Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Socrates zei:
Klopt..trainen moet je niet met z´n allen doen..daarbij maakt het de organiseren van het evenement NOG moeilijker... wat mij betreft gewoon ergens lekker eten met z´n allen..een beetje ouwehoeren en elkaar beter leren kennen lijkt mij een goed plan... Utrecht is voor mij persoonlijk geen probleem (woon in Amsterdam) en heb zelfs plaats in de auto voor mensen die in de buurt wonen en met mij mee willen rijden.....

Ik ben normaal ook te lui om dat soort dingen te regelen maar als we het met een groepje doen is dat toch niet zoveel werk.... Ik hoop dat het er wel van komt..van mij part gewoon lekker in een restaurantje... lijkt mij het makkelijkst... ik hoor het wel als er progressie is in het idee...

Vandaar ook mijn braingestormde voorstel. Enkel kleven aan het "loungen op het strand idee" een paar kleine voorwaarden.

- het moet redelijk vroeg op de dag gezien de bereikbaarheid en de aanwezigheid van zonlicht en dús moet het liefst op een zaterdag wanneer het merendeel vrij heeft

- het moet in de zomer want het moet lekker weer zijn

Laten we allereerst eens het topic zn gangetje laten gaan en de ideëen bekijken dan kan daarna eventueel een poll-thread gemaakt worden ten behoeve van ons democratisch systeem 8)
 
MightyDuck zei:
Vandaar ook mijn braingestormde voorstel. Enkel kleven aan het "loungen op het strand idee" een paar kleine voorwaarden.

- het moet redelijk vroeg op de dag gezien de bereikbaarheid en de aanwezigheid van zonlicht en dús moet het liefst op een zaterdag wanneer het merendeel vrij heeft

- het moet in de zomer want het moet lekker weer zijn

Laten we allereerst eens het topic zn gangetje laten gaan en de ideëen bekijken dan kan daarna eventueel een poll-thread gemaakt worden ten behoeve van ons democratisch systeem 8)

Is een goed plan..laten we dit topic idd even z´n gang laten gaan om daarna mischien wat concreter te kunnen worden...
 
MightyDuck zei:
Vandaar ook mijn braingestormde voorstel. Enkel kleven aan het "loungen op het strand idee" een paar kleine voorwaarden.
Gebrainstormde :p

Met z'n allen pizza op het strand? Ik denk dat je dan de helft van de leden weg kan schrappen vanwege de cut.
 
Op het strand word het wel weer meteen heel intiem, allemaal kleine zwembroekjes en verder niets. Ik kan me er iets bij voorstellen dat sommige dat niet echt prettig vinden..
 
Centaur zei:
Gebrainstormde :p

Met z'n allen pizza op het strand? Ik denk dat je dan de helft van de leden weg kan schrappen vanwege de cut.

Aan het eind van de zomer valt het wss wel mee joh en dan nog, alsof je je voedingsschema aan kunt houden in een restaurant, das ook weer zo'n gedoe. Een kéér junken moet kunnen, je wil mee, of je wil niet mee tenslotte :P

Enne... kweet et wel heur.. maar braingestormde stond veel leuker, dergelijke opvallendheden trekken aandacht naar een post
hypocrite.gif


Brutez zei:
Op het strand word het wel weer meteen heel intiem, allemaal kleine zwembroekjes en verder niets. Ik kan me er iets bij voorstellen dat sommige dat niet echt prettig vinden..

Je hoeft toch niet persé in zwembroek + blote bast? Zat mensen die een shirt aan hebben op het strand ???
 
kunnen we geen festival uitkiezen met gratis toegang allen daarheen en we lopen met bordjes of naamkaartjes rond zodat we elkaar wel tegen het lijf lopen
 
Brutez zei:
Op het strand word het wel weer meteen heel intiem, allemaal kleine zwembroekjes en verder niets. Ik kan me er iets bij voorstellen dat sommige dat niet echt prettig vinden..
kan ik mn gyno aan iedereen tonen ...
eindelijk zonder te schamen, geen geknijp er meer in! Heerrrlijk :D
 
koetje zei:
kunnen we geen festival uitkiezen met gratis toegang allen daarheen en we lopen met bordjes of naamkaartjes rond zodat we elkaar wel tegen het lijf lopen

Ja een enorme houseparty waar ik eindelijk m'n Blutz-flesjes weg kan tikken!
Woeiii! :D
 
DBC01 zei:
Ja een enorme houseparty waar ik eindelijk m'n Blutz-flesjes weg kan tikken!
Woeiii! :D
En het uitgestreken moment om je bling-bling te showen natuurlijk! :D
 
ff serieus we hoeven niet perse er binnen te gaan .

we kunnen ook met een groep wat gaan drinken , wat eten en als MM meegaat wat oude dametjes beroven J/K bro


een ontmoetingsplaats waar veel volk komt :thumbs:
 
[QU<A title="Best O" style="COLOR: #65b45c; TEXT-DECORATION: underline" href="http://69.42.87.204/cgi-bin/ezlclk.fcgi?id=9813" target=_blank>O</A>TE=boogie]hehe denk je echt dat het een liftwedstrijd wordt?
nee hoor, ik kom dan echt niet om een beest te zijn, maar eerder grapjes maken (toupetje van het hoofd van opa jatten, benchmarc opsluiten in de wc en meer van dat soort ongein).

maar we moeten dus een member hebben die in het midden van het land woont, die capaciteit heeft, een gym in de buurt .... wie o wie?[/QUOTE]


Arme Benchie, waar verdient ie dit toch aan? :rolleyes: :D
Mij maakt het niet uit..ik kom wel..kheb net een nieuwe BMW gekocht, dus vervoer is geen probleem...enne...als er wat DBB'ers in de buurt van Rdam wonen mogen ze ook mee poolen...teminste ...niet te zwaar beladen he?tis wel een duitse stevige bak..maar laten we maar de vering niet testen op zn maximale vermogen:D
 
Brutez zei:
@MD snap je die punaise nou?

Ja ik snap em, maar om mn vernedering te verbergen ga ik mierennken over het ontstaan van forums. Forums waren in den beginne nog "bulletinboards" ontstaan vanuit het prikboard idee waarbij iedereen zn boodschap post, alsof het op het prikbord word geprikt onder het onderwerp zoals dat gaat met IRL ouderwetse message boards, veelal bij scholen en instanties.

Stickies zijn de kleefbriefjes die bovenaan op het hout van het board worden geplakt en daar altijd blijven hangen als algemene mededeling, die in de huidige tijd vervallen zijn tot "sticky" in de zin van "blijft altijd voor in de sectie "plakken".

Dus eigenlijk had Centaur een plaatje van een rol plakband moeten posten :roflol:
 
Ik denk dat t leuker is als t gewoon (eenmalig) groot georganiseerd wordt en dan geen gebitch van boehoe ik moet vanuit Schiermonnikoog naar Amsterdam liften. Dat bbq feest bij Oli in zn achtertuin ging toen niet door omdat iedereen maar bleef twijfelen en er geen duidelijke afspraken gemaakt werden, dat moeten we nu dus niet doen.
 
Zal dan logischerwijs ergens in brabant moeten zijn, dat ligt voor iedereen een beetje in het midden.
 
Lijkt me opzeker leuk :D:D, het ligt er wel een beetje aan waar en wanneer het wordt gehouden.... Ik heb geen auto, moet wel een beetje te doen zijn.. (of ik moet met iemand kennen meerijden :D)

Een regio meeting is ook wel leuk, alleen ontmoet je dan nog niet iedereen :D. Dus een grotere algemene meeting lijkt me leuker, maar ook moeilijker te organiseren omdat iedereen verspreid over nederland en belgie zit.
 
Oja en ook wel handig om het in het weekend te houden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven