XXL Nutrition

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MrJ zei:
Amsterdamse Bos anyone? :o

Geldt hetzelfde voor: Grote steden zijn taboe: Mensen die uiteraard met de auto komen, komen in de problemen. Amsterdam is weer heel erg 'wij die in de buurt van Amsterdam wonen, verrekken het om 100km te rijden'.

Mensen zijn gewaarschuwt: Wie Amsterdam/Rotterdam etc prefereert, loopt de kans op parkeerboetes, leegeroofde auto's, wielklemmen, zwaar omrijden, of erg leuke torenhoge parkeergelden.

Als je een grote cirkel om Nederland en Belgie legt denk ik dat je van daaruit een epicentrum moet kiezen en dat zal tussen Utrecht en Tilburg liggen.
Als je daar een middelgrote stad langs de route pakt met NS-station en horecagelegenheid met ruime parkeergelegenheid is het voor iedereen te doen.

Laten we dus niet teveel in ons eigen hoekie gaan praten, daar is 90% van de mensen niet mee geholpen.
 
gewoon ergesn op de Veluwe, gaan we met z'n allen die Poema even roosteren ofzo
 
lijkt me vet

maar barbecue'en voor BB'ers blijft misschien lastig :D
 
Ik heb altijd al een goed gevole gehad bij die Chinese Wok-restaurants:
€18 dokken en onbeperkt vlees, vis, rijst, groente etc vreten tot je neervalt.
Goeie kwaliteit, alleemaal aan een enorme tafel en leegvreten maar.
 
DBC01 zei:
Ik heb altijd al een goed gevole gehad bij die Chinese Wok-restaurants:
€18 dokken en onbeperkt vlees, vis, rijst, groente etc vreten tot je neervalt.
Goeie kwaliteit, alleemaal aan een enorme tafel en leegvreten maar.

dat is wel een vet idee! :thumb:
 
DBC01 zei:
Ik heb altijd al een goed gevole gehad bij die Chinese Wok-restaurants:
€18 dokken en onbeperkt vlees, vis, rijst, groente etc vreten tot je neervalt.
Goeie kwaliteit, alleemaal aan een enorme tafel en leegvreten maar.

Dat is opzeker een strak plan :D... bij mij zit er een hele grote naast de gym (fitness first jaaa ik weet het niet hardcore).
 
Ok ook goed , misschien nog wel beter. ;)


Zaterdag over 2 weken? :p
 
Volgens mij gaat het nog heel lang duren voor we hier uitkomen. Een wokrestaurant lijkt me ook best ok, bijkomend voordeel is nog dat het niet kan verregenen.
 
bur zei:
Ok ook goed , misschien nog wel beter. ;)


Zaterdag over 2 weken? :p

Ik kan zaterdag over 2 weken wel... het is wel in Den Haag :D
 
DBC01 zei:
Als je een grote cirkel om Nederland en Belgie legt denk ik dat je van daaruit een epicentrum moet kiezen en dat zal tussen Utrecht en Tilburg liggen.
Als je daar een middelgrote stad langs de route pakt met NS-station en horecagelegenheid met ruime parkeergelegenheid is het voor iedereen te doen.

Laten we dus niet teveel in ons eigen hoekie gaan praten, daar is 90% van de mensen niet mee geholpen.
Die beschrijving zou dan richting Breda komen.
 
goed idee. dit word ook regelmatig gedaan op een ander forum waar ik in het verleden wel eens kwam :D Er moet een topic met een poll komen waarin wat data staan waar je uit kan kiezen.
 
Centaur zei:
Die beschrijving zou dan richting Breda komen.

Zijn we het ineens met elkaar eens! :D

Beter nog Braboland dan stinky R'dam.
 
Even nog een suggestie....vlak bij breda ligt Oosterhout, ook erg mooi en groen daar, maar wel zonder de ongemakken van de grotere stad.
 
Hah, wie zei hier in het begin Breda? Dankjewel! :wave: :bow:
 
Samu zei:
Hah, wie zei hier in het begin Breda? Dankjewel! :wave: :bow:
:fu: Ik zei ook al gelijk Brabant.
 
Centaur zei:
:fu: Ik zei ook al gelijk Brabant.
Ik zei het op pagina 7 al (als je per 10 posts pagina hebt) dus :fu: voor jou meneer!
Heerlijk, 5000e post en daarin nog es op Centaur zeiken! :D

Maar dus, Oosterhout als optie erbij. Dat wordt nog een extra polletje voor de lokatie! :o
 
vanaf 1 juli kan ik eigenlijk altijd, en tot 16 juli en vanaf 16 augustus ook nog eens overal!
 
Samu zei:
Ik zei het op pagina 7 al (als je per 10 posts pagina hebt) dus :fu: voor jou meneer!
Heerlijk, 5000e post en daarin nog es op Centaur zeiken! :D

Maar dus, Oosterhout als optie erbij. Dat wordt nog een extra polletje voor de lokatie! :o
Zeiken doe je altijd al, dat het nu op mij is, is toeval. :D

Oosterhout lijkt me beter dan Breda, DBC had wel een goed punt betreft het ongemak van grote steden, en daar heb je in Oosterhout geen last van. Ook is het ideaal voor de mensen die na de BBQ nog wat willen doen, je zit in nog geen 10 minuten rijden in Breda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven