MuscleMeat

Als DBC in mijn gym zou trainen dan zou ik... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samu zei:
Kijk DBC, je kan wel zeggen dat al die nieuwe leden Centaur een posthoer/karmaslet noemen, maar deze nieuwe meneer noemt jou toch ook al een opa hoor. :roflol:

Ach liefje toch, dan loop je wel erg achter de feiten aan.
De keren dat ik opa wordt genoemd, of 'ouwe' oid zijn niet te tellen.
Zelfs mensen die het vriendelijk menen hoor. Maar dat maakt niet uit.
Ik ben de gespierdste opa van het land :)

Extend zei:
Wel heel erg kinderachtig, je zou toch verwachten dat iemand met zon leeftijd wel een beetje volwassen zou zijn :D

Nope. Snap je nu dat Hertje de leidende rol heeft in onze relatie? :D
 
Zelda zei:
Ik heb gaandeweg dit draadje blijkbaar iets gemist maar ik heb niet zo'n zin weer van voor af aan te beginnen: over wat voor persoon heeft DBC het?
Dat is in heel dit draadje nog niet gezegd.
 
Samu zei:
Gooi er dan een slotje op? :o

Lees de topictitel blinde Belg, misschien begrijp je het dan beter.
Een topictitel hanteert een onderwerp, en aangezien dat onderwerp niet 'weet je wie er bij mij in de gym traint' is, komt er nergens een slotje op zolang huisregels niet overtreden worden.
 
DBC01 zei:
Lees de topictitel blinde Belg, misschien begrijp je het dan beter.
Een topictitel hanteert een onderwerp, en aangezien dat onderwerp niet 'weet je wie er bij mij in de gym traint' is, komt er nergens een slotje op zolang huisregels niet overtreden worden.
Hoi! Welkom in het Gare Hanenhok! Lange tenen vandaag? :D
 
DBC01 zei:
Nope. Snap je nu dat Hertje de leidende rol heeft in onze relatie? :D

Leidende rol? Dat ze je duwt in je rolstoel bedoel je :D?

Haha nee, petje af, zon jonge meid die zon oude monster kan temmen :thumbs:
 
Samu zei:
:D!

Om het dan maar weer on-topic te gooien, ik zou vooral naar Hertje kijken en DBC laten voor wat hij is! :cool:

Hertje traint niet regelmatig met mij, heeft d'r eigen Bambi-gym. :rolleyes:
 
DBC01 zei:
Hertje traint niet regelmatig met mij, heeft d'r eigen Bambi-gym. :rolleyes:
Midden in het grote Bambi-bos? :o
 
Ik wilde deze geweldige thread eigenlijk niet laten verdwijnen van de eerste page van het hanenhok, dus BUMP!!! en DBC .. als je in iemands gym zou trainen ... dan ?
 
Is het nieuwe beleid al ingegaan?
Zoja slotje
 
ReyMysterio zei:
Is het nieuwe beleid al ingegaan?
Zoja slotje

Ik ruik de frustratie van de afgelopen tijd over slotjes en beleid :roflol:

Hiekie zei:
Ik wilde deze geweldige thread eigenlijk niet laten verdwijnen van de eerste page van het hanenhok, dus BUMP!!! en DBC .. als je in iemands gym zou trainen ... dan ?

Ligt eraan wiens gym...
;)
 
DBC01 zei:
Ik ruik de frustratie van de afgelopen tijd over slotjes en beleid :roflol:

Ondanks je Smilie regels zijn regels lijkt mij!
Als de naam al is genoemd kan het topic dicht iedereen gaat dan off-topic en dat was dacht ik niet meer de bedoeling wees een echte kerel en vertel gewoon de naam zodat niet iedereen hoeft te zoeken!
Daarna kan het topicje dicht en is het verhaaltje over.
 
ReyMysterio zei:
Ondanks je Smilie regels zijn regels lijkt mij!
Als de naam al is genoemd kan het topic dicht iedereen gaat dan off-topic en dat was dacht ik niet meer de bedoeling wees een echte kerel en vertel gewoon de naam zodat niet iedereen hoeft te zoeken!
Daarna kan het topicje dicht en is het verhaaltje over.

Reyreyreyreyrey... reeeeeeeeeeeeeey rey rey toch... dat is het onderwerp niet

Het onderwerp is, "wat zou je doen als...". De kwestie wie de geheimzinnige gymbewoner is is slechts een bijzaak in de topic, en zolang van de hoofdreden niet word afgeweken blijft het topic lekker OPEN! Is het niet ontieglijk frustrerend?
:coffee:
 
MightyDuck zei:
Reyreyreyreyrey... reeeeeeeeeeeeeey rey rey toch... dat is het onderwerp niet

Het onderwerp is, "wat zou je doen als...". De kwestie wie de geheimzinnige gymbewoner is is slechts een bijzaak in de topic, en zolang van de hoofdreden niet word afgeweken blijft het topic lekker OPEN! Is het niet ontieglijk frustrerend?
:coffee:

Schandknaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven