XXL Nutrition

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lauw zei:
vragen waarom hij zijn linkje met mooie naakte dames uit zijn sign heeft gehaald? :(


Omdat er een nieuwe gallery komt schoonheid! Met nóg meer plaatjes! :D
 
We naderen de 8 pagina's (in mijn indeling dan) zo gaat ie goed lol :D
 
Ik vraag me af hoe jouw indeling is, ik zit hier op pagina 15.
 
Centaur zei:
Ik was in normale non-flame discussie met topicstarter, nu het weer een meer persoonlijk tintje dreigt te krijgen door zijn laatste post zie je mij ook niet meer reageren.

Dus niet huilen.

Ik bedoel niet alleen jou!
Als wij te vaak OT gaan krijgen wij -1 of +1 het is maar net hoe je het bekijkt!
Maar als een Mod over de schreef gaat wie wijst hem dan terecht of is het zo dat als een Mod een regel overtreed diegene "politiek-onschendbaar" is?
Het lijkt mij dat de regels voor IEDEREEN gelden en er geen uitzonderingen zijn?
Of zit ik hier fout en mag een Mod uitlokken totdat er een member "hapt" en de member vervolgens een puntje erbij te geven?
Laat dan de regels voor iedereen gelden en maak dan geen uitzonderingen!
Mijn laatste reactie in dit topic!
 
ReyMysterio zei:
Ik bedoel niet alleen jou!
Als wij te vaak OT gaan krijgen wij -1 of +1 het is maar net hoe je het bekijkt!
Maar als een Mod over de schreef gaat wie wijst hem dan terecht of is het zo dat als een Mod een regel overtreed diegene "politiek-onschendbaar" is?
Het lijkt mij dat de regels voor IEDEREEN gelden en er geen uitzonderingen zijn?
Of zit ik hier fout en mag een Mod uitlokken totdat er een member "hapt" en de member vervolgens een puntje erbij te geven?
Laat dan de regels voor iedereen gelden en maak dan geen uitzonderingen!
Mijn laatste reactie in dit topic!
Als je had opgelet, dan had je gezien dat MrJ al had ingegrepen, naar mod en user toe.
 
DBC01 zei:
Mijn indeling op DBB is zoals mijn size bro: gróót! :D
Zoals je ego bedoel je? :D
 
ReyMysterio zei:
Ik bedoel niet alleen jou!
Als wij te vaak OT gaan krijgen wij -1 of +1 het is maar net hoe je het bekijkt!
Maar als een Mod over de schreef gaat wie wijst hem dan terecht of is het zo dat als een Mod een regel overtreed diegene "politiek-onschendbaar" is?
Het lijkt mij dat de regels voor IEDEREEN gelden en er geen uitzonderingen zijn?
Of zit ik hier fout en mag een Mod uitlokken totdat er een member "hapt" en de member vervolgens een puntje erbij te geven?
Laat dan de regels voor iedereen gelden en maak dan geen uitzonderingen!
Mijn laatste reactie in dit topic!

1) Ja, wij zijn onschendbaar.

2) Ja, we lokken graag users uit zodat we ze minpunten kunnen geven.

3) Ja, wij houden natuurlijk elkaar een hand boven het hoofd.


Als je goed gekekeken had had je gezien dat mijn post voor zowel users al mod gold. Buiten dat, zijn wij ons er zeer van bewust dat we ook een voorbeeldfunctie hebben en corrigeren elkaar ook indien nodig.

Dat dat niet open en bloot op het forum gebeurt betekent niet dat het dus niet plaatsvind.
 
baidewee opa, wat is nu de naakte waarheid achter dit egostreel topic? Doe eens niet zo geheimzinnig.
 
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik...


... kunnen vragen waar Abraham de mosterd haalt.
 
Centaur zei:
baidewee opa, wat is nu de naakte waarheid achter dit egostreel topic? Doe eens niet zo geheimzinnig.

Er reageert namelijk iemand die 100% zeker in mijn gym traint en het niet doorheeft :D :roflol:

Ja ik kan lol hebben in m'n eentje :)
 
MrJ zei:
1) Ja, wij zijn onschendbaar.

2) Ja, we lokken graag users uit zodat we ze minpunten kunnen geven.

3) Ja, wij houden natuurlijk elkaar een hand boven het hoofd.


Als je goed gekekeken had had je gezien dat mijn post voor zowel users al mod gold. Buiten dat, zijn wij ons er zeer van bewust dat we ook een voorbeeldfunctie hebben en corrigeren elkaar ook indien nodig.

Dat dat niet open en bloot op het forum gebeurt betekent niet dat het dus niet plaatsvind.

Als wij iets fout doen worden wij publiekelijk erop terecht gewezen hebben wij ook de keuze om er zonder medeweten van de anderen terecht gewezen te worden?
Nee

En je drie standpunten zou ik ook nog echt geloven jammer dat het niet zo is mijn mening is dat zulke dingen uiteraard niet toegegeven worden!

Als je iedereen gelijk wil behandelen en geloofwaardig over wil komen straf je iedereen publiekelijk zodat wij ook weten waar de grens ligt en sterker nog een Mod dient ervoor alles in goede banen te leiden maar als de regels tussen de Mods al losjes houd doe het dan ook bij de members!
Kortom de Mod's horen te laten zien hoe het moet!
 
ReyMysterio zei:
Als wij iets fout doen worden wij publiekelijk erop terecht gewezen hebben wij ook de keuze om er zonder medeweten van de anderen terecht gewezen te worden?
Nee

En je drie standpunten zou ik ook nog echt geloven jammer dat het niet zo is mijn mening is dat zulke dingen uiteraard niet toegegeven worden!

Als je iedereen gelijk wil behandelen en geloofwaardig over wil komen straf je iedereen publiekelijk zodat wij ook weten waar de grens ligt en sterker nog een Mod dient ervoor alles in goede banen te leiden maar als de regels tussen de Mods al losjes houd doe het dan ook bij de members!
Kortom de Mod's horen te laten zien hoe het moet!

Jij zou toch niet meer in dit topic posten zei je net nog? :D
 
DBC01 zei:
Jij zou toch niet meer in dit topic posten zei je net nog? :D

Weet je wat Off-Topic is? Kijk ff goed naar de pijltjes ^^^^^^^^^

Ik kan MrJ niet PM'en krijg een foutmelding!
 
ReyMysterio zei:
Als wij iets fout doen worden wij publiekelijk erop terecht gewezen hebben wij ook de keuze om er zonder medeweten van de anderen terecht gewezen te worden?
Nee

Ja, tegenwoordig krijg je heel mooi een PM.

Soms wordt het ook in een topic vermeld met als doel een voorbeeld te stellen voor anderen waar de grenzen getrokken worden.


En je drie standpunten zou ik ook nog echt geloven jammer dat het niet zo is mijn mening is dat zulke dingen uiteraard niet toegegeven worden!

Nope, we zijn inconsequent en machtsgeil. :thumbup:


Als je iedereen gelijk wil behandelen en geloofwaardig over wil komen straf je iedereen publiekelijk zodat wij ook weten waar de grens ligt en sterker nog een Mod dient ervoor alles in goede banen te leiden maar als de regels tussen de Mods al losjes houd doe het dan ook bij de members!
Kortom de Mod's horen te laten zien hoe het moet!

Zie punt hierboven eerder.

Buiten dat heb ik in dit topic al aangegeven dat users & modjes moesten kappen met persoonlijke vete's uitvechten.

Wat wil je dan? Mensen goed aan een schandpaal nagelen? Gewoon zeggen als dat je doel is en er niet omheen draaien met non argumenten.
 
dan zou ik een een grote drol dumpen op het toilet

en hem deze laten zien :)
 
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... me verbazen dat ik hem hier aantref, in plaats dat ik zijn identiteit en woonplaats op sluikse wijze moet achterhalen om zijn echte identiteit eindelijk te kunnen onthullen.

Maar als hij toch per abuis mijn sportschool binnen komt lopen, tja dan zit er niets anders op dan..................deze vuige ecto mee naar mijn huis lokken onder het mom van een paar nieuwe middeltjes waarmee ook een echte ecto groot mee kan worden. Om hem vervolgens thuis in mijn speciaal dubbelgeprepareerde kelderkooi op te sluiten en uitgebreid te fotograferen en filmen.

Dit alles om eindelijk keihard te kunnen aantonen dat hij compleet voldoet aan het beeld van de 45 kilo wegende, 1.62 mtr hoge übernerd, die het bestaan van Hertje en zijn geweldige wezen heeft gefingeerd, om zo zijn latent aanwezige psychologische malversaties te kunnen onderdrukken. Vervolgens zou ik hem daar zeker nog maanden houden, om daarmee de site DBC01-TV op te zetten. Dit ter motivatie ende vermaak van de gehele bodybuildende wereld.

Ideëen voor dit project zijn nog welkom, denk bijvoorbeeld maar eens aan het testen van bepaalde kuren of experimentele medicijnen. :brew: Waarop kun je die beter testen dan op een echte ecto in een volledig gecontroleerde omgeving?

115 kilo bij 10%, een biseksueelonverzadigbaar hertje van 19, een baan waarmee je kunt trainen wat je wilt en alle kuurtjes die een pro-bber maar wensen kan...........

MY ASS!!!


:shoot: I'M GONNA SHOW THE TRUTH YOU SKINNY MO'****ER
 
Zou ik vragen waarom hij de aandacht op zich richt in deze thread?
 
WHAHAHAHAHAHA!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven