AndroidHealthClinic

Als Arafat doodgaat dan...

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Vul zelf maar in.

Van stilte en doorgaan in de Palestijnse hoek tot....een massale opstand en een gevecht om de opvolging.

Om je even bij te houden:


PARIJS - De Palestijnse president Arafat ligt in coma. Zijn toestand is zeer slecht, aldus een medische bron in Parijs donderdag. De bron zei dat Arafat niet reageerde op de medische behandeling die hij krijgt. Volgens Palestijnse zegslieden heeft hij de afgelopen 24 uur al driemaal zijn bewustzijn verloren.

Een naaste van Arafat zei voor de Franse televisie eveneens dat het slecht gaat met de 75-jarige Palestijnse leider. Voorzitter Prodi van de Europese Commissie sprak donderdag op een top van de Europese Unie in Brussel zijn zorg uit over de toestand van Arafat. "We hopen dat het slechts vals alarm is", aldus Prodi. Premier Balkenende van EU-voorzitter Nederland sloot zich bij die woorden aan.

Nu.nl
 
Ik denk dat de stap naar vrede in het MO weer ietsje dichterbij is.

Nu alleen die hond van een Sharron nog.
 
Hopen dat er deze keer een betere komt.
 
Geen betere leider, liever een besturend orgaan.
 
ehhhm dan wordt israel door veel palestijnen schuldig gehouden? wat dus gepaard gaat met wat vuurwerk :rolleyes:
 
Dan kan er eindelijk een gematigde leider opstaan die samen met Israël op zoek gaat naar een duurzame oplossing voor het conflict.
Althans, dat hoop ik. Het zou me echter niets verbazen als de boel volledig escaleert….. :(
 
volledige escalatie.. maar laten we maar hopen dat het uiteindelijk goed zal komen..
 
Back
Naar boven