MuscleMeat

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centaur zei:
Ik heb opa niks te bewijzen, noch te leren, ook gebied eerlijkheid mij te zeggen dat ik het in een krachtmeting ook af zal leggen, qua training maakt het me dus geen drol uit of je nou bij kneets traint of niet...

Maar.....

Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar het aantal pleisters op zijn reet van de spuiten, blaren op zijn vingers van het posten, en wat zou ik graag zijn verhitte kop eens willen zien als hij het af moet leggen in een discussie tot het bittere eind.

Helaas bied kneets niet de mogeljkheid om met een rolstoel naar binnen te komen, dus deze ervaring zal dan ook wel geen werkelijkheid worden.

That's it my boy! :D How do you feel? :D
 
Centaur zei:
Ik heb opa niks te bewijzen, noch te leren, ook gebied eerlijkheid mij te zeggen dat ik het in een krachtmeting ook af zal leggen, qua training maakt het me dus geen drol uit of je nou bij kneets traint of niet...

Maar.....

Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar het aantal pleisters op zijn reet van de spuiten, blaren op zijn vingers van het posten, en wat zou ik graag zijn verhitte kop eens willen zien als hij het af moet leggen in een discussie tot het bittere eind.

Helaas bied kneets niet de mogeljkheid om met een rolstoel naar binnen te komen, dus deze ervaring zal dan ook wel geen werkelijkheid worden.

Lol, DBC heeft 15 posts per dag, Centaur 23 :roflol:
 
Oh ja, en groot zal de pret ook zijn om snel even 20 kilo aan elke kant van de barbell te hangen als je net de stang op je borst hebt liggen om de laatste rep er uit te persen op de bench. :D
 
Centaur is er nog steeds niet helemaal achter hoe ie op z'n gezichtje is gegaan.

Eerst de posthoer uithangen, dan de karmaslet worden, en vervolgens het klooster ingaan en MIJ ervan betichten blaren op m'n vingers te hebben ROFLOL :roflol:

Nee Centaur, een beetje zelfkennis zou je wel staan.... :rolleyes: :D
Wacht ik zal MrJ er even bijroepen want anders bezwijkt onze Cen-mod onder een literaire dumbbell :D
 
Laatst bewerkt:
Brutez zei:
Lol, DBC heeft 15 posts per dag, Centaur 23 :roflol:
ja, lol hey! Alleen post DBC al dik een jaar langer die 15 posts per dag dan ik de 23 posts doe. :rolleyes:
 
DBC01 zei:
Centaur is er nog steeds niet helemaal achter hoe ie op z'n gezichtje is gegaan.

Eerst de posthoer uithangen, dan de karmaslet worden, en vervolgens het klooster ingaan en MIJ ervan betichten blaren op m'n vingers te hebben ROFLOL :roflol:

Nee Centaur, een beetje zelfkennis zou je wel staan.... :rolleyes: :D
Dat kloostergebeuren is niets meer dan een hersenspinsel van jou. Ik vraag me af hoe je er bij komt.
 
Centaur zei:
ja, lol hey! Alleen post DBC al dik een jaar langer die 15 posts per dag dan ik de 23 posts doe. :rolleyes:

whahaha you still don't get it

Dus jij post in 2 keer minder tijd bijna 2 keer zoveel..

Dan moeten jou vingertoppen er bijna afvallen als DBC al blaren heeft..
 
Brutez zei:
whahaha you still don't get it

Dus jij post in 2 keer minder tijd bijna 2 keer zoveel..

Dan moeten jou vingertoppen er bijna afvallen als DBC al blaren heeft..

:finger:

Laat em nou, straks krijgen wij weer de strafpunten-boeman achter ons aan omdat we gelijk hebben!
 
DBC01 zei:
:finger:

Laat em nou, straks krijgen wij weer de strafpunten-boeman achter ons aan omdat we gelijk hebben!

Daar heb je een punt, ik heb er namelijk al 5, maar heb echt geen idee waarvoor ik ze gekregen heb..
 
DBC01 zei:
:finger:

Laat em nou, straks krijgen wij weer de strafpunten-boeman achter ons aan omdat we gelijk hebben!
Onzin, ik geef geen strafpunten omdat ik in een discussie zit, alleen als regels overtreden worden.

DBC01 zei:
YES! YES! YES! Good times roll again! Hij HAPT weerrrr!

En een paar posts geleden beloofde ie nog zo het niet te doen :roflol:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=652325&postcount=32
:o En bij deze....dit topic ging over jou! Niet over mij.
 
HEREN HEREN HEREN!!!! KOM OP!!!!!

Wees eens wat vriendelijker tegen elkaar ... moet dat nou zo? stap eens samen de sportschool in en ga eens een keer echt squatten! dan heb je voor dit gevoeter geen energie meer!
 
Brutez zei:
Daar heb je een punt, ik heb er namelijk al 5, maar heb echt geen idee waarvoor ik ze gekregen heb..
Omdat je zo'n lieve jongen bent. ;)
 
....de jungle van vietnam intrekken om daar de lokale bevolking te onderwerpen en er als een tot vlees geworden god te heerschen. Ik ga dan dingen zeggen zoals, 'Verschrikking is je vriend. Verschrikking en morele terreur zijn je enige vrienden. Als ze dat niet zijn, zijn het vijanden waar je rekening mee dient te houden'.
 
Hiekie zei:
HEREN HEREN HEREN!!!! KOM OP!!!!!

Wees eens wat vriendelijker tegen elkaar ... moet dat nou zo? stap eens samen de sportschool in en ga eens een keer echt squatten! dan heb je voor dit gevoeter geen energie meer!

Hiekmans! :heart: :kiss: Daar was je dan! :D
 
DBC01 zei:
Hiekmans! :heart: :kiss: Daar was je dan! :D

Ik denk ik moet hier eens ff tussen want dit komt niet goed zo!!!

Als er nog gevoetert word gaat er nog 2 keer 5 kilo bij op die stang... Sqautten zullen jullie :whip:

Maar jullie zijn ook lief hoor DBC en Centaur! :heart:
 
Centaur zei:
Onzin, ik geef geen strafpunten omdat ik in een discussie zit, alleen als regels overtreden worden.

Happerrrrrrrrrrrrrrrrrrdehaphap! :D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hiekie zei:
Ik denk ik moet hier eens ff tussen want dit komt niet goed zo!!!

Als er nog gevoetert word gaat er nog 2 keer 5 kilo bij op die stang... Sqautten zullen jullie :whip:

Maar jullie zijn ook lief hoor DBC en Centaur! :heart:

Jij verdient karma Hiekerdehiek! :D

Wat zou jij doen als ik in je gym kwam trainen lieverd?
Gratis powerbar aanbieden? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven