MuscleMeat

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hiekie zei:
Hehe .... ik zie dat de woede wat gekoelt is ... anyway ... volgens mij waarderen die centaur en DBC mij nu niet echt meer ... Ik wilde graag ff mee doen met wat ouwehoeren :|

Vanavond maar eens ff schouders trainen geloof ik .. en dat zal vast excl. DBC worden

Wat denk je zelf, in Friesland?

Tsunami zei:
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... me verbazen dat ik hem hier aantref, in plaats dat ik zijn identiteit en woonplaats op sluikse wijze moet achterhalen om zijn echte identiteit eindelijk te kunnen onthullen.

Maar als hij toch per abuis mijn sportschool binnen komt lopen, tja dan zit er niets anders op dan..................deze vuige ecto mee naar mijn huis lokken onder het mom van een paar nieuwe middeltjes waarmee ook een echte ecto groot mee kan worden. Om hem vervolgens thuis in mijn speciaal dubbelgeprepareerde kelderkooi op te sluiten en uitgebreid te fotograferen en filmen.

Dit alles om eindelijk keihard te kunnen aantonen dat hij compleet voldoet aan het beeld van de 45 kilo wegende, 1.62 mtr hoge übernerd, die het bestaan van Hertje en zijn geweldige wezen heeft gefingeerd, om zo zijn latent aanwezige psychologische malversaties te kunnen onderdrukken. Vervolgens zou ik hem daar zeker nog maanden houden, om daarmee de site DBC01-TV op te zetten. Dit ter motivatie ende vermaak van de gehele bodybuildende wereld.

Ideëen voor dit project zijn nog welkom, denk bijvoorbeeld maar eens aan het testen van bepaalde kuren of experimentele medicijnen. :brew: Waarop kun je die beter testen dan op een echte ecto in een volledig gecontroleerde omgeving?

115 kilo bij 10%, een biseksueelonverzadigbaar hertje van 19, een baan waarmee je kunt trainen wat je wilt en alle kuurtjes die een pro-bber maar wensen kan...........

MY ASS!!!


:shoot: I'M GONNA SHOW THE TRUTH YOU SKINNY MO'****ER


KARRRRRRRRRRRRRRRRRMAAAA!
:bow: :coolnana:

En een officiele persoonlijke uitnodiging om álles wat jij hierboven beschreven hebt, in werkelijkheid te zien!
Programma:
-Trainen met je Levende Frustratie DBC
-Relaxen in de stoombaden
-Kennismaking met Hertje
-Ronde langs mijn eindeloze galerij uitgestalde vials

Je angstvermoedens zijn namelijk gedeelde gevoelens; menig DBB'er hoopt op een dag te lezen dat al dit heerlijks gewoon verzonnen was. Maar jij mag het meemaken! Kom je langs?
:cool:
 
Laatst bewerkt:
Edit:

115 kilo bij 10%, een biseksueelonverzadigbaar hertje van 19, een baan waarmee je kunt trainen wat je wilt en alle kuurtjes die een pro-bber maar wensen kan...........

115 ben ik nooit geweest. Ik wil wel wat pijn verzachten door mede te delen dat het momenteel 110 bij 10% is en verder is Hertje inmiddels 20 :roflol:

Voelt dat al beter? De rest blijft gewoon staan. :wave: :thumb:

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.
 
Hey ouwe, een edit doe je in dezelfde post, niet in een nieuwe. :mier: :fu:
 
Centaur zei:
Hey ouwe, een edit doe je in dezelfde post, niet in een nieuwe. :mier: :fu:

Goh, ben jij ook weer aangespoeld knuffel? :kiss:

Lauw zei:
als ik DBC spreek in mijn gym (bij me thuis dus) dan zou ik vragen wat zijn geheim is dat hij telkens weer draadjes rond zijn persoontje weet op te starten die makkelijk de 20 pagina's halen. :rolleyes: :D

Dat bedoel ik. :D
 
kusje op zn kale knarretje geven.

nee ik zou vragen of ik een nachtje mee mag draaien bij het uitsmijteren :)
 
DBC01 zei:
En een officiele persoonlijke uitnodiging om álles wat jij hierboven beschreven hebt, in werkelijkheid te zien!
Programma:
-Trainen met je Levende Frustratie DBC
-Relaxen in de stoombaden
-Kennismaking met Hertje
-Ronde langs mijn eindeloze galerij uitgestalde vials

Je angstvermoedens zijn namelijk gedeelde gevoelens; menig DBB'er hoopt op een dag te lezen dat al dit heerlijks gewoon verzonnen was. Maar jij mag het meemaken! Kom je langs?
:cool:

HAHAA Gewaagde uitspraak voor een fantast ;) Maar mag ik voorstellen om het programma een beetje om te gooien?


Programma:
-Kennismaking met je Levende Frustratie DBC
-Trainen
-Relaxen in de stoombaden met Hertje
-Ronde langs mijn eindeloze galerij uitgestalde vials

Of maak ik me nou schuldig aan het misdrijf quoteverkloten?
(Spaar mij mods want ik sta op het punt DBC en zijn alter ego's te ontmaskeren :D )
 
..eindelijk niet meer de lelijkste zijn?
 
Tsunami zei:
HAHAA Gewaagde uitspraak voor een fantast ;) Maar mag ik voorstellen om het programma een beetje om te gooien?




Of maak ik me nou schuldig aan het misdrijf quoteverkloten?
(Spaar mij mods want ik sta op het punt DBC en zijn alter ego's te ontmaskeren :D )

Nee dat mag hoor, in mijn threads kan tegenwoordig alles zo bleek onlangs nog. ;)

Die aanpassing was een inkoppertje :D Maar gaat niet door :roflol:

Gewaagde uitspraken of niet, PM MrJ eerst even zodat je je een misrekening bespaart zou ik zeggen :D Kom je nou piepel? :D

PS Ik herinner me nog die Pmmetjes die je me schreef met vragen om advies dus zo'n natte fantasie ben ik niet voor je :D :heart:

PSII: We kunnen natuurlijk ook eerst gaan cammen....:kiss:
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, dat was een inkoppertje....maar je weet het, niet geschoten.... :D

Je uitnodiging grijp ik uiteraard met beide handen aan en ik neem de camera mee voor een volledig beeldverslag......maar dan speel jij dan wel braaf de ecto! :devil: Zal ik je eens even laten zien wat serieus doorbanken is!

Bel dat Hertje maar weer af voor die avond, ze zal niets meer aan je hebben :cool:
 
Laatst bewerkt:
Tsunami zei:
Je hebt gelijk, dat was een inkoppertje....maar je weet het, niet geschoten.... :D

Je uitnodiging grijp ik uiteraard met beide handen aan en ik neem de camera mee voor een volledig beeldverslag......maar dan speel ik wel de ecto OK? :o

MY ASS!!!!! :shoot: :whip:
Een paar posts nog De Ontdekker uithangen, nu zul je door moeten bijten kerel! :cool:

...Of was het een dramatische roep om aandacht om een keer mee te mogen trainen? :D
 
Origineel gepost door Tsunami
Je hebt gelijk, dat was een inkoppertje....maar je weet het, niet geschoten....

Je uitnodiging grijp ik uiteraard met beide handen aan en ik neem de camera mee voor een volledig beeldverslag......maar dan speel ik wel de ecto OK? :o

MY ASS!!!!! :shoot: :whip:
Een paar posts nog De Ontdekker uithangen, nu zul je door moeten bijten kerel! :cool:

...Of was het een dramatische roep om aandacht om een keer mee te mogen trainen? :D


MRJ!?! ........DBC loopt quotes te verkloten :D
 
:roflol:

Allebei 3 strafpunten! :mad:
 
:( hmmm karma en straf op dezelfde dag van 1 mod......ik weet nog toen DBC nog mod was....vroegah
 
Brutez zei:
Hee Centaur, je karma staat aan..
Ja hij blijft graag nr1 blijkbaar. Je hebt het ook vlug door zeg.
En pssst DBC vertel je geheimpje nu es :o
 
haha ja dat mag wel nadat je al die gekken 20 pagina´s laat tikken! :D
 
Tsunami zei:
:( hmmm karma en straf op dezelfde dag van 1 mod......ik weet nog toen DBC nog mod was....vroegah
:kiss: het was maar een grapje hoor.
 
Samu zei:
Ja hij blijft graag nr1 blijkbaar. Je hebt het ook vlug door zeg.
En pssst DBC vertel je geheimpje nu es :o
:D

Over "vlug doorhebben" gesproken, het geheim achter deze topic heeft hij al iets van 6 pagina's terug verteld. :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven