Fitness Seller

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centaur zei:
:D

Over "vlug doorhebben" gesproken, het geheim achter deze topic heeft hij al iets van 6 pagina's terug verteld. :roflol:
Dat wist ik al mop, maar ik wil nog altijd die naam weten :mad:

Edit: En Centaur, 2 quotes na elkaar gaat ook in 1 reply :finger:
 
Samu zei:
Dat wist ik al mop, maar ik wil nog altijd die naam weten :mad:

Edit: En Centaur, 2 quotes na elkaar gaat ook in 1 reply :finger:
:mier: :o
 
Centaur blijft niet graag bij z'n standpunt zie ik al.
Waarom staat je karma nu ineens weer aan?

Kan iemand dat wijselijke besluit van deze vrome forum-pastoor nog even opduiken waarin ie plechtig zweert z'n karma uit te zetten?

Nee meneer, u komt zo niet over als een vertrouwelijk persoon... :rolleyes:
 
Post nu gewoon maar de gym waar je traint DBC, kan dit topic ook weer dicht. :thumbup:
 
MrJ zei:
Post nu gewoon maar de gym waar je traint DBC, kan dit topic ook weer dicht. :thumbup:

Om dan dagelijks gestoord te worden door 'spotters' zeker! :mad:
Als je zo graag je 'close topic' button wilt gebruiken, doe het ergens anders, er is hier niks mis mee of wordt het onder het mom van 'slow chat' gedelete?
 
DBC01 zei:
Om dan dagelijks gestoord te worden door 'spotters' zeker! :mad:
Als je zo graag je 'close topic' button wilt gebruiken, doe het ergens anders, er is hier niks mis mee of wordt het onder het mom van 'slow chat' gedelete?

Nope, zoals al toegegeven op MSN valt dit onder het masterplan om DBC het leven op DBB onmogelijk te maken. Maar daar waren wij al over uit toch? :)
 
MrJ zei:
Nope, zoals al toegegeven op MSN valt dit onder het masterplan om DBC het leven op DBB onmogelijk te maken. Maar daar waren wij al over uit toch? :)

Mja maar dat wil niet zeggen dat ik bezwijk onder uw voornemens Mister Proprionate! :p
 
DBC01 zei:
Om dan dagelijks gestoord te worden door 'spotters' zeker! :mad:
Als je zo graag je 'close topic' button wilt gebruiken, doe het ergens anders, er is hier niks mis mee of wordt het onder het mom van 'slow chat' gedelete?
voel je je zo ongelooflijk populair?:roflol:
 
HA! en ik heb al lekker die uitnodiging om hem eens IRL te mogen begroeten......wat een eer hè.... :D
 
Tsunami zei:
HA! en ik heb al lekker die uitnodiging om hem eens IRL te mogen begroeten......wat een eer hè.... :D

Ik heb hem al eens aangeraakt. :o
 
DBC01 zei:
Om dan dagelijks gestoord te worden door 'spotters' zeker! :mad:
Als je zo graag je 'close topic' button wilt gebruiken, doe het ergens anders, er is hier niks mis mee of wordt het onder het mom van 'slow chat' gedelete?


Waar moeten wij bij spotten dan?
Deadlifts kun je niet zei je, squatten zal ook wel beroerd wezen, en dumbbell press met 40Kg kun je toch zelf wel mag ik hopen :D
En je kunt beter ons erbij hebben dan 13 jarige Br33z@h Paris Hilton lookalike sletjes!

Ennieweej je zou mij de pis niet lauw maken hoor ik train voor mezelf en hoe een ander dat doet zal mij een rotzorg wezen!
Ik ben lekker arrogant in dat opzicht en denk lekker aan mijn eigen progressie!
 
ReyMysterio zei:
Waar moeten wij bij spotten dan?
Deadlifts kun je niet zei je, squatten zal ook wel beroerd wezen, en dumbbell press met 40Kg kun je toch zelf wel mag ik hopen :D
En je kunt beter ons erbij hebben dan 13 jarige Br33z@h Paris Hilton lookalike sletjes!
:roflol: Touché!




Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je ReyMysterio opnieuw punten kan geven.
 
Heerlijk. En we gaan er weer allemaal zo deftig op in. Leren jullie het nooit?

Nu het mooiste nog:
Centaur vindt het touché! (Ofwel: 'Zo is dat!' riep de nerd van de klas nogeens)(Niet door hebbende dat er al dik 11 pagina's...nou laat maar :D ) :roflol:
 
Laatst bewerkt:
ben ik de enigste die al door heeft wie er in dezelfde gym traint als dbc?
 
run-ner zei:
ben ik de enigste die al door heeft wie er in dezelfde gym traint als dbc?


ja ik heb ook een halfbruin vermoeden dat ik het halfwarm weet
 
run-ner zei:
ben ik de enigste die al door heeft wie er in dezelfde gym traint als dbc?

Ach wat kan mij dat boeien DBC in training valt wel op aangezien hij zegt dat hij veel gebruikt zal er altijd wel een team van de plaatselijke GGD aanwezig zijn of van de stichting CAD :D
 
Open een thread run-ner, samen met Koebeest, 'wij weten...jullie ook?' En dan een poll met prijsjes houden :thumbs:
 
ReyMysterio zei:
Ach wat kan mij dat boeien DBC in training valt wel op aangezien hij zegt dat hij veel gebruikt zal er altijd wel een team van de plaatselijke GGD aanwezig zijn of van de stichting CAD :D

IK heb nóóit gezegd dat ik veel gebruik. Dat maak jij ervan. Jij vindt dat ik veel gebruik. Da's iets anders. twee nette kuurkes van 2 keer 8 weekjes per jaar, nounou zeg, errug veel hoor! :thumb:
 
DBC01 zei:
Open een thread run-ner, samen met Koebeest, 'wij weten...jullie ook?' En dan een poll met prijsjes houden :thumbs:


krijgt de winnaar dan een filmpje van een schijtende dbc ?

dan pas is het 5ster waardig
 
DBC01 zei:
IK heb nóóit gezegd dat ik veel gebruik. Dat maak jij ervan. Jij vindt dat ik veel gebruik. Da's iets anders. twee nette kuurkes van 2 keer 8 weekjes per jaar, nounou zeg, errug veel hoor! :thumb:

Je gebruikt meer dan mij want ik gebruik NIKS in dat opzicht gebruik je veel! ;)

Ooit werden mij deze wijze woorden geleerd:

Al draagt een aap een gouden ring, het is en het blijft een lelijk ding ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven