XXL Nutrition

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centaur zei:
Nu al klaar met trainen ???

Scherp mister, zal ik je..karma geven? :D
Ik ben nog even langs huis gegaan voor een bordje rijst met tonijn. ;)

Mijn nick in een subject-header schijnt onderhand garant te staan voor een hoop gerommel in de gelederen (zie 'gefeliciteerd DBC etc etc) :roflol:
 
Centaur zei:
:roflol: @ kloos2u

Sorry hoor, maar dan kan je toch ook geen hardcore gym van verwachten met zo'n naam? :D

Als DBC er zou komen trainen en mij zou vragen waarom het zo heet denk ik dat ik zou antwoorden dat ze de sport dichter naar de mens willen brengen in de buurt Kloosterveen vandaar Kloos2U!
 
"Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik..."

...tegen hem zeggen dat hij een bakkie rijst met tonijn mee moet nemen naar zijn werk, zodat hij tussendoor niet naar huis moet om eerst te eten. :D
 
DBC01 zei:
Mijn nick in een subject-header schijnt onderhand garant te staan voor een hoop gerommel in de gelederen (zie 'gefeliciteerd DBC etc etc) :roflol:
Ik durf bijna niet eens meer off-topic te gaan, maar....

Misschien dat het meer komt door mijn bemoeienis, en ons eeuwig gebots? :D
 
Het topic was leuk jah...

Dus er word vanmiddag / vanavond stevig gesquate door de heren ... aangezien het gevoeter nu wel op moet houden volgens MrJ, en de heren dus energie teveel krijgen.. dus Centaur, verwacht DBC vanavond maar ;)
 
Centaur zei:
"Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik..."

...tegen hem zeggen dat hij een bakkie rijst met tonijn mee moet nemen naar zijn werk, zodat hij tussendoor niet naar huis moet om eerst te eten. :D
Mispoes ik werk vanavond pas. Ik geniet van de dag :D

Centaur zei:
Ik durf bijna niet eens meer off-topic te gaan, maar....

Misschien dat het meer komt door mijn bemoeienis, en ons eeuwig gebots? :D

Gebots? GEBOTS! Man ik bots helemaal niet met jou. Ik prik je hier en daar weleens op het forum en verder lig ik in een deuk om de gevatte opmerkingen die eroverheen vliegen. Botsen doe ik zelden met iemand, echt botsen, en dan vliegen meteen de smerigste verwensingen over en weer. Nee Centaur, voor mij ben je niet onaardig genoeg om met je te botsen.
Ik vind je een prima kerel alleen vind ik je wel een beetje schijnheilig soms zoals je plots verandert en je 'verhaal'-topic doet me denken aan EO's 'bekeerd' waarin iemand vertelt over z'n bekeer-moment.

Maar voor de rest man, ik vind je prima. Echt. Anders had het er anders aan toe geweest. Duidelijk? :D
 
Hiekie zei:
Het topic was leuk jah...

Dus er word vanmiddag / vanavond stevig gesquate door de heren ... aangezien het gevoeter nu wel op moet houden volgens MrJ, en de heren dus energie teveel krijgen.. dus Centaur, verwacht DBC vanavond maar ;)
:roflol: Het zou me ten zeerste verbazen hem in kneets tegen te komen. :D
 
Centaur zei:
:roflol: Het zou me ten zeerste verbazen hem in kneets tegen te komen. :D

IK heb een tyfushekel aan de omgeving R'dam/den Haag, kom er dus nooit maar als ik in de gelegenheid ben zal ik zeker langswippen :D
 
DBC01 zei:
Mispoes ik werk vanavond pas. Ik geniet van de dag :D



Gebots? GEBOTS! Man ik bots helemaal niet met jou. Ik prik je hier en daar weleens op het forum en verder lig ik in een deuk om de gevatte opmerkingen die eroverheen vliegen. Botsen doe ik zelden met iemand, echt botsen, en dan vliegen meteen de smerigste verwensingen over en weer. Nee Centaur, voor mij ben je niet onaardig genoeg om met je te botsen.
Ik vind je een prima kerel alleen vind ik je wel een beetje schijnheilig soms zoals je plots verandert en je 'verhaal'-topic doet me denken aan EO's 'bekeerd' waarin iemand vertelt over z'n bekeer-moment.

Maar voor de rest man, ik vind je prima. Echt. Anders had het er anders aan toe geweest. Duidelijk? :D
Lekker ding, ik bedoelde met botsen ook niets meer dan op elkaars posts in te happen, dus niet hatelijk en gemeen.

In mijn verhaal is geen punt van bekering, alleen maar een aan en af gespring van wel en niet trainen.
 
Alleen de openingszin al:

"Wie is Centaur eigenlijk? Dat is toch die posthoer, die karmaslet? Misschien wel, misschien niet, het is wel grappig om te zien dat als enkele vaste leden zo'n opmerking maken, de rest als schapen in de kudde volgen. Zelfs leden die pas een paar maanden lid zijn volgen gestaag de stelling "Centaur is een posthoer en karmaslet"."

More drama= not possible! :roflol:
 
DBC? dat is toch die ouwe die in elke sportschool waar die komt de gemiddelde leeftijd doet toenemen ? ... ;)
 
Hiekie zei:
DBC? dat is toch die ouwe die in elke sportschool waar die komt de gemiddelde leeftijd doet toenemen ? ... ;)

Je copieert andermans grapjes voor de helft en denkt er, na een serie loflijke uitspraken, mee weg te komen? Foei Fries mannetje! :finger:
 
Sorry DBC ... maar ik wil graag ook een beetje mee doen en erbij horen!!! snap dat dan!!!. anders voel ik me zo'n buitenstaander ;)

Ik mag graag op dit forum zitten, geweldig
 
DBC01 zei:
Je copieert andermans grapjes voor de helft en denkt er, na een serie loflijke uitspraken, mee weg te komen? Foei Fries mannetje! :finger:


Ja dat wat mijn grap blijf eraf. :eek: :D

Edit: hij leverde mij al 5 karmaclicks op bedankt broeders jullie krijgen het allemaal terug hoor. :D
 
En wij mogen niet off-topic gaan?
Ik zie van een aantal "mensen-die-het-goede-voorbeeld-dienen-te-geven" meer OT gedrag dan wie dan ook!
 
ReyMysterio zei:
En wij mogen niet off-topic gaan?
Ik zie van een aantal "mensen-die-het-goede-voorbeeld-dienen-te-geven" meer OT gedrag dan wie dan ook!
Ik was in normale non-flame discussie met topicstarter, nu het weer een meer persoonlijk tintje dreigt te krijgen door zijn laatste post zie je mij ook niet meer reageren.

Dus niet huilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven