AndroidHealthClinic

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (2 bezoekers)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dutch windmill zei:
moeten we er wel vroeg zijn want anders zijn die plaatsen bezet door de Surinaamse Rdamse bevolking..

Grt. Rico

Eeh ... bij mooi weer komen de meesten toch in hemden of mouwloze shirts denk ik ... met het zijn van 60 DBB-kleerkasten zal die bevolking denk ik wel 2 keer nadenken voor ze hun BBQ-tje neer poten ;)
 
Centaur zei:
Als het toch een openbare plek wordt kan het net zo goed ergens in Brabant (als de belgische opkomt tenminste relevant genoeg is) Dat lijkt me het meest centrale punt, en anders idd ergens in het midden van het land, ergens tussen de 4 grote steden in.
Daarom gaf ik ook Breda op, want waar ligt dat? Juist, Brabant! :thumbup:
Ik zou het zeker leuk vinden als er rekening wordt gehouden met de Belgen, want 4/10 leden ofzo is toch Belg... :)
 
Rare vage shit hiero!
Ik doe sowieso al niet mee er word rekening gehouden met de Belgen door het in Brabant te houden Dutch=Nederland!
Brabant is voor jullie centraal ik weet niet hoe jullie geografische kennis, maar die is dus knudde met een rietje!
Meest centrale van Nederland is Utrecht en niet f*cking Brabant.
Ik ben nu uiterst serieus, maar dit slaat toch als een stijve lul in een bak yoghurt?
Reken de 4 regio's en neem daar het midden van Utrecht dus uit alle DUTCH uithoeken te bereiken in maximaal 1,5uur wil ik in Brabant komen mag ik er een uurtje bij op doen en dan moet ik na het feest ook weer naar huis en daarbij rekening houdend met het OV!
Tsja de opzet is gewoon niet haalbaar en spijtig genoeg vind ik het weer eens ondoordacht en diegene die het topic opende ( DBC01 als ik mij niet vergis, maar een deel van de organisatie op zich nemen die heeft overdag tijd zat in samenwerking met wat andere lui moet dat wel lukken )
Daarom gewoon regiomeetings houden realistischer, makkelijk haalbaar en iemand die dan zin heeft om te komen uit een andere regio kan aanschuiven!
Je hebt organisatie op kleine schaal je bent onder elkaar en geen gemekker of kans op een handgemeen ( DBC01 en Centaur :D )
Als ik het voor de regio Noord zou moeten regelen had ik binnen 14 dagen al een samenscholings orgie!
 
ReyMysterio zei:
Rare vage shit hiero!
Ik doe sowieso al niet mee er word rekening gehouden met de Belgen door het in Brabant te houden Dutch=Nederland!
Brabant is voor jullie centraal ik weet niet hoe jullie geografische kennis, maar die is dus knudde met een rietje!
Meest centrale van Nederland is Utrecht en niet f*cking Brabant.
Ik ben nu uiterst serieus, maar dit slaat toch als een stijve lul in een bak yoghurt?
Reken de 4 regio's en neem daar het midden van Utrecht dus uit alle DUTCH uithoeken te bereiken in maximaal 1,5uur wil ik in Brabant komen mag ik er een uurtje bij op doen en dan moet ik na het feest ook weer naar huis en daarbij rekening houdend met het OV!
Tsja de opzet is gewoon niet haalbaar en spijtig genoeg vind ik het weer eens ondoordacht en diegene die het topic opende ( DBC01 als ik mij niet vergis, maar een deel van de organisatie op zich nemen die heeft overdag tijd zat in samenwerking met wat andere lui moet dat wel lukken )
Daarom gewoon regiomeetings houden realistischer, makkelijk haalbaar en iemand die dan zin heeft om te komen uit een andere regio kan aanschuiven!
Je hebt organisatie op kleine schaal je bent onder elkaar en geen gemekker of kans op een handgemeen ( DBC01 en Centaur :D )
Als ik het voor de regio Noord zou moeten regelen had ik binnen 14 dagen al een samenscholings orgie!

De oprichter van deze site is een belg. 'Dutch' heeft hier ff niets te maken met alleen voor NLers. Er zitten ook heel veel Belgen hierzo die evenveel deel uitmaken van DBB community als de NLers.
Als t aan mij lag zou ik t liever in Marrakech hebben maar goed ik houd rekening met de rest.
 
Man-Mountain zei:
De oprichter van deze site is een belg. 'Dutch' heeft hier ff niets te maken met alleen voor NLers. Er zitten ook heel veel Belgen hierzo die evenveel deel uitmaken van DBB community als de NLers.
Als t aan mij lag zou ik t liever in Marrakech hebben maar goed ik houd rekening met de rest.

Ik geef alleen aan dat er geen rekening word gehouden met de zgn. regio Noord!
En dat wij Nuchtere Noorderlingen weer eens buiten worden gesloten van een meeting door het in Brabo land word gehouden alleen omdat het merendeel daar uit die richting komt en zelf amper een poot wil verzetten en de rest van het land kilometers laat maken!
Kom eerst eens met een goed doordacht, haalbaar en strak plan voordat er georganiseerd word!
Aangezien dit topic al in het gare gedeelte staat neem ik het voorstel niet eens serieus!
 
Geen rekening houden met de belgen? Wat MM zegt, T is een belg .. en Dutch slaat niet op Nederland, maar op NEDERLANDS, de taal die nederlanders en vlamingen spreken. Denk dat het meest logisch wel Breda of die omstreken is, ligt centraal voor iedereen. Als je ver woont pech, ik moet ook meer dan 200km reizen ervoor
 
Man-Mountain zei:
De oprichter van deze site is een belg. 'Dutch' heeft hier ff niets te maken met alleen voor NLers. Er zitten ook heel veel Belgen hierzo die evenveel deel uitmaken van DBB community als de NLers.
Als t aan mij lag zou ik t liever in Marrakech hebben maar goed ik houd rekening met de rest.

Dutch heeft te maken met dat het board in he Nederlands is.. en idd.. dit board is opgericht door een Belg dus waar hebben we het over..... Ik vind het ook goed als het in Augustus in Lissabon wordt gehouden..ben dan toch in de buurt... regel ook wel een leuk restaurantje als jullie willen :D

EDIT: MONSTERTJE was me al voor :D
 
Lijkt me ook wel een goed plan als de gekozen locatie zowel met auto (parkeergelegenheid) als met het openbaar vervoer goed bereikbaar is. Ook wel fijn als het niet in de middle of ****in nowhere ligt :D
 
"als ik terug ga trainen" is bij mij geen Nederlands, maar goed houd maar een gezamenlijke bijeenkomst ik zal er niet zijn!
Beetje rekening houden met de Noorderlingen is er niet meer bij.
Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen voor ons Noorderlingen en dan lekker roddelen over............... :D
 
Ik ben spullen al aan 't inpakken
 
ReyMysterio zei:
"als ik terug ga trainen" is bij mij geen Nederlands, maar goed houd maar een gezamenlijke bijeenkomst ik zal er niet zijn!
Beetje rekening houden met de Noorderlingen is er niet meer bij.
Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen voor ons Noorderlingen en dan lekker roddelen over............... :D
Geen rekening houden met de Noorderlingen? Wat een bullshit. Als jij geen meeting wilt met de Belgen erbij blijf je maar lekker thuis :wave:
Breda was maar een voorstel van mij, omda ik sowieso iets zocht in Noord-Brabant. Die provincie ligt nu eenmaal centraal in het gebied Vlaanderen + Nederland.
En btw: Assen-Breda = 230km. Als Monsterstrength moet afkomen is het ook 200km voor hem, en er zullen er nog zijn die in 1 of ander uiterste wonen.
 
dutch windmill zei:
Nou als het er echt zoveel worden lijkt het mij het beste om het inderdaad in een openbaar park te doen..Bij de Kralingseplas bvb in Rdam wordt BBQ-en gedoogd op daarvoor beschikbaar gestelde plaatsen..

moeten we er wel vroeg zijn want anders zijn die plaatsen bezet door de Surinaamse Rdamse bevolking..

Grt. Rico

Das een net idee :thumbup: zolang het maar niet in Brabant is :o
 
Samu zei:
Geen rekening houden met de Noorderlingen? Wat een bullshit. Als jij geen meeting wilt met de Belgen erbij blijf je maar lekker thuis :wave:
Breda was maar een voorstel van mij, omda ik sowieso iets zocht in Noord-Brabant. Die provincie ligt nu eenmaal centraal in het gebied Vlaanderen + Nederland.
En btw: Assen-Breda = 230km. Als Monsterstrength moet afkomen is het ook 200km voor hem, en er zullen er nog zijn die in 1 of ander uiterste wonen.

Open een polletje mafketel zet er plaatsen in als Utrecht Amsterdam Rotterdam en pleur er een plaats uit Brabant in en aanschouw de resultaten!
 
ZO gaat het zeker niet werken.

Bur of DW moet gewoon zeggen dan en dan hou IK een meeting. Wie WIL komen MAG komen. Iedereen betaald vooraf 10 of 15 euro zodat je wat meer zekerheid hebt dat ze ook echt komen. Als er meer dan 20 leden of zo hebben betaald gaat het door en anders niet.

Als het te ver weg is dan moet je maar wachten tot iemand anders iets dichter bij jou in de buurt organiseerd of je organiseerd zelf wat.

Dus DW en/of bur, wanneer op welke zaterdag zijn we welkom??
 
ReyMysterio zei:
Open een polletje mafketel zet er plaatsen in als Utrecht Amsterdam Rotterdam en pleur er een plaats uit Brabant in en aanschouw de resultaten!
Hé piskop leer es lezen. Voorstel! Welk deel van dat woord snap je niet ???

Rotterdam kan ook ja. Nu ik even een deftige kaart erbij neem (lees: atlas ipv kaartje op internet) krijg ik ook een beter beeld :p Makkelijk bereikbaar voor de meesten.
 
Brutez zei:
ZO gaat het zeker niet werken.

Bur of DW moet gewoon zeggen dan en dan hou IK een meeting. Wie WIL komen MAG komen. Iedereen betaald vooraf 10 of 15 euro zodat je wat meer zekerheid hebt dat ze ook echt komen. Als er meer dan 20 leden of zo hebben betaald gaat het door en anders niet.

Als het te ver weg is dan moet je maar wachten tot iemand anders iets dichter bij jou in de buurt organiseerd of je organiseerd zelf wat.

Dus DW en/of bur, wanneer op welke zaterdag zijn we welkom??

Nogmaals DBC kwam met het voorstel dus laat hem het ook maar regelen zelf met ideeën komen en een ander met het geregel opzadelen werkt niet!
Laat hem maar wat PM's versturen over zijn plannen en pols maar wie een geschikte locatie heeft.
 
Waarom niet in Den Haag :D:D ;)
 
Samu zei:
Hé piskop leer es lezen. Voorstel! Welk deel van dat woord snap je niet ???

Rotterdam kan ook ja. Nu ik even een deftige kaart erbij neem (lees: atlas ipv kaartje op internet) krijg ik ook een beter beeld :p Makkelijk bereikbaar voor de meesten.

Maja Breda lijkt me nou niet echt legio aan lokaties te bieden en Rotterdam is niet zo heel ver van Breda dus lijkt me DW's optie nog het meest aansprekelijk :scratch:
 
Brutez zei:
Bur of DW moet gewoon zeggen dan en dan hou IK een meeting. Wie WIL komen MAG komen. Iedereen betaald vooraf 10 of 15 euro zodat je wat meer zekerheid hebt dat ze ook echt komen. Als er meer dan 20 leden of zo hebben betaald gaat het door en anders niet.

Als het te ver weg is dan moet je maar wachten tot iemand anders iets dichter bij jou in de buurt organiseerd of je organiseerd zelf wat.


:stupid:

dan kan DBC nog altijd samen met DW/bur dingen regelen als hij dat zou willen.
 
ReyMysterio zei:
Nogmaals DBC kwam met het voorstel dus laat hem het ook maar regelen zelf met ideeën komen en een ander met het geregel opzadelen werkt niet!
Laat hem maar wat PM's versturen over zijn plannen en pols maar wie een geschikte locatie heeft.

Er is geen geschikte locatie. Er zijn er altijd bij die het te ver vinden. Je kan nooit iedereen tevreden maken dus moet je het wel doen zoals ik beschreven heb.

En dat DBC er nou mee op de proppen komt wil niet per se zeggen dat hij het dan ook maar moet regelen. En zeker niet als andere hun tuin al aanbieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven