Fitness Seller

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Het is een aardige gast, zonder kapsones die goed in de gaten heeft wat z'n stats zijn en wat ie kan veranderen. Iemand met humor en realiteit.
Kortom iemand zoals ik.


het begint hier wel een beetje te stinken hoor. ;)
 
DBC01 zei:
Het is een aardige gast, zonder kapsones die goed in de gaten heeft wat z'n stats zijn en wat ie kan veranderen. Iemand met humor en realiteit.
Kortom iemand zoals ik.

Psstttt, dat is een spiegel in je gym.
 
Zonder dollen: He's okay :thumbs:

Ik heb meerdere malen met hem gepraat, af en toe gespot, (m'n lachten amper kunnen inhouden), aardige vent.
 
DBC01 zei:
Zonder dollen: He's okay :thumbs:

Ik heb meerdere malen met hem gepraat, af en toe gespot, (m'n lachten amper kunnen inhouden), aardige vent.
Nu denkt iedereen waarschijnlijk na wie em allemaal al heeft gespot :roflol:
 
DBC01 zei:
Zonder dollen: He's okay :thumbs:

Ik heb meerdere malen met hem gepraat, af en toe gespot, (m'n lachten amper kunnen inhouden), aardige vent.


dat kan je het toch gewoon zeggen ....... of is dan de lol eraf :D
 
DBC01 zei:
Hardcore ijzervreten. Ik lach me dood.

Ik ben eens in een échte hardcoregym geweest. Die van ex-contest BB'er O'Malley, op persoonlijke uitnodiging van zijn dochter, vlakbij Liverpool.

Geloof mij maar: In zo'n gym wil je niet snel trainen.

'Hardcore'. Het woord spreekt tot de verbeelding van velen en laat dat maar zo blijven.

Juh zo is dat, als je voor het eerst binnenkomt denk je wow, hardcore, opgepompte gasten, vervallen krot, zwaarrrrr ijzer.

Maar als je er een tijdje traint... begint het je te irriteren dat je steeds moet niezen van het stof en de kalk wanneer je een dumbbell laat vallen, dat je verblind raakt door het bloedheete felle zonlicht dat door de verpauperde dak ramen komt waardoor je je set niet goed kunt uitvoeren. Dat er geen airco is en het dus altijd stinkt. Dat de douches vol vieze prut liggen en er soms alleen koud water uit komt.

Nee.. dan heb je echt niet altijd zin om te trainen. :)
 
MightyDuck zei:
Juh zo is dat, als je voor het eerst binnenkomt denk je wow, hardcore, opgepompte gasten, vervallen krot, zwaarrrrr ijzer.

Maar als je er een tijdje traint... begint het je te irriteren dat je steeds moet niezen van het stof en de kalk wanneer je een dumbbell laat vallen, dat je verblind raakt door het bloedheete felle zonlicht dat door de verpauperde dak ramen komt waardoor je je set niet goed kunt uitvoeren. Dat er geen airco is en het dus altijd stinkt. Dat de douches vol vieze prut liggen en er soms alleen koud water uit komt.

Nee.. dan heb je echt niet altijd zin om te trainen. :)

Indeed maar ohww wat houden we toch van hardcore.
Ik durf te zweren dat 99% van de boardmembers hier nog nooit zo'n gym van binnen heeft gezien en maar 'hardcore' meelult met de rest.
 
Hardcore hoeft niet gelijk te staan aan een vervallen gym. Kneets is qua publiek vrij hardcore, overjarige huismoedertjes zal je er niet snel zien in hun leggings met vlekken. Maar alle gewichten, bankjes en apparaten zijn gewoon in goede staat.

Een vervallen gym is niet hardcore, dat is gewoon een vervallen gym.
 
EricR zei:
Hardcore hoeft niet gelijk te staan aan een vervallen gym. Kneets is qua publiek vrij hardcore, overjarige huismoedertjes zal je er niet snel zien in hun leggings met vlekken. Maar alle gewichten, bankjes en apparaten zijn gewoon in goede staat.

Een vervallen gym is niet hardcore, dat is gewoon een vervallen gym.

+2 Inzichtvol.
 
EricR zei:
Hardcore hoeft niet gelijk te staan aan een vervallen gym. Kneets is qua publiek vrij hardcore, overjarige huismoedertjes zal je er niet snel zien in hun leggings met vlekken. Maar alle gewichten, bankjes en apparaten zijn gewoon in goede staat.

Een vervallen gym is niet hardcore, dat is gewoon een vervallen gym.

Goed gezien :thumb: Maar zo wordt ie wel voorgesteld!
 
EricR zei:
Hardcore hoeft niet gelijk te staan aan een vervallen gym. Kneets is qua publiek vrij hardcore, overjarige huismoedertjes zal je er niet snel zien in hun leggings met vlekken. Maar alle gewichten, bankjes en apparaten zijn gewoon in goede staat.

Een vervallen gym is niet hardcore, dat is gewoon een vervallen gym.

Nog groter understatement:

Harrrrdcore bent u zelf, niet uw omgeving :)
 
DBC01 zei:
Het is een aardige gast, zonder kapsones die goed in de gaten heeft wat z'n stats zijn en wat ie kan veranderen. Iemand met humor en realiteit.
Kortom iemand zoals ik.


Humor en realiteit zijn relatief, net zoals jij?
 
Ik heb idd nog nooit in een gym getraind die dus die hardcore feeling echt had... overal die uitgezakte hangbuiken...

In een hardcore hok horen naar mijn idee geen:
Meest exotische cardio apparaten,
Theekransjes..
 
Extend zei:
Wie is het nou?

Dat zal hij wel niet willen zeggen... Dan is de lol eraf namelijk voor onze DBC-kleuter... :D
 
Hertje zei:
Dat zal hij wel niet willen zeggen... Dan is de lol eraf namelijk voor onze DBC-kleuter... :D

Hij geniet hier echt van he?

Zeg me eens Hertje, hij wilt het zelf niet toegeven over MSN namelijk, maar trekt hij zich ook af bij dit soort topics?

Zo ja, ejaculeerd hij dan over dezelfde spiegel die hij aflikt?
 
DBC01 zei:
Indeed maar ohww wat houden we toch van hardcore.
Ik durf te zweren dat 99% van de boardmembers hier nog nooit zo'n gym van binnen heeft gezien en maar 'hardcore' meelult met de rest.
**** hardcore, iedereen heeft het er alsmaar over. Laat ze maar lullen, ik train wel lekker verder, hardcore of niet.
 
MightyDuck zei:
Juh zo is dat, als je voor het eerst binnenkomt denk je wow, hardcore, opgepompte gasten, vervallen krot, zwaarrrrr ijzer.

Maar als je er een tijdje traint... begint het je te irriteren dat je steeds moet niezen van het stof en de kalk wanneer je een dumbbell laat vallen, dat je verblind raakt door het bloedheete felle zonlicht dat door de verpauperde dak ramen komt waardoor je je set niet goed kunt uitvoeren. Dat er geen airco is en het dus altijd stinkt. Dat de douches vol vieze prut liggen en er soms alleen koud water uit komt.

Nee.. dan heb je echt niet altijd zin om te trainen. :)

Jezus, na het lezen van dit stukje wilde ik spontaan zelfmoord plegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven