XXL Nutrition

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ReyMysterio zei:
Je gebruikt meer dan mij want ik gebruik NIKS in dat opzicht gebruik je veel! ;)

Ooit werden mij deze wijze woorden geleerd:

Al draagt een aap een gouden ring, het is en het blijft een lelijk ding ;)


tssss jij likt je eigen spiegel niet af dus bek houden :mad:
 
ReyMysterio zei:
Je gebruikt meer dan mij want ik gebruik NIKS in dat opzicht gebruik je veel! ;)

Ooit werden mij deze wijze woorden geleerd:

Al draagt een aap een gouden ring, het is en het blijft een lelijk ding ;)

Ik draag geen sieraden, nooit van gehouden, ik weet je echter wel al 11 pagina's schijnbaar érg te boeien dus blijf vooral meelezen mysterieuze koning! :D
 
koetje zei:
tssss jij likt je eigen spiegel niet af dus bek houden :mad:

Ik lik geen spiegels om die schoon te krijgen hebben ze al jaren Glascoïtus te koop vind je vast wel opwindend ;)
Nog asjeblieft he voor die mooie avater aangezien een dank je wel er niet af kan zelf maar ff inititiatief tonen :D
Gekke koeienziekte ;)
 
DBC01 zei:
Ik draag geen sieraden, nooit van gehouden, ik weet je echter wel al 11 pagina's schijnbaar érg te boeien dus blijf vooral meelezen mysterieuze koning! :D

geen sieraden dat kan niet ik stel me dbc voor als

minstens 1oorring
geen tattoo's
gladgeschoren hoofd of nagenoeg
een gouden ketting rond zijn nek
 
+2000 views en +200 replies in 10 uurtjes tijd, en dat allemaal voor de vraag wat een senior in je gym voor je zou betekenen. Mensen jullie worden weer bedankt, ik heb me vreselijk vermaakt :roflol:
 
DBC01 zei:
Heerlijk. En we gaan er weer allemaal zo deftig op in. Leren jullie het nooit?
Pot + ketel?

Nu het mooiste nog:
Centaur vindt het touché! (Ofwel: 'Zo is dat!' riep de nerd van de klas nogeens)(Niet door hebbende dat er al dik 11 pagina's...nou laat maar :D ) :roflol:
Dat was meer een touché van "haha, die was goed raak".
 
DBC01 zei:
Ik draag geen sieraden, nooit van gehouden, ik weet je echter wel al 11 pagina's schijnbaar érg te boeien dus blijf vooral meelezen mysterieuze koning! :D

Meelezen??? wat een werk als ik 23 posts per dag wil halen heb ik geen tijd om te lezen hoor!
Heb die tip gekregen van Cent.... nog wat :D
 
ReyMysterio zei:
Ik lik geen spiegels om die schoon te krijgen hebben ze al jaren Glascoïtus te koop vind je vast wel opwindend ;)
Nog asjeblieft he voor die mooie avater aangezien een dank je wel er niet af kan zelf maar ff inititiatief tonen :D
Gekke koeienziekte ;)


ik heb die avatar zelf gevonden :p

en ik doe niet mee aan het 'ome rey is best grappig laat ik hem karma geven '

vandaar dat je van mij bijna nooit wat ontvangt

'het Té hard grappig proberen zijn druipt er bij jou af '
 
koetje zei:
geen sieraden dat kan niet ik stel me dbc voor als

minstens 1oorring
geen tattoo's
gladgeschoren hoofd of nagenoeg
een gouden ketting rond zijn nek

Je vergeet de cockring om hem goed hard te houden hij moet Hertje ook nog plezieren, maar als ze toch zo jong is lijkt Bambi meer op zijn plaats :D


koetje zei:
ik heb die avatar zelf gevonden :p

en ik doe niet mee aan het 'ome rey is best grappig laat ik hem karma geven '

vandaar dat je van mij bijna nooit wat ontvangt

'het Té hard grappig proberen zijn druipt er bij jou af '


Ik hoef er geen karma voor ik heb je een tijdje geleden een link ge-pm't met de ava een dag later had je dat ding!
Dus heel toepasselijk wat je vertelt is BULLshit :D

Centaur zei:
Gooi het er nog even dikgedrukt neer. :rolleyes: zal ik het even vertalen?

Kijk mij eens goed en geweldig zijn, ik rule op dit forum, en open graag egostreeltopics!!

:D


Ach ja beter een zelfverheerlijkingstopic dan om de haverklap je karma aan/uit zetten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DBC01 zei:
+2000 views en +200 replies in 10 uurtjes tijd, en dat allemaal voor de vraag wat een senior in je gym voor je zou betekenen. Mensen jullie worden weer bedankt, ik heb me vreselijk vermaakt :roflol:
Gooi het er nog even dikgedrukt neer. :rolleyes: zal ik het even vertalen?

Kijk mij eens goed en geweldig zijn, ik rule op dit forum, en open graag egostreeltopics!!

:D
 
Centaur zei:
Gooi het er nog even dikgedrukt neer. :rolleyes: zal ik het even vertalen?

Kijk mij eens goed en geweldig zijn, ik rule op dit forum, en open graag egostreeltopics!!

:D

Ik zal je wat verklappen: Aangezien het een 'open' topic is waar ik openlijk vráág om belachelijk gemaakt te worden (want wie er zo'n vraag stelt kan verwachten dat ie idiote replies en belachelijke dingen om z'n oren krijgt...)
Is het dus geen egostreel-topic! :D
Je zou eerder kunnen zeggen: Iemand die zich zo kwetsbaar opstelt durft wel, want die kan wat verwachten aan harde grappen!

Twee keer nadenken voor je wat neerzet Cen, het wordt namelijk té makkelijk! :D
 
DBC01 zei:
Ik zal je wat verklappen: Aangezien het een 'open' topic is waar ik openlijk vráág om belachelijk gemaakt te worden (want wie er zo'n vraag stelt kan verwachten dat ie idiote replies en belachelijke dingen om z'n oren krijgt...)
Is het dus geen egostreel-topic! :D
Je zou eerder kunnen zeggen: Iemand die zich zo kwetsbaar opstelt durft wel, want die kan wat verwachten aan harde grappen!

Twee keer nadenken voor je wat neerzet Cen, het wordt namelijk té makkelijk! :D

Negatieve aandacht is ook aandacht.
 
Als iemand zich zo open opstelt zijn er vast problemen op zijn werk, relatie of vroege jeugd!
Aangezien hij zegt dat hij afgemaakt wil worden en te kakken wil worden gezet en niet dat resultaat krijgt wat hij verwacht is dit weer een nominatie voor k*t-topic van het jaar gefeli dit is je 5e! :D
 
ReyMysterio zei:
Als iemand zich zo open opstelt zijn er vast problemen op zijn werk, relatie of vroege jeugd!
Aangezien hij zegt dat hij afgemaakt wil worden en te kakken wil worden gezet en niet dat resultaat krijgt wat hij verwacht is dit weer een nominatie voor k*t-topic van het jaar gefeli dit is je 5e! :D

Ach lieverd als we het over k*ttopics gaan hebben tellen we deze zeker niet mee, that's for sure! De ladingen negatieve kritieken die jij je de laatste tijd op de hals hebt gehaald zijn daarentegen niet te tellen. Maar ik zie het al: :D

Er zijn er een paar goed zat dat dit te lang duurt he, en dan krijg je zulke opmerkingen en mobilisaties.... :rolleyes: :D
 
DBC01 zei:
Je zou eerder kunnen zeggen: Iemand die zich zo kwetsbaar opstelt durft wel, want die kan wat verwachten aan harde grappen!
Als dat het geval zou zijn dan zou ik nog meer lef hebben als jij door een rugfoto op 23 komma nogwat procent aan vet neer te kwakken in een flame topic. :p
 
:roflol: DBC zijn eigendunk speelt hem weer parten.

Overigens is het maar goed dat dit topic wederom weer voor amusament is, anders zou je toch rare dingen kunnen gaan denken...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Centaur zei:
Als dat het geval zou zijn dan zou ik nog meer lef hebben als jij door een rugfoto op 23 komma nogwat procent aan vet neer te kwakken in een flame topic. :p

:D
 
Centaur zei:
Als dat het geval zou zijn dan zou ik nog meer lef hebben als jij door een rugfoto op 23 komma nogwat procent aan vet neer te kwakken in een flame topic. :p

Hij was wel leuk!

Edit: (In dezelfde post dus allowed! :D )
Maar iig, eigendunk of niet, het zijn wel de forumleden die er 12 pagina's van maken en gemiddeld 10 leden continue online dus verwijt het jezelf maar dat je erop ingaat :cool: :D
 
Centaur zei:
Als dat het geval zou zijn dan zou ik nog meer lef hebben als jij door een rugfoto op 23 komma nogwat procent aan vet neer te kwakken in een flame topic. :p

Daar zit ook iets achter. Eerst een dikke rug foto posten, dan bffm lezen en 2 maanden heel hard cutten om vervolgens 2 maanden later een pic te laten zien waar iedereen stil van wordt. Heb ik gelijk of niet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven