XXL Nutrition

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
RubenSossa zei:
Je kunt je ook per regio met een paar DBB-leden verzamelen en dan gezamenlijk naar de plaats van bestemming gaan!

Bijv. carpoolen!! Ook nog goedkoper!
Zit je lekker in je eentje te BBQ-en in Friesland :D
En nu krijg ik ruzie :D
 
boogie zei:
Ridder DBC en Koorknaapje MD trokken ten strijde tegen het kwaad dat luisterde naar de naam Centaur ...

Ik zing het Avé Maria nog niet hoor boogelewoopsie, hoewel ik tegen betaling best een mp3'tje voor je op wil nemen. :) Ik offer mezelf enkel op wat, misschien tijdelijke, boze blikken te ontvangen om de emotionele veiligheid on den line van een bepaald medemember safe te stellen. :cool:

In plaats van klakkeloos je eigen mening neer te zetten zou je ook iets bij kunnen dragen aan het welzijn van andere members en trachten te zien wanneer iemand zichzelf lijkt te gaan begraven. Maar nee, daarvoor moet je soms het spelletje meespelen, of juist erg confronterend zijn en dát ontneemt je je neutrale positie is het niet?

Als je een land zou zijn zou je potverdikkeleme Zweden zijn, altijd een gaatje achter de hand om terug in de ik-ben-neutraal schuilplaats te kruipen.

Dan moet je ook niet aan aan dergelijke wakker-de-ergernis-weer-aan-door-er-iets-over-te-zeggen posts doen :finger:
 
MightyDuck zei:
Als het zo doorgaat zoals het nu in een paar threads gaat dan gaat ie ten onder, en das flauw, zo word 'em de kans op reputatieverbetering ontnomen.
:roflol: @ ten onder gaan. Tenzij Big_T genoeg van me krijgt zal jij die dag niet meemaken knul. :D



Kunnen we nu weer met z'n allen on-topic blijven? En dit meen ik serieus, als mod zijnde.
 
Centaur zei:
:roflol: @ ten onder gaan. Tenzij Big_T genoeg van me krijgt zal jij die dag niet meemaken knul. :D



Kunnen we nu weer met z'n allen on-topic blijven? En dit meen ik serieus, als mod zijnde.

Ik vind het best op één voorwaarde zet je karma weer uit :D
 
Centaur zei:
:roflol: @ ten onder gaan. Tenzij Big_T genoeg van me krijgt zal jij die dag niet meemaken knul. :D



Kunnen we nu weer met z'n allen on-topic blijven? En dit meen ik serieus, als mod zijnde.

Kluivert ging ook ten onder aan zn eigen gedrag, niet feitelijk gezien qua zn basisplaats in het veld, wél bij de gratie van de fans en omstanders. En dás belangrijk voor je amusante verblijf hier, toch? :)

Zie het als een opgemerkt signaal, en indien niet nodig, een overbodige schoolmeesterige bijdrage. 8)
 
En nu is het dus over.

We hadden het hier over barbeknoeien, niet over leden en/of modjes.

En ik ben ook serieus, na deze post wil ik er echt niets meer over horen.
 
MightyDuck zei:
Als je een land zou zijn zou je potverdikkeleme Zweden zijn, altijd een gaatje achter de hand om terug in de ik-ben-neutraal schuilplaats te kruipen.

Even mierenken..was dat niet Zwitserland :mier:


Maar lijkt me niet onverstandig om weer on topic te gaan met z´n allen anders ontspoort ook dit topic weer helemaal.. terwijl het onderwerp naar mijn mening heel interessant is.....

(Gatver..ik lijk nu wel een mod. :D )
 
Socrates zei:
Even mierenken..was dat niet Zwitserland :mier:


Maar lijkt me niet onverstandig om weer on topic te gaan met z´n allen anders ontspoort ook dit topic weer helemaal.. terwijl het onderwerp naar mijn mening heel interessant is.....

(Gatver..ik lijk nu wel een mod. :D )

Dus je vind eigenlijk dat er een slotje op moet? Topiq barbaar :(

Enfin dit idee werd rondom februari jl. al besproken en de keuze viel op een Gonzalez restaurant, je kent dat wel die barbeque keten waar je voor ik meen 13 euro? kon vreten zoveel je maar op kon, ergens in Utrecht.

Persoonlijk vind ik het niet zo geslaagd te gaan trainen met een dikke meute aangezien het dan zo'n powerlift festijn vol "kijk mij liften" acties gaat worden, maar wie dat graag wil gaat z'n gang maar.

Topicstarter besloot toen ineens dat hij geen zin meer had en ik ben zelf ook veel te lui zulke dingen te organiseren, maar wellicht kan het plan nu weer opgepakt worden, mits het ook doorgezet word :scratch:

En ja dat was idd Zwitserland, ik wist het wel hoor Socrates ik wou alleen even zien of jij het ook wist ;)
 
nederland is wel mooi, wel jammer van die hollanders :( :sob:

allen naar de belgische kust? oostende ?
 
Ik zal eens ontopic gaan..

Met een grote groep trainen is muf, iedereen gaat te zware gewichten gebruiken en het is te moeilijk om te organiseren.

Je moet het simpel houden, niet teveel poespas.

Een bbq en wat drinken lijkt mij genoeg. Het gaat erom dat we elkaar beter leren kennen en dat we lol hebben, toch?

Bur (geloof ik) heeft zijn tuin al aangeboden dus we hoeven alleen nog maar een datum te prikken.

Roept u maar.. :D
 
Het eerste referendum hier op het board moet dus de vraag zijn:

Willen we 1 grote meeting of een aantal regionale meetings?
 
Demonstratie macrobiotisch koken Espi

Sinds wanneer word ik tot de macrobioten gerekend? ???
Ben toch al ruim 8 jaar geen vis-vegetariër meer :cool:

En... eten doe ik liever dan koken, dus je zal lang kunnen wachten op een demo. Wel kans dat je me een eitje of 6 ziet eten...
 
Esperantisto zei:
Sinds wanneer word ik tot de macrobioten gerekend? ???
Ben toch al ruim 8 jaar geen vis-vegetariër meer :cool:

En... eten doe ik liever dan koken, dus je zal lang kunnen wachten op een demo. Wel kans dat je me een eitje of 6 ziet eten...

Gekookt gebakken of bevrucht :D
 
Brutez zei:
Ik zal eens ontopic gaan..

Met een grote groep trainen is muf, iedereen gaat te zware gewichten gebruiken en het is te moeilijk om te organiseren.

Het bekende jonge haantjesgedrag 'ikke ken meer tilluh' (maar loop met een hernia over 2 dagen but who cares :D )

Die barbequeketen is rampzalig heb ik gehoord dus daar begin ik niet aan, in de zomer branden je benen weg onder de tafel van dat ding.
 
DBC01 zei:
Het bekende jonge haantjesgedrag 'ikke ken meer tilluh' (maar loop met een hernia over 2 dagen but who cares :D )

Die barbequeketen is rampzalig heb ik gehoord dus daar begin ik niet aan, in de zomer branden je benen weg onder de tafel van dat ding.

Als je daar nou eens ging kíjken dan zou je zeker weten of dat zo is, mensen blaten al snel, na één slechte ervaring doen de doemscenario's de ronde al.

Andere optie? Als we nou eens op het strand gingen zitten en een pizzakoerier lieten komen, voor pakweg 30 man :D Voetballetje er bij en de middag/avond is zo om. :rolleyes: Mits in de zomer uiteraard.
 
Wow da's simpel maar oh zo leuk op het strand, balletje, kleedjes, beetje kletsen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom niet een regio meeting maar allemaal tegelijk

en vanaf iedere regiomeeting een centrale plaats afspreken .

desnoods voor een babbel en een drankje

het gewoon gezellig houden
 
Al zou je het zo niet zeggen, in werkelijkheid kan ik het heel gezellig houden :D
 
hehe denk je echt dat het een liftwedstrijd wordt?
nee hoor, ik kom dan echt niet om een beest te zijn, maar eerder grapjes maken (toupetje van het hoofd van opa jatten, benchmarc opsluiten in de wc en meer van dat soort ongein).

maar we moeten dus een member hebben die in het midden van het land woont, die capaciteit heeft, een gym in de buurt .... wie o wie?
 
MightyDuck zei:
Dus je vind eigenlijk dat er een slotje op moet? Topiq barbaar :(

Enfin dit idee werd rondom februari jl. al besproken en de keuze viel op een Gonzalez restaurant, je kent dat wel die barbeque keten waar je voor ik meen 13 euro? kon vreten zoveel je maar op kon, ergens in Utrecht.

Persoonlijk vind ik het niet zo geslaagd te gaan trainen met een dikke meute aangezien het dan zo'n powerlift festijn vol "kijk mij liften" acties gaat worden, maar wie dat graag wil gaat z'n gang maar.

Topicstarter besloot toen ineens dat hij geen zin meer had en ik ben zelf ook veel te lui zulke dingen te organiseren, maar wellicht kan het plan nu weer opgepakt worden, mits het ook doorgezet word :scratch:

En ja dat was idd Zwitserland, ik wist het wel hoor Socrates ik wou alleen even zien of jij het ook wist ;)

Klopt..trainen moet je niet met z´n allen doen..daarbij maakt het de organiseren van het evenement NOG moeilijker... wat mij betreft gewoon ergens lekker eten met z´n allen..een beetje ouwehoeren en elkaar beter leren kennen lijkt mij een goed plan... Utrecht is voor mij persoonlijk geen probleem (woon in Amsterdam) en heb zelfs plaats in de auto voor mensen die in de buurt wonen en met mij mee willen rijden.....

Ik ben normaal ook te lui om dat soort dingen te regelen maar als we het met een groepje doen is dat toch niet zoveel werk.... Ik hoop dat het er wel van komt..van mij part gewoon lekker in een restaurantje... lijkt mij het makkelijkst... ik hoor het wel als er progressie is in het idee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven