MuscleMeat

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is geografisch niet te doen Fitnessboy, sommigen zullen altijd het haasje blijven met vele kilometers te moeten reizen. Regiomeetings hebben meer kans van slagen.
 
MrJ zei:
I hate to say it, maar Samu blijft beter worden in 't maken van scherpe posts.

Zal voor mijzelf maar eens een paar herhalingstrainingen op FoK! en superdudes gaan doen. :D
klopt, de mate waarin ik mij aftrek op zn grappen stijgt met de dag!

maar dikke derde been dat ik naar breda ga voor een meeting. Het is D(utch van Nederland) Bodybuilding Forum. Dus de meeting moet in het midden van Nederland gehouden worden, net iets onder Grunn.
 
MrJ zei:
I hate to say it, maar Samu blijft beter worden in 't maken van scherpe posts.

Zal voor mijzelf maar eens een paar herhalingstrainingen op FoK! en superdudes gaan doen. :D

Hehe dat viel me ook al op. Voor het echte met-stomheid-geslagen effect moet ie echter nog even werken aan zn formulering. Het zijn soms teveel en/of te lange zinnen waardoor de "prikkerigheid" er van af gaat.

Goooooooooooooo samu gooooooooo samu S A M U hij vit je af zoals niemand dat kan en samu, zegt, schaam u :banana:
 
We kunnen die meeting ook gewoon bij Yap Yum organiseren. :D
 
Centaur zei:
We kunnen die meeting ook gewoon bij Yap Yum organiseren. :D

Krijg je daar korting omdat ( laat ik dit maar niet zeggen word gelijk een ban :D )
 
Ik zal zeker komen! Lijkt me echt lachen!

Ga deze zomer toch nergens op vakantie, nu ik weer vrijgezel ben.. :D
Dus heb tijd zat!
 
boogie zei:
klopt, de mate waarin ik mij aftrek op zn grappen stijgt met de dag!

maar dikke derde been dat ik naar breda ga voor een meeting. Het is D(utch van Nederland) Bodybuilding Forum. Dus de meeting moet in het midden van Nederland gehouden worden, net iets onder Grunn.

Assen dus :D
 
ReyMysterio zei:
Krijg je daar korting omdat ( laat ik dit maar niet zeggen word gelijk een ban :D )
Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, maar dit is een mooie gelegenheid. :thumb:
 
Centaur zei:
We kunnen die meeting ook gewoon bij Yap Yum organiseren. :D

Ik neem aan dat dit geen serieuze poging is aangezien

- jij getrouwd bent, en nu zijn ze bij Yab Yum wel discreet, maar toch zijn er géén magnetrons voor het geval ze dat bij nader inzien niet blijken te zijn

- er niet genoeg prostietuwees zijn voor ons allen

- wij het niet allemaal zo breed hebben om iets dergelijks te financieren

dus moet het een grappie zijn, en in dat geval vind ik dit een zeer onorigineel grappie in de trant van "ik wil ook wat leuks zeggen maar niemand luistert" wel zódanig dat ik er bijna een vals gevoel van plaatsvervangende schaamte van krijg dat ik het gelezen heb.

Bij deze, voor je nog meer "net niet grappen" gaat posten, accepteer dat het je dag niet is vandaag. Pwnage gebeurt spontaan en dan ontstaat er een rush die je schier onstopbaar maakt en alles wat een ander zegt in het niets doet vallen. Vandaag is het daarvoor de dag van DBC, en niet de jouwe.

Blaas de aftocht en probeer het later opnieuw met góede sluitende grappies voor je blamages gaat maken, dan leid niet elke volgende poging opnieuw tot een non stop flamerij aan je adres. :nope:
 
In het Zuid-Limburgse landschap heb je hele mooie vlaktes waar we in alle rust kunnen BBQ-en!
 
MightyDuck zei:
Ik neem aan dat dit geen serieuze poging is aangezien

- jij getrouwd bent, en nu zijn ze bij Yab Yum wel discreet, maar toch zijn er géén magnetrons voor het geval ze dat bij nader inzien niet blijken te zijn

- er niet genoeg prostietuwees zijn voor ons allen

- wij het niet allemaal zo breed hebben om iets dergelijks te financieren

dus moet het een grappie zijn, en in dat geval vind ik dit een zeer onorigineel grappie in de trant van "ik wil ook wat leuks zeggen maar niemand luistert" wel zódanig dat ik er bijna een vals gevoel van plaatsvervangende schaamte van krijg dat ik het gelezen heb.

Bij deze, voor je nog meer "net niet grappen" gaat posten, accepteer dat het je dag niet is vandaag. Pwnage gebeurt spontaan en dan ontstaat er een rush die je schier onstopbaar maakt en alles wat een ander zegt in het niets doet vallen. Vandaag is het daarvoor de dag van DBC, en niet de jouwe.

Blaas de aftocht en probeer het later opnieuw met góede sluitende grappies voor je blamages gaat maken, dan leid niet elke volgende poging opnieuw tot een non stop flamerij aan je adres. :nope:

PERMANENTLY QWNED

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou als het moet rij ik naar amsterdam vor mij part:)

Maar ok wie komt er allemaal uit regio oost dan..?
 
RubenSossa zei:
In het Zuid-Limburgse landschap heb je hele mooie vlaktes waar we in alle rust kunnen BBQ-en!
al zal die rust dan ver te zoeken zijn:D
 
MightyDuck zei:
Ik neem aan dat dit geen serieuze poging is aangezien

- jij getrouwd bent, en nu zijn ze bij Yab Yum wel discreet, maar toch zijn er géén magnetrons voor het geval ze dat bij nader inzien niet blijken te zijn

- er niet genoeg prostietuwees zijn voor ons allen

- wij het niet allemaal zo breed hebben om iets dergelijks te financieren

dus moet het een grappie zijn, en in dat geval vind ik dit een zeer onorigineel grappie in de trant van "ik wil ook wat leuks zeggen maar niemand luistert" wel zódanig dat ik er bijna een vals gevoel van plaatsvervangende schaamte van krijg dat ik het gelezen heb.

Bij deze, voor je nog meer "net niet grappen" gaat posten, accepteer dat het je dag niet is vandaag. Pwnage gebeurt spontaan en dan ontstaat er een rush die je schier onstopbaar maakt en alles wat een ander zegt in het niets doet vallen. Vandaag is het daarvoor de dag van DBC, en niet de jouwe.

Blaas de aftocht en probeer het later opnieuw met góede sluitende grappies voor je blamages gaat maken, dan leid niet elke volgende poging opnieuw tot een non stop flamerij aan je adres. :nope:

hmmm...net of iedereen die hier grappig wilt zijn ook altijd grappig is... (inclusief mijzelf :o )
 
DBC01 zei:
Het is geografisch niet te doen Fitnessboy, sommigen zullen altijd het haasje blijven met vele kilometers te moeten reizen. Regiomeetings hebben meer kans van slagen.


ik kom uit het verre noorden.. en neem aan dat het ergens centraal in nl (randstad) zal worden gehouden, maar ik neem gewoon de trein, en dan de bus ofzo..

dat is gewoon flauwekul.. als je iets wil, lukt het toch :P
 
Je kunt je ook per regio met een paar DBB-leden verzamelen en dan gezamenlijk naar de plaats van bestemming gaan!

Bijv. carpoolen!! Ook nog goedkoper!
 
MightyDuck zei:
Ik neem aan dat dit geen serieuze poging is aangezien

- jij getrouwd bent, en nu zijn ze bij Yab Yum wel discreet, maar toch zijn er géén magnetrons voor het geval ze dat bij nader inzien niet blijken te zijn

- er niet genoeg prostietuwees zijn voor ons allen

- wij het niet allemaal zo breed hebben om iets dergelijks te financieren

dus moet het een grappie zijn, en in dat geval vind ik dit een zeer onorigineel grappie in de trant van "ik wil ook wat leuks zeggen maar niemand luistert" wel zódanig dat ik er bijna een vals gevoel van plaatsvervangende schaamte van krijg dat ik het gelezen heb.

Bij deze, voor je nog meer "net niet grappen" gaat posten, accepteer dat het je dag niet is vandaag. Pwnage gebeurt spontaan en dan ontstaat er een rush die je schier onstopbaar maakt en alles wat een ander zegt in het niets doet vallen. Vandaag is het daarvoor de dag van DBC, en niet de jouwe.

Blaas de aftocht en probeer het later opnieuw met góede sluitende grappies voor je blamages gaat maken, dan leid niet elke volgende poging opnieuw tot een non stop flamerij aan je adres. :nope:
Laat ik je verdere reactie op deze post maar even schuldig blijven gezien het feit dat ik ook dit topic niet in een (zoveelste) flametopic om wil toveren. Ik hoop dat je plezier hebt gehad aan het uittypen van dat lekkere stukkie lectuur van je. ;)
 
Socrates zei:
hmmm...net of iedereen die hier grappig wilt zijn ook altijd grappig is... (inclusief mijzelf :o )

Dat ís ook zo, maar dit is nou echt zo'n grapje waarvan iederéén zal zeggen "ha - ha NOT! oud wilhetzijn grappie!". Van die grapjes die voortkomen uit frustratie, als een soort stuiptrekking toch nog iets leuks te zeggen.

Ik wéét dat het een harde post is, maar uiteindelijk kan het beter nu gezegd worden en ik denk dat Centaur op termijn als ie wat minder aangevallen word dit ook wel in ziet.

Als het zo doorgaat zoals het nu in een paar threads gaat dan gaat ie ten onder, en das flauw, zo word 'em de kans op reputatieverbetering ontnomen.
 
Ridder DBC en Koorknaapje MD trokken ten strijde tegen het kwaad dat luisterde naar de naam Centaur ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven