XXL Nutrition

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf maakt het uit of een gym hardcore is of niet?
het enige waar ik om geef is dat er genoeg gewichten zijn, dumbbells, meer dan 1 bench press, een schuine en een military press.
hardcore genoeg voor mij
 
MrJ zei:
Hij geniet hier echt van he?

Zeg me eens Hertje, hij wilt het zelf niet toegeven over MSN namelijk, maar trekt hij zich ook af bij dit soort topics?

Zo ja, ejaculeerd hij dan over dezelfde spiegel die hij aflikt?

:roflol:
 
Santoz zei:
**** hardcore, iedereen heeft het er alsmaar over. Laat ze maar lullen, ik train wel lekker verder, hardcore of niet.

Het citaat van 2005 wat mij betreft. :bow:
 
DBC01 zei:
Het citaat van 2005 wat mij betreft. :bow:

Je hoort Antwan, hardcore to the bone....
Ik ben down met een boer of een hakkende Belg heb respect voor Hitler wat ik voor niemand verberg ben eigenwijs eigenzinnig, maar niet mezelf, want meelopen . dat doen we wel he
 
Laatst bewerkt:
huckfinn zei:
Je hoort Antwan, hardcore to the bone....
Ik ben down met een boer of een hakkende Belg heb respect voor Hitler wat ik voor niemand verberg ben eigenwijs eigenzinnig, maar niet mezelf, want meelopen . dat doen we wel he

Ik snap er geen reet van.

Als je respect voor Hitler hebt dan is dit vast eentje die ook wel mag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overeenkomsten: Net zo slim om een hele regering in rep een roer te brengen.
 
DBC01 zei:
Ik snap er geen reet van.

Als je respect voor Hitler hebt dan is dit vast eentje die ook wel mag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overeenkomsten: Net zo slim om een hele regering in rep een roer te brengen.

Ken je de leipe lonsdale flavour niet ??? Die antwan shit komt voor in de tekst.
Dit was dus een 'grapje'. Je weet wel.
 
Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... zeggen dat ie beter ergens anders kan trainen want onze gym zuigt af en toe. Nee huckfinn niet aan mijn lul.
 
huckfinn zei:
Je hoort Antwan, hardcore to the bone....
Ik ben down met een boer of een hakkende Belg heb respect voor Hitler wat ik voor niemand verberg ben eigenwijs eigenzinnig, maar niet mezelf, want meelopen . dat doen we wel he

Antwan lijkt me een mongool..... :headbang:
 
huckfinn zei:
Je hoort Antwan, hardcore to the bone....
Ik ben down met een boer of een hakkende Belg heb respect voor Hitler wat ik voor niemand verberg ben eigenwijs eigenzinnig, maar niet mezelf, want meelopen . dat doen we wel he


verklaar je even nader bro ???
 
...mn broek omlaag doen en smeken voor pijnloos en snel...
 
:shoot::shoot::shoot: sterf dbc!
 
nee :o
ik was enkel moe ;)

ik zou met dbc gaan douchen denk ik.
 
Dan ga ik me toch afvragen of ik nou in een bejaardehuis zit of in de sportschool. ??? :D
 
gurumaster zei:
Dan ga ik me toch afvragen of ik nou in een bejaardehuis zit of in de sportschool. ??? :D
Kijk DBC, je kan wel zeggen dat al die nieuwe leden Centaur een posthoer/karmaslet noemen, maar deze nieuwe meneer noemt jou toch ook al een opa hoor. :roflol:
 
Hertje zei:
Dat zal hij wel niet willen zeggen... Dan is de lol eraf namelijk voor onze DBC-kleuter... :D

Wel heel erg kinderachtig, je zou toch verwachten dat iemand met zon leeftijd wel een beetje volwassen zou zijn :D
 
Ik heb gaandeweg dit draadje blijkbaar iets gemist maar ik heb niet zo'n zin weer van voor af aan te beginnen: over wat voor persoon heeft DBC het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven