Fitness Seller

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
:roflol:

Hap? Waar hap? Happen is een term die je tijdens andere gebeurtenissen gebruikt lieverd, je kunt niet te pas en te onpas mensen gaan na-apen door dezelfde termen te gaan roepen. Dus als ik 'hap' aanhaal denk eerst na waarom en plaats dan zonodig eenzelfde hap, maar wel consequent anders staat het zo...dom snap je...:D
Ik hap toch door op jou posts in te gaan? Dus zeg ik HAP...simpel, toch? Of heeft je leeftijd ook al je brein aangetast? Zou zomaar kunnen natuurlijk...
 
Hiekie zei:
LEGpressen doen we niet , we squatten en daarna lunges....
Er ligt een SHITload aan schijven bij dat rek (meer dan 250 kg) dus ik dacht dat we al een heel eind kwamen (zei Hiekie die niet verder komt dat 8 x 120 kg x 4 sets, mooi diep squatend)
Bij mij zit ook legpress in de beentraining, ik vind hem onmisbaar om goed te kunnen pompen. 200 kilo op de press is wel het minimale vereiste.
 
Liever 34 en er uitzien als DBC dan Centaur's leeftijd en body adopteren denk iiiiiik! :roflol:


Uithuilen kan uiteraard [Link niet meer beschikbaar]
("Zelfs leden die pas een paar maanden lid zijn volgen gestaag de stelling "Centaur is een posthoer en karmaslet". Ja, gek he! :D

Hey rolmops, ik ga off en op weg naar de gym.
Later vertel ik je wel de ware reden van dit topic, heeft overigens niks met jou te maken.
Nou, veel plezier nog met Brrrrutez en tot strakjes! Toedels! :kiss:
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Liever 34 en er uitzien als DBC dan Centaur's leeftijd en body adopteren denk iiiiiik! :roflol:


Uithuilen kan uietraard [Link niet meer beschikbaar]

Ook zoiets, ik heb daar gewoon niet durven posten puur uit angst..
 
DBC01 zei:
Liever 34 en er uitzien als DBC dan Centaur's leeftijd en body adopteren denk iiiiiik! :roflol:


Uithuilen kan uietraard [Link niet meer beschikbaar]
Wacht maar, er komt een dag dat er een groot compliment uit jouw mond gaat komen aangaande mijn fysiek.
 
Centaur zei:
Wacht maar, er komt een dag dat er een groot compliment uit jouw mond gaat komen aangaande mijn fysiek.

Tot die tijd zou ik dus maar even inbinden over mijn kwaliteiten walvisje van me, ik zoek nog steeds naar mensen van mijn leeftijd of er ver onder die het evenaren. :cool:
 
Centaur zei:
Wacht maar, er komt een dag dat er een groot compliment uit jouw mond gaat komen aangaande mijn fysiek.
\
that's the spirit centaur zo mag ik het horen. :D

Aangaande de training van dbc en consorten lijkt het mij een welkome afwisseling om eens met deze testo opa te trainen. Wie weet ooit nog eens :o . Moet ik alleen wel ff wat groter zijn anders voel ik mij zo klein.
 
Ellende ... ff van huis naar werk gereden en er is weer een page bij (en dat is echt 4 minuutjes rijden.... ) Ik heb momenteel de Legpress niet in het schema, echter kan dat ding tot een kilo of 240 geloof ik ... en aardig Centaur Proof. Maar ik voor geen van allen een verkeerd woord, over Centaur en DBS ook niet. Een vete uitvechten is natuurlijk altijd leuk :)

De apparaten die er staan is allemaal van dat Breezah hypermodern prachtig afgerond spul. (Gym 80) Achterin de zaal is er wel wat "hardcore" squatrack bankjes, dumbbells, preacher curl bank... maar Lat pulldown enzo? vergeet het maar, 1 of andere vage hypermoderne machine waarbij de handvaten wat uit elkaar bewegen moet dit oplossen. De gewichtenstacks zijn wel flink, er is meer dan genoeg aanwezig op de machines. verder hebben we geen lying leg curl, maar daar een zittende versie van, een kussen op je knieen drukken en kromtrekken ...
 
Brutez zei:
Ja maar, ja maar.. ik heb 1 keer een verdiende temp ban gehad, dat kost me dus waarschijnlijk 1 punt.

Waar komen die andere 4 punten dan vandaan :dunno:

Komen ze uit de flamesectie waar je notabene moest flamen of was het die lange post in 'gefeliciteerd DBC' ??? Ik heb echt geen idee..

Ze komen niet uit de flamesectie en voor zover ik weet niet uit die lange post. Beetje ouvre gevalletje kerel.

Niet huilen, gewoon lekker verder posten. Doe ik ook vrolijk op GoT nadat ik ban op ban gestapeld had. ('t Is een godswonder dat ik er uberhaupt nog op mag komen :o ).


Brutez zei:
Ik probeer het van me af te zetten maar het lukt me gewoon niet. Met 2 of zelfs 3 strafpunten kan ik leven maar 5. Zovéél onrecht kan een mens gewoon niet verdragen.

Damn, mag ik even een zakdoekje?!

Schiet er helemaal vol van. :(



Enniewee, dat is een DBC aandachtstopic, miepen over strafpunten mag via PM/mail. Maar op die laatste daar staat een mooie rule;

IF $MAIL = FROM "Brutez", THEN GOTO $RECYCLE BIN

;)
 
Centaur zei:
Wacht maar, er komt een dag dat er een groot compliment uit jouw mond gaat komen aangaande mijn fysiek.

Een brede rug had je al heb ik al eerder gezegt, knal er eens een progressiefoto op ?
 
MrJ zei:
Ze komen niet uit de flamesectie en voor zover ik weet niet uit die lange post. Beetje ouvre gevalletje kerel.

Niet huilen, gewoon lekker verder posten. Doe ik ook vrolijk op GoT nadat ik ban op ban gestapeld had. ('t Is een godswonder dat ik er uberhaupt nog op mag komen :o ).




Damn, mag ik even een zakdoekje?!

Schiet er helemaal vol van. :(



Enniewee, dat is een DBC aandachtstopic, miepen over strafpunten mag via PM/mail. Maar op die laatste daar staat een mooie rule;

IF $MAIL = FROM "Brutez", THEN GOTO $RECYCLE BIN

;)

Dit is een topic van DBC in het gare hanenhok + TS heeft mij een PM gestuurd dat hij het totaal niet erg vind dat ik in zijn thread offtopic praat.

MAW ik mag hier zeggen wat ik wil zolang het binnen de regels van het board blijft.. :D

Ga maar snel jullie regeltjes weer aanpassen.. ;)


Maar Centaur heeft dus de hulptroepen opgetrommeld..
 
vragen waarom hij zijn linkje met mooie naakte dames uit zijn sign heeft gehaald? :(
 
Hiekie zei:
Ellende ... ff van huis naar werk gereden en er is weer een page bij (en dat is echt 4 minuutjes rijden.... ) Ik heb momenteel de Legpress niet in het schema, echter kan dat ding tot een kilo of 240 geloof ik ... en aardig Centaur Proof. Maar ik voor geen van allen een verkeerd woord, over Centaur en DBS ook niet. Een vete uitvechten is natuurlijk altijd leuk :)

De apparaten die er staan is allemaal van dat Breezah hypermodern prachtig afgerond spul. (Gym 80) Achterin de zaal is er wel wat "hardcore" squatrack bankjes, dumbbells, preacher curl bank... maar Lat pulldown enzo? vergeet het maar, 1 of andere vage hypermoderne machine waarbij de handvaten wat uit elkaar bewegen moet dit oplossen. De gewichtenstacks zijn wel flink, er is meer dan genoeg aanwezig op de machines. verder hebben we geen lying leg curl, maar daar een zittende versie van, een kussen op je knieen drukken en kromtrekken ...

Tot 213 kilo ik doe em 27x met alles W.deed em 25x maar vandaag gaat hij als 2e de poging wagen dus moet ik een score neerzetten lol. :D
 
Iguana zei:
Tot 213 kilo ik doe em 27x met alles W.deed em 25x maar vandaag gaat hij als 2e de poging wagen dus moet ik een score neerzetten lol. :D

Dus straks schijven er bij aan hangen .. OMG... wat zullen ze zeggen daaro
 
Dat wordt een ban. :D
 
Iguana zei:
Dat wordt een ban. :D

Heb je dat ene wijf weer bij je staan, met de sportschoolhouder erbij, dat die rubber bandjes er niet tegen kunnen ???
 
Brutez zei:
Dit is een topic van DBC in het gare hanenhok + TS heeft mij een PM gestuurd dat hij het totaal niet erg vind dat ik in zijn thread offtopic praat.

MAW ik mag hier zeggen wat ik wil zolang het binnen de regels van het board blijft.. :D

Ga maar snel jullie regeltjes weer aanpassen.. ;)


Maar Centaur heeft dus de hulptroepen opgetrommeld..
Ten eerste mag DBC dit dan wel goed vinden, de rest van het board zit niet te wachten op jouw strafpunt-gehuil.

Ten tweede heb ik helemaal geen hulptroepen opgetrommeld, maar geeft MrJ gewoon zijn mening hierin, en betreft het iets wat met mods of forumleiding te maken heeft vormt het hele team 1 front, lijkt me wel zo handig.

Ten derde ben jij degene die hier als "hulptroep" binnenkwam en je arm in DBC's reet moest steken. Haal eerst de balk uit je eigen ogen, voordat je de splinter bij een ander verwijderd.
 
Hiekie zei:
Een brede rug had je al heb ik al eerder gezegt, knal er eens een progressiefoto op ?
Alles op zijn tijd. :D
 
Mja nog iets ergers er zaten lui te bicep curlen in het squat rek!(jaja de sportschooleigenaar zelf)
Dus ik ging voor de afwisseling es in smith dat hele ding kwam omhoog zit niet vast in de grond met schroeven. :rolleyes:
Zegt H. Doodleuk ja dat ding is ook niet bedoelt om 150 kg op te hangen. :mad: :mad:
Rot dan ook op met je Bicep curl.
 
Hiekie zei:
Ik denk ik moet hier eens ff tussen want dit komt niet goed zo!!!

Als er nog gevoetert word gaat er nog 2 keer 5 kilo bij op die stang... Sqautten zullen jullie :whip:

Maar jullie zijn ook lief hoor DBC en Centaur! :heart:
Inderdaad! Met de zweep erover, dan hebben de dames geen pit meer om als een stel valse nichten tekeer te gaan. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven