MuscleMeat

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Emile zei:
Komt hertje dan ook :o :D
Hertje is de strip-act, da's dus al geregeld.
Nu de lokatie: heiloo ligt wel een beetje ver voor de Belgen hier bur, mja... ???
En koetje: Waar is die lokatie waar jij over spreekt?
 
is het niet mogelijk om hier de sponsers bij te betrekken; dus leuke aanbiedingen, proefmonsters, gratiz troep;) enz enz
Soort van huishoudbeurs maar dan anders hehe, dus ik wil naar huis gaan met een paar emmers whey voor weinug.
 
marz01 zei:
is het niet mogelijk om hier de sponsers bij te betrekken; dus leuke aanbiedingen, proefmonsters, gratiz troep;) enz enz
Soort van huishoudbeurs maar dan anders hehe, dus ik wil naar huis gaan met een paar emmers whey voor weinug.

Jah Laat XXL maar eens wat aan Klanten Loyaliteit gaan werken ;),

Eventueel De Customer Relations versterken :D

jah morgen tentamen Organisatie en management // Frontoffice ;)
 
marz01 zei:
is het niet mogelijk om hier de sponsers bij te betrekken; dus leuke aanbiedingen, proefmonsters, gratiz troep;) enz enz
Soort van huishoudbeurs maar dan anders hehe, dus ik wil naar huis gaan met een paar emmers whey voor weinug.

Strak plan dame :thumbup:
 
Dat zijn altijd van die super ideëen waar uiteindelijk weinig van overschiet,
zoals je zelf zegt, 100den enthousiaste leden en 10 man die uiteindelijk werkelijk komen, no offence verder ik zeg trouwens ook niet dat ik bij die 10 zou behoren :)
 
Probleem is dat alle members tussen de uitersten leven, en de top van Nederland tot aan Brussel is een heel eind, dus zoiezo moet je het al daar ergens centraal kunnen krijgen, maar dan is het NOG ver voor diegenen die helemaal in het noorden of het zuiden wonen. Beste imo is nog altijd gewoon meeting houden met mensen in je buurt, heb ik al paar keer gedaan, maximum is 200km, verder ga ik echt niet om gewoon te eten of es samen te trainen.
 
marz01 zei:
is het niet mogelijk om hier de sponsers bij te betrekken; dus leuke aanbiedingen, proefmonsters, gratiz troep;) enz enz
Soort van huishoudbeurs maar dan anders hehe, dus ik wil naar huis gaan met een paar emmers whey voor weinug.
Met ze allen naar de BallenBar :D
 
MonsterStrength zei:
Probleem is dat alle members tussen de uitersten leven, en de top van Nederland tot aan Brussel is een heel eind, dus zoiezo moet je het al daar ergens centraal kunnen krijgen, maar dan is het NOG ver voor diegenen die helemaal in het noorden of het zuiden wonen. Beste imo is nog altijd gewoon meeting houden met mensen in je buurt, heb ik al paar keer gedaan, maximum is 200km, verder ga ik echt niet om gewoon te eten of es samen te trainen.
Ik zat net een centrale lokatie te zoeken en dacht aan Breda. En guess what, Diksmuide-Breda is net 200km! :D
 
Ik woon in Keiem, is 6km verder, 206km vind ik te :D
 
MonsterStrength zei:
Ik woon in Keiem, is 6km verder, 206km vind ik te :D
Shut up! :D
Maar dus: Wat vind de rest ervan? Buurt van Breda? Als jullie het echt willen mogen jullie ook wel es iets zeggen hoor! :mad:
 
Tief op met die BBQ!

De oplossing verdeel Nederland in de 4 regio's Noord, Oost, Zuid en West
en aangezien België niet bij Nederland hoort en toch ja gaat stemmen voor de Europese grondwet royeren we hun :D

Gewoon regio meetings houden ofzo veel leuker!

Geniaal plan karma zit aan deze kant
<--------------
 
weleeuh, ik ben net alles hier aan t lezen geweest, had eerst met volle overtuiging ja gezegd maar ik begin te twijfelen :D
 
ReyMysterio zei:
aangezien België niet bij Nederland hoort en toch ja gaat stemmen voor de Europese grondwet royeren we hun :D
eeuhm, wij MOCHTEN niet stemmen
 
Regiomeetings! Dat zou schelen! Hoef ik m'n vertaalapparaat voor Brabo's ook niet achter me aan te slepen :D
 
DBC01 zei:
Regiomeetings! Dat zou schelen! Hoef ik m'n vertaalapparaat voor Brabo's ook niet achter me aan te slepen :D
Hoezo, gewoon aan je elektrische rolstoel koppelen? :D
 
Samu zei:
Hertje is de strip-act, da's dus al geregeld.
Nu de lokatie: heiloo ligt wel een beetje ver voor de Belgen hier bur, mja... ???
En koetje: Waar is die lokatie waar jij over spreekt?


limburg in belgie :cool:
 
Samu zei:
Hoezo, gewoon aan je elektrische rolstoel koppelen? :D

Nee, dan knoop ik em aan je nek en geef je een duw over de rand van die boerensloot bij jou achter je zeugenverblijf knorretje.
 
DBC01 zei:
Nee, dan knoop ik em aan je nek en geef je een duw over de rand van die boerensloot bij jou achter je zeugenverblijf knorretje.
Ga jij wel ff beneden liggen? Zo'n opgeblazen kussentje veert goed terug. Zal ik ff trampoline springen op je met lucht gevulde pecs. :o
 
I hate to say it, maar Samu blijft beter worden in 't maken van scherpe posts.

Zal voor mijzelf maar eens een paar herhalingstrainingen op FoK! en superdudes gaan doen. :D
 
Lijkt me zker wel leuk om een keer mee te maken en maak er maar gewoon 1 grote meeting van want hier op het board is het tog ook allemaal met elkaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven