AndroidHealthClinic

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top idee, ik ben dan ook van de partij.. :D
 
Op een zondag of zaterdag, kan je eventueel nog gaan stappen in s'ávonds.


Concrete afspraken kunnen alleen gemaakt worden als 1 of meerdere mensen de organsatie op zich nemen.

Kijk ik rij zo naar de groothandel om vlees, kip en gamba's in te slaan, van mijn part betaal ik het (liever niet natuurlijk ;) :D ).

Als een moderator ofzo het hier een beetje overzichtelijk willen neerzetten, wie er mee doen inschrijven d.m.v. van een pm naar mr J of Centaur, en waar het wordt gehouden.

Lijkt mij iig een gaaf idee.

alleen als er geen concrete afspraken worden gemaakt heeft het ook weinig zin natuurlijk :)
 
Inderdaad, een paar man moeten het orginiseren. Wie ow wie? Roept u maar!
 
Als het er minder dan 70 zijn mag het bij mij thuis..
 
dutch windmill zei:
Als het er minder dan 70 zijn mag het bij mij thuis..

das wel lekker in de buurt! dan kom ik zeker!

vind wel dat er dan minimaal samen getraind moet worden, lijkt me wel humor met de hele DBB team een gym instappen :D
 
dutch windmill zei:
Als het er minder dan 70 zijn mag het bij mij thuis..


Als iedereen dan gewoon wat lekkers mee neemt is het eten ook geregeld.

Ik heb een hele grote gas bbq kan je wel met een mannetje of 40 van eten. :D
 
Ik sta op de VIP lijst :D
 
Ik wil wel meedoen in de organisatie, maar dan moet de insteek wel uiterst serieus zijn, en eerst een geschikte locatie bepaald worden.
 
Centaur zei:
Ik wil wel meedoen in de organisatie, maar dan moet de insteek wel uiterst serieus zijn, en eerst een geschikte locatie bepaald worden.

mits minder dan 70 personen is DW zijn locatie beschikbaar, eventueel bij mij is ook geen probleem.
 
Aan de poll te zien gaan er 47 zeker, en 16 misschien, als iedereen die zegt te gaan, en misschien gaat ook echt komt, kom je op de 66 man. DW moet dan wel een erg grote tuin hebben (no offence) wat me niet waarschijnlijk lijkt, om daar 66 man en een BBQ in te kunnen proppen.
 
Centaur zei:
Aan de poll te zien gaan er 47 zeker, en 16 misschien, als iedereen die zegt te gaan, en misschien gaat ook echt komt, kom je op de 66 man. DW moet dan wel een erg grote tuin hebben (no offence) wat me niet waarschijnlijk lijkt, om daar 66 man en een BBQ in te kunnen proppen.


ik denk als je echt een concreet plan hebt en er moet geld gestort worden voor vreten er opeens een stuk minder meedoen.

Ik denk dat er echt niet meer dan 50 mensen meedoen. :)
 
Centaur zei:
Aan de poll te zien gaan er 47 zeker, en 16 misschien, als iedereen die zegt te gaan, en misschien gaat ook echt komt, kom je op de 66 man. DW moet dan wel een erg grote tuin hebben (no offence) wat me niet waarschijnlijk lijkt, om daar 66 man en een BBQ in te kunnen proppen.

onder de euromast heb je een groot grasveld
 
Centaur zei:
Aan de poll te zien gaan er 47 zeker, en 16 misschien, als iedereen die zegt te gaan, en misschien gaat ook echt komt, kom je op de 66 man. DW moet dan wel een erg grote tuin hebben (no offence) wat me niet waarschijnlijk lijkt, om daar 66 man en een BBQ in te kunnen proppen.

hahah ik heb feestjes gehad met 125+ man thuis..komt wel goed, maar ik heb geen zin in een hengstenbal..dus iedereen moet een moppie meenemen..dan zorg ik dat er iemand bij de voordeur staat en laten we alleen de leuke meisjes binnen
Vriendjes kunnen buiten wachten kom ik af en toe wel een bakje kip brengen haha

Grt Rico
 
dutch windmill zei:
hahah ik heb feestjes gehad met 125+ man thuis..komt wel goed, maar ik heb geen zin in een hengstenbal..dus iedereen moet een moppie meenemen..dan zorg ik dat er iemand bij de voordeur staat en laten we alleen de leuke meisjes binnen
Vriendjes kunnen buiten wachten kom ik af en toe wel een bakje kip brengen haha

Grt Rico
:roflol:

Maar heel even serieus DW, geldt je aanbod nou wel of niet? Nu kan je nog terugkrabbelen. ;)
 
Damn .... Als ik al jullie woonplaatsen zo zie ... dat word een tering eind rijden voor me :( Echter wil ik wel meedoen!! zoals ik al zei.. onder het motto van eiwitrijk en koolhydraatrijk voedsel met mede BB-ers meningen wisselen.. ik ben echt in Need voor een goed voedingsschema met niet al te veel van die "exotische" dingen er in .. en dat komt meer door mijn werk, het zijn lange verrot ingedeelde dagen, dus relatief weinig tijd voor uitgebreid kokkerellen

Ik weet nu al iets wat zeker aandachtspunt gaat worden op die Meeting..
Het trainen van binnenkant borst ... OMG daar zijn zo veel meningen over .. als de meeting maar geen knokpartij word
 
Centaur zei:
:roflol:

Maar heel even serieus DW, geldt je aanbod nou wel of niet? Nu kan je nog terugkrabbelen. ;)

Nou als het er echt zoveel worden lijkt het mij het beste om het inderdaad in een openbaar park te doen..Bij de Kralingseplas bvb in Rdam wordt BBQ-en gedoogd op daarvoor beschikbaar gestelde plaatsen..

moeten we er wel vroeg zijn want anders zijn die plaatsen bezet door de Surinaamse Rdamse bevolking..

Grt. Rico
 
Hiekie zei:
Damn .... Als ik al jullie woonplaatsen zo zie ... dat word een tering eind rijden voor me :( Echter wil ik wel meedoen!! zoals ik al zei.. onder het motto van eiwitrijk en koolhydraatrijk voedsel met mede BB-ers meningen wisselen.. ik ben echt in Need voor een goed voedingsschema met niet al te veel van die "exotische" dingen er in .. en dat komt meer door mijn werk, het zijn lange verrot ingedeelde dagen, dus relatief weinig tijd voor uitgebreid kokkerellen

Ik weet nu al iets wat zeker aandachtspunt gaat worden op die Meeting..
Het trainen van binnenkant borst ... OMG daar zijn zo veel meningen over .. als de meeting maar geen knokpartij word
Je zal niet de enige zijn de een pokke eind moet rijden, dan moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen. :D Betreft voeding, gewoon 's avonds maaltijdem klaarmaken, wil je er verder op in gaan, open even een topic in de voedingssectie.

dutch windmill zei:
Nou als het er echt zoveel worden lijkt het mij het beste om het inderdaad in een openbaar park te doen..Bij de Kralingseplas bvb in Rdam wordt BBQ-en gedoogd op daarvoor beschikbaar gestelde plaatsen..

moeten we er wel vroeg zijn want anders zijn die plaatsen bezet door de Surinaamse Rdamse bevolking..

Grt. Rico
Als het toch een openbare plek wordt kan het net zo goed ergens in Brabant (als de belgische opkomt tenminste relevant genoeg is) Dat lijkt me het meest centrale punt, en anders idd ergens in het midden van het land, ergens tussen de 4 grote steden in.
 
ja bbq is al geregeld die zit namelijk in een aanhangwagen. :D . Dus dat is geen probleem iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven