XXL Nutrition

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkapte ben-ik-populair-of-niet? topic. ;)

Als jij in mijn gym zou trainen zou je er sowieso al op vooruitgaan, en verder zou ik net zo veel last van je hebben als van alle andere leden in de gym....weinig dus, tenzij je mijn dumbbells / apparaten bezet houd, of in de weg gaat staan tijdens een theekransje met andere leden in de gym.
 
hem een hand geven, en me netjes voorstellen
 
DBC01 zei:
Je leest de laatste tijd niet erg veel meer zie ik :p




De ware aard van dit topic vertel ik pas later bro, denk je nu echt dat dit is om ego's te strelen? :roflol: Mijn ego was al te groot om door de deur van MrJ's gym te komen, dus maak je daar niet druk over :D

Dat we je door 't raam naar binnen moesten takelen kwam niet door jouw breedte maar om de doodsimpele reden dat de trap niet rolstoeltoegankelijk was. :o

:kiss:
 
MrJ zei:
Dat we je door 't raam naar binnen moesten takelen kwam niet door jouw breedte maar om de doodsimpele reden dat de trap niet rolstoeltoegankelijk was. :o

:kiss:
:roflol:
 
Na het trainen is een goed gesprek voeren ;)
 
MrJ zei:
Dat we je door 't raam naar binnen moesten takelen kwam niet door jouw breedte maar om de doodsimpele reden dat de trap niet rolstoeltoegankelijk was. :o

:kiss:

wederom een intikkertje. Bent lekker bezig zo he?


On topic, weet ik niet eigenlijk.......... of toch, zou eens vragen aan hem of hij voor mij ook eens van dat lekkers kan regelen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Centaur zei:
Verkapte ben-ik-populair-of-niet? topic. ;)

Als jij in mijn gym zou trainen zou je er sowieso al op vooruitgaan, en verder zou ik net zo veel last van je hebben als van alle andere leden in de gym....weinig dus, tenzij je mijn dumbbells / apparaten bezet houd, of in de weg gaat staan tijdens een theekransje met andere leden in de gym.

Ohw damn die haai lacht gelukkig nog in je avatar liefje anders zou ik denken dat je een depri-periode bent ingegaan na je karmabash-topic. Sindsdien ben je de pastoor van DBB.

Dit is het gare hok weet u nog? Laat je gaan, maak er wat pittigs van! (Zonder koffiemelk!) :D
 
MrJ zei:
Dat we je door 't raam naar binnen moesten takelen kwam niet door jouw breedte maar om de doodsimpele reden dat de trap niet rolstoeltoegankelijk was. :o

:kiss:
:roflol:

Ik zou die opa es deftig leren squatten en deadliften, of anders laat ik em de gym uitgooien! :mad: :whip:
 
DBC01 zei:
Ohw damn die haai lacht gelukkig nog in je avatar liefje anders zou ik denken dat je een depri-periode bent ingegaan na je karmabash-topic. Sindsdien ben je de pastoor van DBB.

Dit is het gare hok weet u nog? Laat je gaan, maak er wat pittigs van! (Zonder koffiemelk!) :D
lol, opa....waarom vraag je er nou om? Ik probeer nog vriendelijk te blijven maar.....het wordt nu wel erg moeilijk.... :headbang:


Nee, ik laat me niet uit de kast lokken, ik doe het niet...
 
MrJ zei:
Dat we je door 't raam naar binnen moesten takelen kwam niet door jouw breedte maar om de doodsimpele reden dat de trap niet rolstoeltoegankelijk was. :o

:kiss:

:roflol:

Kom je weer es trainen liefje? Dan gaan we dit keer wel dóór na 3 juiste setjes ok? Onze gym is gelijkvloers dus je mag kruipend naar je Golfje! :D
 
Centaur zei:
lol, opa....waarom vraag je er nou om? Ik probeer nog vriendelijk te blijven maar.....het wordt nu wel erg moeilijk.... :headbang:


Nee, ik laat me niet uit de kast lokken, ik doe het niet...

Kom kom. Pomp er es wat agressie en frustratie uit. ;)
 
dan zou ik snel eens samen met hem willen gaan trainen:cool: lijkt me wel eens machtig om als arme ecto met de GVR te trainen:D

en als hij dat niet wilt zou ik zn naalden omwisselen met die van een aidspatient:o
 
DBC01 zei:
:roflol:

Kom je weer es trainen liefje? Dan gaan we dit keer wel dóór na 3 juiste setjes ok? Onze gym is gelijkvloers dus je mag kruipend naar je Golfje! :D

Hahaha, een beensessie met mij mag altijd, dan weet ik nog wel leuke geintjes met de leg extension kerel.

Ik ben dan iig niet de enige die kruipend naar buiten gaat. ;)
 
Samu zei:
:roflol:

Ik zou die opa es deftig leren squatten en deadliften, of anders laat ik em de gym uitgooien! :mad: :whip:

Kijk pastoortje zo kan het ook :roflol:
 
...gewoon niets doen, ik ben geen bejaarden verzorger
j/k :D

Zouden iig leuke (lees zware) trainingen worden :cool:
 
...er geen **** om geven.
Trainen moet je doen verdomme! ;)
 
Ik heb opa niks te bewijzen, noch te leren, ook gebied eerlijkheid mij te zeggen dat ik het in een krachtmeting ook af zal leggen, qua training maakt het me dus geen drol uit of je nou bij kneets traint of niet...

Maar.....

Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar het aantal pleisters op zijn reet van de spuiten, blaren op zijn vingers van het posten, en wat zou ik graag zijn verhitte kop eens willen zien als hij het af moet leggen in een discussie tot het bittere eind.

Helaas bied kneets niet de mogeljkheid om met een rolstoel naar binnen te komen, dus deze ervaring zal dan ook wel geen werkelijkheid worden.
 
Als hertje erbij is zou ik wel eens opkijken,

dat DBC maar aan de bar gaat hangen, met de gepensioneerden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven