AndroidHealthClinic

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ten eerste vreemd opkijken ... die DBC die zo'n eind rijdt voor die halve commerciele tent hier in Friesland.. Ten 2de zou ik graag eens een keer met je mee trainen, altijd valt er van elkaar te leren toch?
 
Brutez zei:
Of omdat de waarheid soms hard aankomt..
Speel niet de vermoorde onschuld, je weet donders goed wat je allemaal hebt uitgevreten, wees blij dat je hier nog bent.
 
Halve commerciele tent?
Ze draaien anders wel schnappie hoor. :cool: :cool: :D
 
Iguana zei:
Halve commerciele tent?
Ze draaien anders wel schnappie hoor. :cool: :cool: :D

Gisteravond al weer een nieuwe meid achter die bar ... nog even dan zullen hempies ook verboden als het zo doorgaat, er komen steeds meer huisvrouwen en hangbuiken en breezah's in die sportschool..

@ CENTAUR,
Sqaut je mee en doe je ook een beetje lief tegen DBC?
 
Centaur zei:
Speel niet de vermoorde onschuld, je weet donders goed wat je allemaal hebt uitgevreten, wees blij dat je hier nog bent.

Beetje mijn thread vervuilen door je persoonlijke frustraties over Brutez hier over mijn rug uit te vechten he?! Weet je wel hoezeer me dat aan mijn hart gaat...:sob:




:D :roflol:
 
DBC01 zei:
Beetje mijn thread vervuilen door je persoonlijke frustraties over Brutez hier over mijn rug uit te vechten he?! Weet je wel hoezeer me dat aan mijn hart gaat...:sob:




:D :roflol:
Ach gut, en dat arme ouwe hartje kan al niet zo veel meer hebben he? ;)
 
Hiekie zei:
Gisteravond al weer een nieuwe meid achter die bar ... nog even dan zullen hempies ook verboden als het zo doorgaat, er komen steeds meer huisvrouwen en hangbuiken en breezah's in die sportschool..

@ CENTAUR,
Sqaut je mee en doe je ook een beetje lief tegen DBC?

Die nieuwe vind ik wel leuk btw. :D
Wat wel heel erg is dat ik laatst werd aangesproken door miss spinning (je weet die blonde wannabee)dat we niet zn lawaai moesten maken op de legpress dit schrok mensen af.
Of gaat ze tijden een zwaar setje leg extension(vol blok)zitten emmeren dat mn handdoek niet goed op de leuning ligt.
En toen W. Zijn pasje vergat deelde madam mee dat hij volgende x terug kan om em op te halen. :(
Zij maakt de sportschool nog veel commercieler dan ie was!!! :mad:
 
En o ja nog een voorbeeld ik was helemaal kapot na een setje legpresses en store me neer op een andere machine meteen komt madam dat ik geen andere machines bezet meot houden.
Precies een week later wachten wij op een man die nog 3 setjes moet die door madam 5 minuten aan de praat wordt gehouden. :mad: :mad: :mad:

Edit: Tijd om met een carpool groepje in assen te gaan trainen in die sportschool waar jij over vertelde. :D
 
Centaur zei:
Ach gut, en dat arme ouwe hartje kan al niet zo veel meer hebben he? ;)


Je had beter dit plaatje als avatar kunnen gebruiken, past meer bij je:

deadWhale.jpg
 
Centaur zei:
Speel niet de vermoorde onschuld, je weet donders goed wat je allemaal hebt uitgevreten, wees blij dat je hier nog bent.

Ja maar, ja maar.. ik heb 1 keer een verdiende temp ban gehad, dat kost me dus waarschijnlijk 1 punt.

Waar komen die andere 4 punten dan vandaan :dunno:

Komen ze uit de flamesectie waar je notabene moest flamen of was het die lange post in 'gefeliciteerd DBC' ??? Ik heb echt geen idee..
 
Brutez zei:
Ja maar, ja maar.. ik heb 1 keer een verdiende temp ban gehad, dat kost me dus waarschijnlijk 1 punt.

Waar komen die andere 4 punten dan vandaan :dunno:

Komen ze uit de flamesectie waar je notabene moest flamen of was het die lange post in 'gefeliciteerd DBC' ??? Ik heb echt geen idee..

Brutez je grient als de Dwaze Moeders op het plein in Argentinie; en net als zij zul jij nooit weten uit welke hoek het onrecht kwam.

Verenig je met je vraagtekens en verdriet, hef je kin omhoog en loop als een fier man naar je harrrrdcore gym. Want van deze zijde zul je nooit de waarheid horen...
 
Iguana zei:
En o ja nog een voorbeeld ik was helemaal kapot na een setje legpresses en store me neer op een andere machine meteen komt madam dat ik geen andere machines bezet meot houden.
Precies een week later wachten wij op een man die nog 3 setjes moet die door madam 5 minuten aan de praat wordt gehouden. :mad: :mad: :mad:

Edit: Tijd om met een carpool groepje in assen te gaan trainen in die sportschool waar jij over vertelde. :D

Volgende keer pleur ik die bar express hard op het squatrack na mijnj laatse zware herhaling deadlifts die ik met veel gekreun en gesteun heb volbracht ... zullen we kijken of we die pc of cd-speler kunnen laten overslaan. en tellen hoeveel miliseconden het duurt dat dat wicht staat te bleeren!!!
 
DBC01 zei:
Je had beter dit plaatje als avatar kunnen gebruiken, past meer bij je:

deadWhale.jpg
Je leeft in het verleden oldtimer, maarja....dat doen er wel meer van jouw leeftijd he, die goeie ouwe tijd, toen je nog helemaal zelf op 2 benen kon staan, en de lepel naar je mond brengen zonder je hele bek onder te spetteren door het trillen.


HAP!
 
MAAR DBDC!!!! JE wijkt af!!!! ik heb gereageerd op je vraag wat ik er van zou vinden als je in onze gym kwam trainen!!! en ontopic graag nou ook iedereen!

EN Centaut ... Squat je nou mee? serieuze vraag???
 
Heerlijk :D

Dit topic begon met 'Als DBC in mijn gym zou trainen' en eindigt gesplitst in aan de ene kant 2 ontevreden Friezen die hun gym neerhalen op DBB en aan de andere kant de 3 musketiers Centaur, DBC en Brutez en hun eeuwige vete...:roflol:
 
Hiekie zei:
MAAR DBDC!!!! JE wijkt af!!!! ik heb gereageerd op je vraag wat ik er van zou vinden als je in onze gym kwam trainen!!! en ontopic graag nou ook iedereen!

EN Centaut ... Squat je nou mee? serieuze vraag???
Dat ligt er aan waar "hier" is, en hoeveel gewicht er op de legpress zit / kan. :D
 
DBC01 zei:
Brutez je grient als de Dwaze Moeders op het plein in Argentinie; en net als zij zul jij nooit weten uit welke hoek het onrecht kwam.

Verenig je met je vraagtekens en verdriet, hef je kin omhoog en loop als een fier man naar je harrrrdcore gym. Want van deze zijde zul je nooit de waarheid horen...

Ik probeer het van me af te zetten maar het lukt me gewoon niet. Met 2 of zelfs 3 strafpunten kan ik leven maar 5. Zovéél onrecht kan een mens gewoon niet verdragen.
 
Centaur zei:
Je leeft in het verleden oldtimer, maarja....dat doen er wel meer van jouw leeftijd he, die goeie ouwe tijd, toen je nog helemaal zelf op 2 benen kon staan, en de lepel naar je mond brengen zonder je hele bek onder te spetteren door het trillen.


HAP!

:roflol:

Hap? Waar hap? Happen is een term die je tijdens andere gebeurtenissen gebruikt lieverd, je kunt niet te pas en te onpas mensen gaan na-apen door dezelfde termen te gaan roepen. Dus als ik 'hap' aanhaal denk eerst na waarom en plaats dan zonodig eenzelfde hap, maar wel consequent anders staat het zo...dom snap je...:D
 
DBC01 zei:
Heerlijk :D

Dit topic begon met 'Als DBC in mijn gym zou trainen' en eindigt gesplitst in aan de ene kant 2 ontevreden Friezen die hun gym neerhalen op DBB en aan de andere kant de 3 musketiers Centaur, DBC en Brutez en hun eeuwige vete...:roflol:
And we all blame you for it. :mad:


;)
 
Centaur zei:
Dat ligt er aan waar "hier" is, en hoeveel gewicht er op de legpress zit / kan. :D

LEGpressen doen we niet , we squatten en daarna lunges....
Er ligt een SHITload aan schijven bij dat rek (meer dan 250 kg) dus ik dacht dat we al een heel eind kwamen (zei Hiekie die niet verder komt dat 8 x 120 kg x 4 sets, mooi diep squatend)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven