscle-lab.de
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? 2 proefverpakkingen pre-workout
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €29.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Twijfel.

Mijn review:

Dit is dus een kloon van PEScience Alphamine US versie. Nagenoeg dezelfde ingrediënten, maar stuk voordeliger qua prijs. Ik gebruik nu 's ochtends na het wakker worden 1 scoop. Binnen 5 minuten voel je het beginnen te werken en na 10/15 minuten heb je al het gevoel alsof het werkt. Het gaat dus redelijk snel.

Ik heb meer het idee dat het dus als energizer gebruikt kan worden tijdens de cut. Ik krijg na 15 minuten lichte 'jitters' maar deze zijn niet te erg gelukkig. Ben nog niet begonnen aan de tweede scoop in de middag.
Ik kan redelijk goed tegen caffeine. Omdat het helaas een blend is, is onduidelijk hoeveel caffeine er in zit. In de Alphamine zit 125mg per scoop. Ik heb het idee dat dit bij Alphalean ook zoiets is. Mede omdat je als maximale dosis 's ochtends 2 en 's middags 1 scoop mag pakken. De aan te raden dosering is echter 1 in de ochtend en 1 in de middag.

Het werk vooralsnog goed tegen de honger. Ik heb totaal geen hongerig gevoel en eet dus alleen omdat het moet en niet omdat ik honger heb. Het gevoel is een soort pre-workout gevoel. Je voelt je wat opgewekter en scherper en je hebt zin om uit bed te gaan. Toch om het als pre-workout te gebruiken is het niet geschikt naar mijn idee. Hoe het werkt in de cut is nog lastig te zeggen na 3 dagen, maar ik heb het gevoel dat het vooral een energizer is, die helpt je honger te onderdrukken.


Ingrediënten:


breiter-als-der-tuersteher-Alphalean-Viper-Tab.jpg



Directions
As a dietary supplement, begin drinking 1 scoop mixed with 4-5 oz water on an empty stomach 15-30 minutes before breakfast for the first two (2) days to assess tolerance. An additional 1 scoop may be taken 5-6 hours later. Once the above steps have been taken, an additional scoop may be added to the morning serving on day 3. DO NOT EXCEED 3 SCOOPS IN ANY 24 HOUR PERIOD. DO NOT USE PRODUCT FOR LONGER THAN 8 WEEKS FOLLOWED BY A SUBSEQUENT 4 WEEK BREAK.
 
Back
Naar boven