Fitness Seller

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK.....snap hem wel. :thumbs: thanks mods, zonder jullie geen board!
 
MrJ zei:
Je kan daar dus niet posten zeg je?
Als ik het goed heb is die sectie gemodereerd, T moet dus eerst de posts goedkeuren voordat ze er staan.
 
Centaur zei:
Als ik het goed heb is die sectie gemodereerd, T moet dus eerst de posts goedkeuren voordat ze er staan.

Klopt ja, zo'n bericht kwam er ook even heel snel voorbij geflitst. Is T op vakantie of zo??
 
Nope, heeft het druk. Maar goed, zullen we maar weer met z'n allen ontopic gaan?
 
Ik zou DBC terug brengen naar zijn bejaarden centrum. De arme man is verdwaalt, in de war en kwijlerig bij mij de gym naar binnen gelopen, in de veronderstelling dat dat zijn thuis was :(
 
OMG KALE ..... jij kunt em natuurlijk altijd ff leren squatten?
 
Ik zou naar m toe lopen en meteen vragen of hij voor mij ook wat van die dbolletjes kan regelen..... de zomer komt eraan namelijk :D
 
ik zou t beertje zo hard in zijn wangen knijpen dat het test uit zijn poepert komt..
 
MrJ zei:
Als je jezelf ingelezen had in dit topic had je mij al meerdere keren zien verzoeken ontopic te blijven en niet een 'leden afzeiktopic' ervan te maken.

Je onderstreept trouwens heel goed ons punt, jij (en velen met jou) zien het Gare Hanenhok als een postdump plaats. Dat gaan we stoppen.

Sorry nog ff offtopic:

Ik zou het erg jammer vinden als er al teveel controle zou komen hier. Het gebrek aan censuur is nou een van de dingen die DBB.com z'n charme geven. Meestal treedt er wel een vorm van zelfregulatie op als mensen te ver gaan hier. En eerlijk gezegd vind ik dat de mensen die hier afgezeken worden er ook wel een beetje om vragen. Als ze gewoon stoppen met overal op in gaan is het vanzelf over, toch? Dat sommige mods vervolgens kleuterjuf gaan spelen maakt het alleen maar erger.
 
kurgan zei:
Ik zou naar m toe lopen en meteen vragen of hij voor mij ook wat van die dbolletjes kan regelen..... de zomer komt eraan namelijk :D

:roflol:
 
Zelda zei:
Sorry nog ff offtopic:

Ik zou het erg jammer vinden als er al teveel controle zou komen hier. Het gebrek aan censuur is nou een van de dingen die DBB.com z'n charme geven. Meestal treedt er wel een vorm van zelfregulatie op als mensen te ver gaan hier. En eerlijk gezegd vind ik dat de mensen die hier afgezeken worden er ook wel een beetje om vragen. Als ze gewoon stoppen met overal op in gaan is het vanzelf over, toch? Dat sommige mods vervolgens kleuterjuf gaan spelen maakt het alleen maar erger.

Het is kennelijk nodig getuige de vele negatieve feedback die ik van users van het eerste uur heb gehoord.

Er komt echt geen Stalinistisch regime hoor. Wacht gewoon onze mededeling nog even af. Eventuele discussie kan daarna plaatsvinden. :)
 
Het lijkt me eigenlijk wel dat dit gare hanenhok juist een plek is waar je eens een beetje kan ouwehoeren, zoals DBC opa noemen en Centaur de karma-niet trainende slet ;) tuurlijk is dit pure gein en word er niemand uit hun waarde geschopt. Sterker nog het lijken me coole gasten, en jah een keer trainen met 1 van die lui lijkt me erg interessant hoor!! (en jah mrJ, ook met jou zou ik wel eens aan het ijzer willen)

Zoals ik al vaker noemde in dit topic en ook in andere topics, we zitten hier met elkaar om A: idee-en en meningen te wisselen over het bodybuilden, kennis van elkaar op te doen, er is altijd wel weer informatie toe te voegen aan eigen kennis of dingen dat die ander doet met trainen / eten, waar je zelf nooit aan hebt gedacht.
maar B:, een beetje ouwehoeren en stangen tegen elkaar moet ook kunnen ???

Jammer dat er weinig bij mij in de buurt wonen van dit board.
 
"Wacht gewoon onze mededeling nog even af. Eventuele discussie kan daarna plaatsvinden. :) "
 
MrJ zei:
Het is kennelijk nodig getuige de vele negatieve feedback die ik van users van het eerste uur heb gehoord.

Er komt echt geen Stalinistisch regime hoor. Wacht gewoon onze mededeling nog even af. Eventuele discussie kan daarna plaatsvinden. :)

Ik ben hier toch ook al wel redelijk lang en vind het nog wel meevallen alhoewel het wel erger wordt, dat klopt.

Nog effe en het gaat op FOK! lijken :(

Gooi maar een slot op want het wordt nooit meer wat met dit topic.
 
Nee geen slot, DBC moet nog altijd iets zeggen. En dat ging hij gisteren doen dacht ik! :)
 
Hiekie zei:
Het lijkt me eigenlijk wel dat dit gare hanenhok juist een plek is waar je eens een beetje kan ouwehoeren, zoals DBC opa noemen en Centaur de karma-niet trainende slet ;) tuurlijk is dit pure gein en word er niemand uit hun waarde geschopt. Sterker nog het lijken me coole gasten, en jah een keer trainen met 1 van die lui lijkt me erg interessant hoor!! (en jah mrJ, ook met jou zou ik wel eens aan het ijzer willen)

Zoals ik al vaker noemde in dit topic en ook in andere topics, we zitten hier met elkaar om A: idee-en en meningen te wisselen over het bodybuilden, kennis van elkaar op te doen, er is altijd wel weer informatie toe te voegen aan eigen kennis of dingen dat die ander doet met trainen / eten, waar je zelf nooit aan hebt gedacht.
maar B:, een beetje ouwehoeren en stangen tegen elkaar moet ook kunnen ???

Jammer dat er weinig bij mij in de buurt wonen van dit board.


Moet hier nog iets aan toegevoegd worden? :thumbs:
 
Wie traint er nu dan bij DBC in de gym die het nog niet weet/wist (ik ga natuurlijk de hele thread niet lezen...) ?
 
huckfinn zei:
Wie traint er nu dan bij DBC in de gym die het nog niet weet/wist (ik ga natuurlijk de hele thread niet lezen...) ?
Dat wil opa niet zeggen. :mad:
 
Hiekie zei:
Het lijkt me eigenlijk wel dat dit gare hanenhok juist een plek is waar je eens een beetje kan ouwehoeren, zoals DBC opa noemen en Centaur de karma-niet trainende slet ;) tuurlijk is dit pure gein en word er niemand uit hun waarde geschopt. Sterker nog het lijken me coole gasten, en jah een keer trainen met 1 van die lui lijkt me erg interessant hoor!! (en jah mrJ, ook met jou zou ik wel eens aan het ijzer willen)

Zoals ik al vaker noemde in dit topic en ook in andere topics, we zitten hier met elkaar om A: idee-en en meningen te wisselen over het bodybuilden, kennis van elkaar op te doen, er is altijd wel weer informatie toe te voegen aan eigen kennis of dingen dat die ander doet met trainen / eten, waar je zelf nooit aan hebt gedacht.
maar B:, een beetje ouwehoeren en stangen tegen elkaar moet ook kunnen ???

Jammer dat er weinig bij mij in de buurt wonen van dit board.



Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Hiekie opnieuw punten kan geven.
Ik heb al een idee in mn hoofd voor een Rey mysterio Hiekie D-Mixx Iguana countdown. :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven