AndroidHealthClinic

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lauw zei:
Inderdaad! Met de zweep erover, dan hebben de dames geen pit meer om als een stel valse nichten tekeer te gaan. :D
:D ik heb geen lange nagels, opa wel. :p
 
Iguana zei:
Mja nog iets ergers er zaten lui te bicep curlen in het squat rek!(jaja de sportschooleigenaar zelf)
Dus ik ging voor de afwisseling es in smith dat hele ding kwam omhoog zit niet vast in de grond met schroeven. :rolleyes:
Zegt H. Doodleuk ja dat ding is ook niet bedoelt om 150 kg op te hangen. :mad: :mad:
Rot dan ook op met je Bicep curl.

Krijg NOU???!!!! Hij is toch zelf ook BB-er??? en dan dat doort opmerkingen ?? OMG, hoeveel setjes heeft ie nog gebicep curled dan? of snapte die eindelijk dat je graag wou sqauten
 
Centaur zei:
:D ik heb geen lange nagels, opa wel. :p

Mooi, jij weet niet van ophouden, bij jou gaat er 2 x 10 kg extra op met Squaten!!!!

( i still love you centaur ;) )
 
Iguana zei:
En o ja nog een voorbeeld ik was helemaal kapot na een setje legpresses en store me neer op een andere machine meteen komt madam dat ik geen andere machines bezet meot houden.
Precies een week later wachten wij op een man die nog 3 setjes moet die door madam 5 minuten aan de praat wordt gehouden. :mad: :mad: :mad:

Edit: Tijd om met een carpool groepje in assen te gaan trainen in die sportschool waar jij over vertelde. :D

Welke gym in Assen?

Als DBC bij mij zou komen trainen heeft ie 2 kansen of hij word mijn spotter zo niet dan vertel ik hem dat hangouderen alles verpesten en dat hij als de wiedeweerga rechtsomkeert moet zijn bezoek is niet gewenst :D
 
ReyMysterio zei:
Welke gym in Assen?

Als DBC bij mij zou komen trainen heeft ie 2 kansen of hij word mijn spotter zo niet dan vertel ik hem dat hangouderen alles verpesten en dat hij als de wiedeweerga rechtsomkeert moet zijn bezoek is niet gewenst :D
Ik hoorde van een aardig brede gast hier gister in de winkel (jah ik werk in een compjoetersjop) Ik ken die klant al van trainen in de vorige sportschool (onze ouderwetse harcoreboerderij die nu een jaar inmiddels weg is en we hebben moeten inruilen voor deze sportschool) waar hij na 2 jaar revalidatie weer volop begon, dat ie nu traint in BodyLanguage in Assen, volgens hem aardig wat brede gasten, ook wel normaal volk maar veel ijzer en seriues aan de bak
 
ReyMysterio zei:
Welke gym in Assen?

Als DBC bij mij zou komen trainen heeft ie 2 kansen of hij word mijn spotter zo niet dan vertel ik hem dat hangouderen alles verpesten en dat hij als de wiedeweerga rechtsomkeert moet zijn bezoek is niet gewenst :D

Katz ofzo?
 
Hiekie zei:
Krijg NOU???!!!! Hij is toch zelf ook BB-er??? en dan dat doort opmerkingen ?? OMG, hoeveel setjes heeft ie nog gebicep curled dan? of snapte die eindelijk dat je graag wou sqauten

Nope ik was inmiddels ook al klaar. ;)
 
Ja maar je had het toen over katz. ;)
 
Centaur zei:
Ten eerste mag DBC dit dan wel goed vinden, de rest van het board zit niet te wachten op jouw strafpunt-gehuil.

Ten tweede heb ik helemaal geen hulptroepen opgetrommeld, maar geeft MrJ gewoon zijn mening hierin, en betreft het iets wat met mods of forumleiding te maken heeft vormt het hele team 1 front, lijkt me wel zo handig.

Ten derde ben jij degene die hier als "hulptroep" binnenkwam en je arm in DBC's reet moest steken. Haal eerst de balk uit je eigen ogen, voordat je de splinter bij een ander verwijderd.

Je hebt gelijk bro, ik ga denk ik maar eens een verhaal over mezelf schrijven van 3 A4tjes. Dan zal men mijn verleden vergeten en krijg ik eindelijk het respect wat ik zo graag wil..
 
Brutez zei:
Je hebt gelijk bro, ik ga denk ik maar eens een verhaal over mezelf schrijven van 3 A4tjes. Dan zal men mijn verleden vergeten en krijg ik eindelijk het respect wat ik zo graag wil..

Hihi. :D
 
Hiekie zei:
FF beter lezen, BodyLanguage .. niet ver van het treinenstation af

Ah de gym van Lourens deVretes ook wel het anabolen hok!
Ik ken er een paar jongens die er trainen en ook gebruiken, maar door enkele akkefietjes en beledigingen zijn er een aantal opgestapt en wij hebben die er o.a bij gekregen!
Mijn sportschooleigenaar heeft er ook getraint en is voor zichzelf begonnen en daar train ik nu!
Jan Kats kan ik kort over zijn dikke lul en een übermongool die over je lult als je er niet bij bent en je voor gek verklaart als je hem erover aanspreekt!
Hij kan zo lekker lullen tegen zijn klanten dat iedereen je met een scheve nek aankijkt!
Zoals ik al kenbaar heb gemaakt mag de gym van Mr J Vats :D totaal affikken hij bedondert je waar je bij staat!
 
Welke gym is dat dan waar jij nu traint? Wil graag ff de naam weten en komt DBC daar ook trainen ??? (om weer ff ontopic te komen)
 
Hoi.

Vanaf deze post stoppen we met persoonlijke vete's uitvechten in dit topic (en andere topics!). :mad:

Dat soort ongein gaat iedereen (zowel user als mod) lekker via mail/PM/postduif uitvechten.

Ik meen 't, laat dit topic nu niet verder ontsporen, het was een leuk topic namelijk.
 
Hiekie zei:
Welke gym is dat dan waar jij nu traint? Wil graag ff de naam weten en komt DBC daar ook trainen ??? (om weer ff ontopic te komen)


www.kloos2u.nl ik heb het er wel naar mijn zin niet echt hardcore, maar er lopen een stuk of 5 6 fanatiekelingen rond ( ik ben er 1 van ) het is in de wijk Kloosterveen ( net erbuiten ) op een steenworp afstand van Motel v/d Valk

^^^^^Dit mag toch MrJ?
 
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik...tijdens het douchen vragen hoe hij toch aan zo'n klein verschrompeld balzakje komt... :p
 
Hoi.

Vanaf deze post stoppen we met gemauw over je gym en in welke boerderij er de meeste apparatuur staat! (en andere topics!). :mad:

Dat soort ongein gaat iedereen (zowel boer als mod) lekker via mail/PM/postduif uitvechten. Vanaf nu houden we weer het onderwerp aan!

Ik meen 't, laat dit topic nu niet verder ontsporen, het was een leuk topic namelijk.
 
ReyMysterio zei:
www.kloos2u.nl ik heb het er wel naar mijn zin niet echt hardcore, maar er lopen een stuk of 5 6 fanatiekelingen rond ( ik ben er 1 van ) het is in de wijk Kloosterveen ( net erbuiten ) op een steenworp afstand van Motel v/d Valk

^^^^^Dit mag toch MrJ?
:roflol: @ kloos2u

Sorry hoor, maar dan kan je toch ook geen hardcore gym van verwachten met zo'n naam? :D
 
JuggerNaut zei:
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik...tijdens het douchen vragen hoe hij toch aan zo'n klein verschrompeld balzakje komt... :p

Ik zou jou vragen waarom het vanuit je signature zo overduidelijk is dat je de board-dealer bent hiero! :fu:
 
DBC01 zei:
Hoi.

Vanaf deze post stoppen we met gemauw over je gym en in welke boerderij er de meeste apparatuur staat! (en andere topics!). :mad:

Dat soort ongein gaat iedereen (zowel boer als mod) lekker via mail/PM/postduif uitvechten. Vanaf nu houden we weer het onderwerp aan!

Ik meen 't, laat dit topic nu niet verder ontsporen, het was een leuk topic namelijk.
Nu al klaar met trainen ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven