Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MightyDuck zei:
Maja Breda lijkt me nou niet echt legio aan lokaties te bieden en Rotterdam is niet zo heel ver van Breda dus lijkt me DW's optie nog het meest aansprekelijk :scratch:
Juist, daarom dat ik ook DW volg nu. Voor ons Belgen is het met de auto sowieso via de E19, of je nu naar Breda gaat of naar Rotterdam. Rotterdam is gewoon iets verder rijden. (voor Belgen dan) :)
 
Brutez zei:
Er is geen geschikte locatie. Er zijn er altijd bij die het te ver vinden. Je kan nooit iedereen tevreden maken dus moet je het wel doen zoals ik beschreven heb.

En dat DBC er nou mee op de proppen komt wil niet per se zeggen dat hij het dan ook maar moet regelen. En zeker niet als andere hun tuin al aanbieden.

Ik heb al eens een keer iets georganiseerd op grote schaal ik weet ongeveer wat er speelt!
Mensen die ver moeten reizen moeten ook weer terug aangezien een groot aantal op paps en mams is aangewezen word er vast verteld neem de trein maar! Aangezien de trein tot een bepaalde tijd rijd moeten die mensen of eerder weg of blijven pitten of met iemand meerijden!
Je moet aan een grote groep mensen denken en het stap voor stap uitwerken wat de meest centrale en makkelijkst bereikbare plek is moet je eerst zien uit te vinden! Daarna kun je aan de hand daarvan bekijken hoe groot de aandacht is om daadwerkelijk te komen en vervolgens kun je wat info inwinnen omtrent de prijzen van diverse spullen!
Diegene die een grote BBQ kan regelen op gas moet ook een tank gas hebben anders kun je niet fikken geef die knakker een potje whey ofzo voor de moeite!
Diegene die zijn tuin beschikbaar stelt geef die ook een potje voor de moeite en de beschikbaarstelling!
Regel een pendeldienst voor de OV gangers om die op te pikken van het station!
En zorg ook dat zij op tijd weer thuis kunnen zijn je moet met zoveel dingen rekening houden dat het bijna niet te plannen valt vooraal niet voor een grote groep!
Daarom was mijn voorstel om Nederland in regio's te splitsen en dan regionale meetings te houden!
België voeg je maar bij regio Zuid en als die meetings lopen zou je eens een landelijke meeting kunnen houden tijdens een evenement bijvoorbeeld!
Ik reik alleen ideeën aan die makkelijker uitvoerbaar zijn om zoveel mogelijk mensen te krijgen voor zo'n meeting!
Organiseer het eerst op kleine schaal voordat je het op grote schaal doet!
 
Hey, mystiek geval, brabant ligt centraal voor de belgen en de nederlanders, dus niet alleen voor de nederlanders. Maar het voorstel R'dam klikt ook aanneemlijk genoeg.

Als je het nog eens niet eens bent met een bepaald punt, breng het dan lekker wat vriendelijker.

Dank u.
 
ergens in juli of augustus, maakt mij niet uit.

Het lijkt mij iig een gaaf plan. :D
 
Centaur zei:
Hey, mystiek geval, brabant ligt centraal voor de belgen en de nederlanders, dus niet alleen voor de nederlanders. Maar het voorstel R'dam klikt ook aanneemlijk genoeg.

Als je het nog eens niet eens bent met een bepaald punt, breng het dan lekker wat vriendelijker.

Dank u.

Ik zal vriendelijker zijn als jij je karma weer lekker uitdoet en ff normaal omgaat met DBC deal of niet ;)
 
Ik ben het idd eens met Rey's punten mbt organisatie en tijdsplanning, komt ook niet vaak voor :o

Maar daar had ik zelf ook al aan gedacht.

Eigenlijk ging ik, en meerderen denk ik, er al vanuit dat de BBQ (laat) in de middag zou worden gehouden, als iedereen tegen 9 of 10 uur weer op Rotterdam Centraal is heeft iedereen tijd genoeg om thuis te komen wanneer we rond een uur of 4 in de middag bijvoorbeeld beginnen.

Diegenen die willen trainen? Prima, kom maar wat eerder en regel zelf iets met je medestanders. Diegenen die willen stappen? Prima, blijf maar langer en regel je eventuele onderdak met je kameraden of pak de 1e ochtend trein terug. :)
 
Ik denk dat in iedere stad wel iemand met een auto wonnt die er een paar wil meenemen, toch? Ik ga er niet vanuit dat er veel met het openbaar vervoer komen, maar ja, misschien heb ik het wel mis.. :D
 
Ik neem aan dat we bij deze concreet van R'dam als locatie uit kunnen gaan? (dat bied trouwens ook genoeg uitgaansmogelijkheden voor in de avond, in tegenstelling tot andere steden).
 
Ik vind Rdam prima, ergens anders ook hoor, maar in Rdam ken ik de weg..en bij de Kralingseplas mag je BBQ'en, is een meerje zodat je kan zwemmen als je wilt, ligt redelijk centraal en de liefhebbers kunnen daarna nog op stap

Denk dat we dan om een uurtje of 16:00 moeten beginne, dan kan iedereen eerst nog zijn weekend dingen doen zoals boodschappen etc..
een goede BBQ duurt wel een uur of 5 en heeft iedereen tijd zat om te vertrekken etc..

Grt Rico
 
dutch windmill zei:
Ik vind Rdam prima, ergens anders ook hoor, maar in Rdam ken ik de weg..en bij de Kralingseplas mag je BBQ'en, is een meerje zodat je kan zwemmen als je wilt, ligt redelijk centraal en de liefhebbers kunnen daarna nog op stap

Denk dat we dan om een uurtje of 16:00 moeten beginne, dan kan iedereen eerst nog zijn weekend dingen doen zoals boodschappen etc..
een goede BBQ duurt wel een uur of 5 en heeft iedereen tijd zat om te vertrekken etc..

Grt Rico
Prima! :thumbs: Nu moet ik er nog zien te raken, maar heb nog wel even tijd... :o
 
**** mensen koetje krijgt plankenkoorts

ff een kuurtje doen anders ben ik mss niet bij de grootste :o .


allemaal goede ideen zolang het serieus blijft .
als het dan toch doorgaat mss allemaal een donering doen
als je niet komt heb je pech en heeft degene die de inkopen doet of zijn woonplaats beschikbaar stelt geen verlies
 
Rotterdam is voor mij ok... en ik kom uit Amsterdam en kan nog drie mensen meenemen in mijn auto..... wel moet er rekening worden gehouden dat heel veel mensen op vakantie gaan.... ik bijvoorbeeld ga van 20 juli t/m 21 Augustus op vakantie.... ik denk dat dit ook een probleem wordt als je het echt in de zomer wil doen...
 
koetje zei:
**** mensen koetje krijgt plankenkoorts

ff een kuurtje doen anders ben ik mss niet bij de grootste :o .
Who cares about the size. Tegen dat het die bbq is weeg ik mss 70kg bij 1m83 ofzo :rolleyes: We gaan gewoon voor de gezelligheid! :)

Dus gaan we nu al stellen dat de lokatie in orde is of niet? Anders gaan we al over tot een datum? Of is dit nog te snel? :p
 
Laten we de maasvlakte nemen, Paar dj's erbij ;) Vraag me toch al af hoe ik het moet gaan zien..

50 man (groot, breed, zeer breed) bij elkaar bij de kralingse plas..

Hoe lang duurt het voordat de politie polshoogte komt nenem ?
 
Socrates zei:
Rotterdam is voor mij ok... en ik kom uit Amsterdam en kan nog drie mensen meenemen in mijn auto..... wel moet er rekening worden gehouden dat heel veel mensen op vakantie gaan.... ik bijvoorbeeld ga van 20 juli t/m 21 Augustus op vakantie.... ik denk dat dit ook een probleem wordt als je het echt in de zomer wil doen...

Precies..ik denk dat begin september het weer ook nog prima is..en dat er dan veel meer mensen kunnen..
 
dutch windmill zei:
Precies..ik denk dat begin september het weer ook nog prima is..en dat er dan veel meer mensen kunnen..

September is het weer meestal in orde als ik mijn dia's eens nakijk van de TT in Juni en de SuperBike's in September moet ik wel zeggen dat ik verbrander bij de Superbike's weg kom dan bij de TT!
 
Absolutely zei:
Laten we de maasvlakte nemen, Paar dj's erbij ;) Vraag me toch al af hoe ik het moet gaan zien..

50 man (groot, breed, zeer breed) bij elkaar bij de kralingse plas..

Hoe lang duurt het voordat de politie polshoogte komt nenem ?


vet! :D
 
dutch windmill zei:
Precies..ik denk dat begin september het weer ook nog prima is..en dat er dan veel meer mensen kunnen..

:yes:
 
Wat dachten jullie van zaterdag 3 september?? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven