MuscleMeat

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja BREDA!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool:
 
Bij het bepalen van de meest centrale ontmoetingsplek moet je niet vergeten dat alleen de bovenste helft van België (Vlaanderen) meedoet. Je komt dus wel een stuk noordelijker uit dan Breda, want de grens Vlaanderen-Wallonië ligt daar maar 150 km onder ofzo, terwijl de noordgrens van Nederland er 300 km boven ligt.
 
Centaur zei:
Zeiken doe je altijd al, dat het nu op mij is, is toeval. :D
Nee op jou zeiken is gewoon makkelijk, maar eum let's quit the off-topic stuff.

Oosterhout lijkt me beter dan Breda, DBC had wel een goed punt betreft het ongemak van grote steden, en daar heb je in Oosterhout geen last van. Ook is het ideaal voor de mensen die na de BBQ nog wat willen doen, je zit in nog geen 10 minuten rijden in Breda.
Aight, goed bekeken. Ken Oosterhout enkel van naam, geen idee hoe het daar uitziet. Jij weet toevallig geen goed plaatsje in Oosterhout?
 
Samu zei:
Aight, goed bekeken. Ken Oosterhout enkel van naam, geen idee hoe het daar uitziet. Jij weet toevallig geen goed plaatsje in Oosterhout?
Ik heb er een beetje m'n jeugd liggen, kwam er vroeger heel vaak. Als iedereen het met de locatie eens kan worden kan ik er wel even de kaart van Oosterhout op naslaan om wat herinneringen op te vissen qua locaties. Er is iig veel bos daar, ook genoeg parken.
 
Zelda zei:
Bij het bepalen van de meest centrale ontmoetingsplek moet je niet vergeten dat alleen de bovenste helft van België (Vlaanderen) meedoet. Je komt dus wel een stuk noordelijker uit dan Breda, want de grens Vlaanderen-Wallonië ligt daar maar 150 km onder ofzo, terwijl de noordgrens van Nederland er 300 km boven ligt.

Noem jouw centrale gebied dan eens, als we uitgaan van alleen Vlaanderen?
 
Zelda zei:
Bij het bepalen van de meest centrale ontmoetingsplek moet je niet vergeten dat alleen de bovenste helft van België (Vlaanderen) meedoet. Je komt dus wel een stuk noordelijker uit dan Breda, want de grens Vlaanderen-Wallonië ligt daar maar 150 km onder ofzo, terwijl de noordgrens van Nederland er 300 km boven ligt.
Ga es aan de slag met een kaart van Vlaanderen + Nederland, driehoekje tekenen en er het midden van bepalen. Ik kwam uit tussen Utrecht en Breda, net in het midden tussen deze 2 steden. Je kan zo blijven mekkeren over het exacte midden :o

Centaur zei:
Ik heb er een beetje m'n jeugd liggen, kwam er vroeger heel vaak. Als iedereen het met de locatie eens kan worden kan ik er wel even de kaart van Oosterhout op naslaan om wat herinneringen op te vissen qua locaties. Er is iig veel bos daar, ook genoeg parken.
Klinkt goed. Weer een optie bij dus:
- Heiloo (bur)
- Rotterdam (DW)
- Oosterhout (Centaur)
 
Samu zei:
Ga es aan de slag met een kaart van Vlaanderen + Nederland, driehoekje tekenen en er het midden van bepalen. Ik kwam uit tussen Utrecht en Breda, net in het midden tussen deze 2 steden. Je kan zo blijven mekkeren over het exacte midden :o


Klinkt goed. Weer een optie bij dus:
- Heiloo (bur)
- Rotterdam (DW)
- Oosterhout (Centaur)

Hooooooooooooooouden we ook rekening met bereikbaarheid? K*tplaatsjes als Heiloo zijn vaak lastiger te bereiken en duren langer dan de qua afstand misschien verdere grote steden. Vandaar blijf ik bij mn keuze voor Rotterdam, met al door DW genoemde voordelen.

Verder is met een béétje planning in Rotterdam best de weg te vinden en als je dat niet kunt dan kom je maar met het OV, kwestie van tram en busnummers weten en een aantal personen die de dbber dan bij de eindhalte opwachten.
 
Laatst bewerkt:
Dacht even dat je het over mij had.. ben vandaag ook net over de 5000 heen gegaan. Wel met een post waar geen zichtbare foto aan vast hing.. :mad:
Dus heb die link maar ff weggehaald.

Jongens, ik weet niet of ik ga komen, want ik voel d'r weinig voor om voor een macrobioot uitgescholden te worden... :rolleyes: Hooguit voor een promotor van tegendraadsheid... (zie www.tegendraads.org )
 
Bij nader inzien is Oosterhout misschien ook geen verkeerde optie, mits idd bereikbaar. Een wok-restaurant lijkt me persoonlijk niets, om de doodsimpele reden dat je in een restaurant op je plaats zit, met een man of 4 om je heen en met de rest moeilijk converseert.

Daarom prefereer ik nog steeds het BBQ idee waar iedereen vrij rond kan lopen.
 
Eend, er zal ook voor de plaats wel nog een polletje komen. Al vind ik dat het aantal topics nu al te veel aan het worden is, nu die DBC ook plots wilt gaan wokken terwijl net hij afkwam met die bbq. Stem maar eerst al es voor de datum, hebben we toch van 1 ding al een idee...
 
ik ook. en ik snap nog steeds niet wat er mis is met r-dam. omdat die ene 65+er er mss wat moeilijker kan komen met zn rollator?
 
Samu zei:
Eend, er zal ook voor de plaats wel nog een polletje komen. Al vind ik dat het aantal topics nu al te veel aan het worden is, nu die DBC ook plots wilt gaan wokken terwijl net hij afkwam met die bbq. Stem maar eerst al es voor de datum, hebben we toch van 1 ding al een idee...

Ja idd DBC nou niet van je idee afwijken, spelbederver. Nou maak eens 2 topics aan met elk een poll

- datum
- activiteit (bbq, wok, whatever)

dan gaat eend trainen en hoopt vanavond een beetje doorbraak te zien :hello:
 
Ik vind Rotterdam prima, redelijk centraal, grote stad dus goed bereikbaar en veel mogelijkheden om wat te doen.
 
Ja lekker biefstukjes mmmm
 
Prima. Ik opperde slechts GVD het wóórd wokken en meteen de pissertjesklas zonder mening in rep en roer.

Luistert kinders, Rotterdam ligt helemaal lllllinksss op de kaart, en ons centrale punt is dus NIET de linker uithoek van Holland al willen degenen die er in de buurt wonen graag heen.

Laten we een beetje de BBQ-sfeer opzoeken, en da's niet in een betonstad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Brabant is natuurlijk in alles het beste, ook het beste punt om een meeting te houden alleen ik vind het zo dichtbij..

Maar Brabant ligt over het algemeen wel gunstig, zeker voor de Belgen. En boven aan in het land moeten ze niet zeuren, ik moet ook 3 uur rijden om naar de Eemsmond cup te gaan..
 
Gewoon Utrecht doen, lekker met de trein, goed centraal en zo voor iedereen makkelijk te bereiken
 
nou voor mij is rotterdam in het westen van het land een stuk beter te bereiken dan zeg breda. iets met rechtstreekse treintjes uit enschede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven