Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk dat nu ik hier regelmatig kom...en ik meen het serieus...verwantschap voel met jullie. En misschien dat dit wat overdreven klinkt, maar ik voel steeds meer genegenheid voor jullie! :p

Ga steeds meer van jullie "houden"... mannen (en natuurlijk vrouwen) !!:bawling: (Nee...niet gay)


Ohh ja...een BBQ zou dus leuk zijn! :o :thumbs:
 
qwert55 zei:
Ik merk dat nu ik hier regelmatig kom...en ik meen het serieus...verwantschap voel met jullie. En misschien dat dit wat overdreven klinkt, maar ik voel steeds meer genegenheid voor jullie! :p

Ga steeds meer van jullie "houden"... mannen (en natuurlijk vrouwen) !!:bawling: (Nee...niet gay)


Ohh ja...een BBQ zou dus leuk zijn! :o :thumbs:
Kijk dat is nou liefde :D
 
qwertyyyy :sob: I know the feeling, net daarom dat dit zeker moet doorgaan! :)
 
jullie zijn de enige vrienden die ik bezit!
 
Ik zou ook komen als het een beetje in de buurt was.
 
zaterdag 3 september is ok. wat mij betreft
 
Als we met paar belgen zijn kunnen we carpoolen hé, afspreken aan antwerpen ofzo en vandaaruit rotterdam :)
 
Ik ga er vanuit dat benchMarc mij komt ophalen thuis.. :D
 
MonsterStrength zei:
Als we met paar belgen zijn kunnen we carpoolen hé, afspreken aan antwerpen ofzo en vandaaruit rotterdam :)
Goed idee.

3 september is voor mij normaal gezien ook geen probleem, maar mss moet iemand even een polletje maken ofzo...
 
nog een goed idee, als iedereen nu gewoon wat lekkers meeneemt.

vlees, kip, salade, vis, drank whatever dan heb je ook niet het probleem dat je eerst geld moet gaan storten en dat 1 iemand voor 60 man eten in moet gaan slaan. :)
 
MonsterStrength zei:
Welke dag is dat? Zondag?
Zaterdag.

@bur
Je kan ook gewoon ènkele personen om eten laten gaan... Anders wordt het ook maar een warboel.
 
Samu zei:
Zaterdag.

@bur
Je kan ook gewoon ènkele personen om eten laten gaan... Anders wordt het ook maar een warboel.

kan ook ja :) maar zou jij misschien een pol kunnen maken met wat data ik weet niet hoe dat moet. :o

laatste week augustus en de weken in september ofzo?
 
bur zei:
kan ook ja :) maar zou jij misschien een pol kunnen maken met wat data ik weet niet hoe dat moet. :o

laatste week augustus en de weken in september ofzo?
Yep, zal ik even doen :)
 
Bij mij is het eenvoudig. Als ik op die dag niets te doen heb en niet in het buitenland zit voor experimenten (nee geen medische :D), kan ik wel eens langskomen. Maar da's niet iets dat ik vandaag al kan zeggen :) .
 
Rotterdam is wat mij betreft absoluut niet oké. Misschien voor taalcursussen Nederlands een uitstekend gebied maar voor velen is het een enorm grote stad waar menigeen die er niet thuis is urenlang kan verdwalen, het is een uithoek van Nederland ook nog, en als we toch uithoeken mogen kiezen doe dan iets in groen Gelderland, zit je nogeens stukken mooier dan dat grote gore industriegebied dat z'n smerige smog over groot-Rotterdam heenblaast. Bah!

Geen wonder dat DW en de zijnen Rotterdam uitkiezen maar hou eens rekening met mensen die er niet in thuis zijn. Een dorpje in Overijssel is makkelijker bereikbaar en groener dan de Picknickplaats 21A drie-hoog-achter in Rotjeknor.
 
Amsterdamse Bos anyone? :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven