Fitness Seller

Alri na 17-hd cycle? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
vraag is simpel...is het aan te raden een alri JW en Bam stack te gebruiken na een 17-hd cycle?

ja omdat alri overal word afgebroken de laatste tijd word het tijd voor de Sup KING om het te proberen ik ga enkel JW en Bam gebruiken,zal dus wel wete wat het doet :)
 
vraag is simpel...is het aan te raden een alri JW en Bam stack te gebruiken na een 17-hd cycle?

ja omdat alri overal word afgebroken de laatste tijd word het tijd voor de Sup KING om het te proberen ik ga enkel JW en Bam gebruiken,zal dus wel wete wat het doet :)

Hey Sup king, ik zou nie weten waarom niet.

Je bent wel best dat je met jouw stats 3 potjes van elk neemt en de dosis verhoogt. Anders zal het niet zoveel uitdoen, zeker die BAM.

Ik ben nu bezig met Anabolic Xtreme's stack, tesamen met 11-Oxo. En vind hem tot nu toe beter dan de Alri stack. Al was die Alri stack ook leuk om te doen. :D
 
Sup King :D

Maar 2 producten Mike? Ik ben meer van je gewend :p
 
ja idd tis puur om te testen of het werkt,als het bij mij aanslaat zal het bij de rest ook wel werken,laat ons zeggen dat ik de final conclusion ben,werkt het of werkt het niet... :)

ik ga eerst 2 weken JW doen op de normale dosis (3caps),daarna schakel ik over op 4 caps voor 6 weken en gooi ik er nog 6 weken 3 caps Bam bij... lichtjes over de aanbevolen dosis dus :)
 
Mijn laatste weken heb ik ook de dosis verdubbelt. De eerste 5 weken gingen lekker. De laatste deden niet zoveel uit bij mij.
 
Ik ben nu bezig met Anabolic Xtreme's stack, tesamen met 11-Oxo. En vind hem tot nu toe beter dan de Alri stack. Al was die Alri stack ook leuk om te doen. :D

Wat was er leuk aan de ALRI stack en wat zijn/waren de verschillen met AE? Ik ga ze ook uiteindelijk wel beiden proberen.
 
Wat was er leuk aan de ALRI stack en wat zijn/waren de verschillen met AE? Ik ga ze ook uiteindelijk wel beiden proberen.

Bij Alri : de krachtswinst en de uithouding, veel zweten tijdens de training.

De AX stack is ongeveer hetzelfde, buiten dat zweten. Maar toch meer energie/uithouding + daar heb je nog dat Alpha male gedoe bij dat MassFX geeft. En persoonlijk vind ik dat de AX stack meer massa geeft terwijl de alri stack beter voor in de cut is.

Meer honger ook, maar dacht dat het bij beide stacks zo was. Kan het mij niet meer goed herinneren van de Alri stack.
 
Is het nou aan te raden de dosis per week iets te verhogen, dus te beginnen met 3 caps per week en dan die week erna 4 etc tot max 6 per week bijvoorbeeld bij JW?
 
Is het nou aan te raden de dosis per week iets te verhogen, dus te beginnen met 3 caps per week en dan die week erna 4 etc tot max 6 per week bijvoorbeeld bij JW?

probeer eerst een keer op de normale dosis,lukt dat niet,verhoog dan...
 
Hey Sup king, ik zou nie weten waarom niet.

Je bent wel best dat je met jouw stats 3 potjes van elk neemt en de dosis verhoogt. Anders zal het niet zoveel uitdoen, zeker die BAM.

Ik ben nu bezig met Anabolic Xtreme's stack, tesamen met 11-Oxo. En vind hem tot nu toe beter dan de Alri stack. Al was die Alri stack ook leuk om te doen. :D

Log je dit?
 
Na hoeveel dagen merk je wat van JW? Zodat ik ongeveer weet of het aanslaat of niet?

Ik merkte na 3/4 dagen al dat me spieren de gehele dag strak stonden.
 
Met 3 caps per dag @ 100kg bw?

JA,maar ben ook eigenlijk bijna geen massa aangekomen. Ga de volgende keer 4 caps nemen a 6 weken inclusief 4caps bam maar ga over week erst beginnen met een stackje bam+Novedex xt van 6 weken.

ik nam die Jw trouwens stand alone.
 
Back
Naar boven