Fitness Seller

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brutez zei:
Daar zit ook iets achter. Eerst een dikke rug foto posten, dan bffm lezen en 2 maanden heel hard cutten om vervolgens 2 maanden later een pic te laten zien waar iedereen stil van wordt. Heb ik gelijk of niet??
Nou....was het maar zo'n feest :(

Zo hard gaat de cut helaas niet, de procentjes gaan er wel af, maar niet zo hard als ik gedacht had.
 
DBC01 zei:
Hij was wel leuk!

Edit: (In dezelfde post dus allowed! :D )
Maar iig, eigendunk of niet, het zijn wel de forumleden die er 12 pagina's van maken en gemiddeld 10 leden continue online dus verwijt het jezelf maar dat je erop ingaat :cool: :D

Ik misgun niemand zijn pleziertje en iriteer me ook totaal niet aan je post, integendeel ik lijk me zelfs te amuseren op sommige hun reacties.
 
Brutez zei:
Daar zit ook iets achter. Eerst een dikke rug foto posten, dan bffm lezen en 2 maanden heel hard cutten om vervolgens 2 maanden later een pic te laten zien waar iedereen stil van wordt. Heb ik gelijk of niet??

:roflol:

En dan:
Wowww! You did it! You're a winner!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
G.e.w.e.l.d.i.g. toch alweer, we zijn weer lekker vertrokken :roflol:

Ik weet niet wat het is, maar elk woord dat DBC zegt wordt dubbel gecheckt en omgedraaid.
In elke benoemenswaardige topic die DBC opent lijken mensen opeens gefrustreerd en overal waar z'n naam verschijnt wordt er wel chagrijnig (al dan niet ironisch) gedaan.

Nu dacht ik bij mezelf, daar kunnen eigenlijk best meerdere redenen voor zijn,
1. Een mateloze jaloezie t.o.v. DBC omwille van z'n status (de inhoud van 'status' laat ik in het midden want dat kan zowel pos. als neg. zijn) en de aan hem geschonken aandacht
2. Je vind DBC irritant
3. Je vind het leuk om op personen te schijten, lekker toch een beetje actie op het board (:D)
4. Het is DBC zelf die die dingen aantrekt als vliegen op stront
5. DBC zoekt aandacht

In ieder geval is dit topic weer 100% puur vermaak :cool:
 
Brutez zei:
Daar zit ook iets achter. Eerst een dikke rug foto posten, dan bffm lezen en 2 maanden heel hard cutten om vervolgens 2 maanden later een pic te laten zien waar iedereen stil van wordt. Heb ik gelijk of niet??

Zo hoort het ook!
Progressie moet je laten zien en progressie in k*t topics openen hoort hier niet!
Centaur is gewoon goed bezig petje af en durft gewoon het enige wat DBC doet is verkapte "ik laat mij zgn flamen, maar stiekem geil ik op de aandacht van mensen die denken dat ik een grote stoere kerel ben maar in wezen een klein ventje ben"
En jeugdpuistjes zijn ook ontstekingen en komen niet door het zetten van spuiten :D

En wat maakt mij die ****ing negatieve reacties uit die gedaan worden hier leer mij eens in het echt kennen dan piep je wel anders!
Een forum kun je toch niet 100% serieus nemen.
Ik heb liever dat ze mij in het echt een coole gast vinden dan dat ik die status hier toebedeeld krijg!
 
Santoz zei:
G.e.w.e.l.d.i.g. toch alweer, we zijn weer lekker vertrokken :roflol:

Ik weet niet wat het is, maar elk woord dat DBC zegt wordt dubbel gecheckt en omgedraaid.
In elke benoemenswaardige topic die DBC opent lijken mensen opeens gefrustreerd en overal waar z'n naam verschijnt wordt er wel chagrijnig (al dan niet ironisch) gedaan.

Nu dacht ik bij mezelf, daar kunnen eigenlijk best meerdere redenen voor zijn,
1. Een mateloze jaloezie t.o.v. DBC omwille van z'n status (de inhoud van 'status' laat ik in het midden want dat kan zowel pos. als neg. zijn) en de aan hem geschonken aandacht
2. Je vind DBC irritant
3. Je vind het leuk om op personen te schijten, lekker toch een beetje actie op het board (:D)
4. Het is DBC zelf die die dingen aantrekt als vliegen op stront
5. DBC zoekt aandacht

In ieder geval is dit topic weer 100% puur vermaak :cool:

Haha! :roflol:

Ik ga voor optie 4 en 5. :p
 
ReyMysterio zei:
Zo hoort het ook!
Progressie moet je laten zien en progressie in k*t topics openen hoort hier niet!
Centaur is gewoon goed bezig petje af en durft gewoon het enige wat DBC doet is verkapte "ik laat mij zgn flamen, maar stiekem geil ik op de aandacht van mensen die denken dat ik een grote stoere kerel ben maar in wezen een klein ventje ben"
En jeugdpuistjes zijn ook ontstekingen en komen niet door het zetten van spuiten :D

En wat maakt mij die ****ing negatieve reacties uit die gedaan worden hier leer mij eens in het echt kennen dan piep je wel anders!
Een forum kun je toch niet 100% serieus nemen.
Ik heb liever dat ze mij in het echt een coole gast vinden dan dat ik die status hier toebedeeld krijg!
De tranen springen in m'n ogen hoor....zo veel medeleven ineens. :bawling: U is hartelijk bedankt. :D
 
Heren ik vind het schoon zo, ik ga even mijn eigen hertje posten op dit board........ enne schatje, laat je me nog even weten wanneer je afgebeult wilt worden? :D
 
ReyMysterio zei:
Zo hoort het ook!
Progressie moet je laten zien en progressie in k*t topics openen hoort hier niet!
Centaur is gewoon goed bezig petje af en durft gewoon het enige wat DBC doet is verkapte "ik laat mij zgn flamen, maar stiekem geil ik op de aandacht van mensen die denken dat ik een grote stoere kerel ben maar in wezen een klein ventje ben"
En jeugdpuistjes zijn ook ontstekingen en komen niet door het zetten van spuiten :D

En wat maakt mij die ****ing negatieve reacties uit die gedaan worden hier leer mij eens in het echt kennen dan piep je wel anders!
Een forum kun je toch niet 100% serieus nemen.
Ik heb liever dat ze mij in het echt een coole gast vinden dan dat ik die status hier toebedeeld krijg!

In theorie mag je dan niets meer posten? Want elke post kan als een schreeuw om aandacht beschouwd worden.
Waarom post ik iets? Omdat ik wil dat anderen het lezen, begrijp je waar ik naartoe wil...
Anywaaaaay
 
Santoz zei:
In theorie mag je dan niets meer posten? Want elke post kan als een schreeuw om aandacht beschouwd worden.
Waarom post ik iets? Omdat ik wil dat anderen het lezen, begrijp je waar ik naartoe wil...
Anywaaaaay

Dit ging om de foto die centaur plaatste Bassie ;)
 
Watch your ass,DBC has a degree in psychological warfare!
 
Centaur zei:
De tranen springen in m'n ogen hoor....zo veel medeleven ineens. :bawling: U is hartelijk bedankt. :D

Tja maar als Dbc nog mod was geweest en jij nog gewoon een spammer had diebiesie een aai over zn bol gekregen hoor vergeet dat aub niet. ;)
 
Dan zou ik hem in het power rek zetten en hem.......(juist jha NIET anaal nemen) en hem eens zijn heerlijke oefeningen laten doen voor zijn benen.

:D
 
Dit topic is inderdaad 100% vermaak. IK heb flink gelachen tijdens het lezen van al die posts hierow.... De aanleiding van dit topic was dus dat er een nieuw fototopicje komt van DBC?
 
na het lezen van deze zooi weet ik nog steeds niet waar het over gaat ???

beetje gekibbel van 2 gasten in de 30 :rolleyes:
 
Oh......dus Brolly komt ook even meebrallen?

Maar weet na 26 pagina's nog niet waar het over gaat? Om dan meteen maar de dertigers op dit board te beschuldigen van gekibbel :mad: terwijl er hier eigenlijk zich een hele zinvolle meerlaagse discussie heeft ontsponnen tussen een aantal volwassenen in de bloei van hun leven.

Zeg jongetje....ja, met 18 ben je nog een jongetje.....besef jij wel dat je gezien je leeftijd hele gevaarlijk uitspraken doet?

Ten eerste moet jij de 30 nog zien te halen, hetgeen statistisch gezien al een hele opgave is omdat in de groep van 15 tot 25 net zoveel doden vallen onder mannen als in de groep van 65 tot 75.....ja, wist je niet hè?

Ten tweede kun jij op jouw leeftijd het verschil nog niet zien tussen gekibbel en een bikkelharde strijd om wie hier de meest potige, potente, intelligente en mondige BB-er is. Het BBer schap toont zowieso al aan dat we het hier hebben over zgn. alfa mannetjes...oftewel de leiders in groepsvormingsprocessen. Deze strijd is dus niets anders dan een race om wie de alfa van de alfa's wordt.

(het in twijfel trekken van degene die zich als leider oproept is niets meer of minder dan een tactiek om zijn reputatie te beschadigen, zonder dat je de confrontatie aangaat. DBC pareerde deze heel slim met de uitnodiging van DBC aan mij voor een real life encouter)

(En in de discussie rond DBC en Centaur draaide het om wie de meeste board macht heeft, zonder dat iets dergelijks mag worden uitgesproken want Centaur moet dit winnen zonder dat hij zijn strepen nodig heeft om zo status te kunnen verwerven.)

Volg je het nog? :D

En het is in deze zin voor jou dus gevaarlijk omdat jij nog onderaan de keten staat en dus op ieder willekeurig moment afgestraft, afgeblaft en onderworpen kunt worden. Dus ik zou zeggen.....chill! En laat de grote mannen grote dingen doen.

Watch and you might learn something.


P.S. Mods spaar mij mijn onachtzaamheid om zo off topic van leer te trekken. Ik deed het uit naam van de dertigers ;)
 
Laatst bewerkt:
haha praat anders nog ff door k*tkneus

wat doet het ertoe dat ik 18 ben? (inmiddels 19)

Ik zeg alleen maar dat het kinderachtig is om constant je gelijk te willen halen door elkaar steeds onderuit te halen op welke leeftijd ook (al is het best vermakelijk moet ik toegeven)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven