Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Prima. Ik opperde slechts GVD het wóórd wokken en meteen de pissertjesklas zonder mening in rep en roer.

Luistert kinders, Rotterdam ligt helemaal lllllinksss op de kaart, en ons centrale punt is dus NIET de linker uithoek van Holland al willen degenen die er in de buurt wonen graag heen.

Laten we een beetje de BBQ-sfeer opzoeken, en da's niet in een betonstad.

Pruttel pruttel de knuppel-in-het-hanenhok-gooier zegt ook weer wat :D

DW heeft het ook over een párk, met bomen enzo en gras, waar men mág barbequen, en dat is eigenlijk het enige voorstel dat ik concreet heb gehoord dat beschikbaar is, (met wat moeite) bereikbaar én toegestaan ???
 
Dus de vraag is eigenlijk: Betonnen stad of een mooi natuurgebiedje..

Polletje maken maar.. :D
 
Ga toch lekker BBQ'en op parkeerplaats Glimmermade ofzo!
Worst zat :D
 
MightyDuck zei:
Pruttel pruttel de knuppel-in-het-hanenhok-gooier zegt ook weer wat :D

DW heeft het ook over een párk, met bomen enzo en gras, waar men mág barbequen, en dat is eigenlijk het enige voorstel dat ik concreet heb gehoord dat beschikbaar is, (met wat moeite) bereikbaar én toegestaan ???

Amsterdamse idem. Geen parkeerboetes, buiten de stad etc.

Alleen niet centraal gelegen. Maar dit is dan ook het enige punt waarop het af valt. :)
 
Puur fantaserend gezien zou ik toch liever op het strand zitten. Gezellig barbequen met je online matties terwijl je naar tetten en kontjes kijkt. The lovelyness :o
 
DBC01 zei:
Prima. Ik opperde slechts GVD het wóórd wokken en meteen de pissertjesklas zonder mening in rep en roer.

Luistert kinders, Rotterdam ligt helemaal lllllinksss op de kaart, en ons centrale punt is dus NIET de linker uithoek van Holland al willen degenen die er in de buurt wonen graag heen.

Laten we een beetje de BBQ-sfeer opzoeken, en da's niet in een betonstad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zeeland ? :D
 
Kies maar:"BBQen op de Maasvlakte in jullie geliefde Rotterdam (bij Breda linksaf en dan hééélemaal tot je je je kop stoot tegen de driekamerrflatjes)


Rotterdamse Maasvlakte BBQ:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als JIJ Rotterdam binnenrijdt kerel dan denk je alles behalve aan een BBBQ ik zzzzwwweeer het je majjnn!!!


Of wokken (je hoeft niet steeds op dezelfde plaats te gaan zitten aangezien je een lopend buffet hebt)

eastern_4.jpg


NB:
Het nadeel van BBQ is dat met 30-40 man niemand op tijd z'n voer heeft. Je krijgt dus enorm lange wachttijden en aangezien we elkaar goed kennen wordt dat oorlog om de eerste aangebrande biefstuk. BBQen is geduld hebben en voor een beperkt aantal deelnemers te doen. Als het grootschaliger wordt ga je honger lijden!
 
DBC01 zei:
Het nadeel van BBQ is dat met 30-40 man niemand op tijd z'n voer heeft. Je krijgt dus enorm lange wachttijden en aangezien we elkaar goed kennen wordt dat oorlog om de eerste aangebrande biefstuk. BBQen is geduld hebben en voor een beperkt aantal deelnemers te doen. Als het grootschaliger wordt ga je honger lijden![/B]


ach kom allemaal mijn koelkast leegvreten :cool:
 
:roflol:

Ze slaan bijna elkaars hersenen hier in om het eens te worden over de locatie....en dát wil met elkaar gaan BBQ'en? Het zal me een feest worden. :D
 
Centaur zei:
:roflol:

Ze slaan bijna elkaars hersenen hier in om het eens te worden over de locatie....en dát wil met elkaar gaan BBQ'en? Het zal me een feest worden. :D

koe vreest voor een knokpartij :(
 
Ik vind het idee nog steeds heel leuk en ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Een restaurant of iets dergelijks schiet imo niet op omdat zoals eerder al gezegd iedereen op zn plaats zit en je dus weinig contact hebt met elkaar.

Het nadeel van een openbare plaats zoals Amsterdamse bos of Kralingerbos dat je maar moet afwachten of je een leuk stekkie kan vinden met weinig andere mensen in de buurt,ik zie ons niet effe een plekkie zoeken met een man of 30 zonder ook maar iets concreet voorbereid te hebben.

Het lijkt mij het makkelijkste om het gewoon bij iemand thuis te doen zodat je alle benodigde faciliteiten hebt zoals stroom voor de muziek,ijskast voor drank en vlees en ga zo maar ff door want waar wil je alles laten als je op een of ander vaag grasveld zit?

Je moet bordjes,bestek,glazen en de hele teringzooi bij je hebben om nog niet eens te spreken over de diversiteit aan vlees,sausjes,stokbrood,drank....

Dus als eerste moet je bekijken wie zn toko beschikbaar wil stellen en die dan voor de mauwerds zo centraal mogelijk woont.

Ik cross het hele land door voor mijn part en regel een hotel in de buurt en ga het gewoon op een zuipen zetten,ik ben niet zo moeilijk.

Helaas vele anderen wel waardoor je waarschijnlijk geen unieke ervaring mee gaat maken omdat het idee in schoonheid sterft...
 
Testo zei:
Ik cross het hele land door voor mijn part en regel een hotel in de buurt en ga het gewoon op een zuipen zetten,ik ben niet zo moeilijk.

Dit ben ik met je eens, laat mij dan naar binnen sneaken, dan neem je een eenpersoonskamer dan slaap ik wel op de grond delen we de kosten. Das goedkopah.

Hotelkamers zijn me namelijk in zn geheel een beetje te big money. :mad:
 
MonsterStrength zei:
Probleem is dat alle members tussen de uitersten leven, en de top van Nederland tot aan Brussel is een heel eind, dus zoiezo moet je het al daar ergens centraal kunnen krijgen, maar dan is het NOG ver voor diegenen die helemaal in het noorden of het zuiden wonen. Beste imo is nog altijd gewoon meeting houden met mensen in je buurt, heb ik al paar keer gedaan, maximum is 200km, verder ga ik echt niet om gewoon te eten of es samen te trainen.

Nou, volgens een pol hier gehouden zitten de meeste leden in Zuid-Holland. :P
 
DBC01 zei:
Prima. Ik opperde slechts GVD het wóórd wokken en meteen de pissertjesklas zonder mening in rep en roer.

Luistert kinders, Rotterdam ligt helemaal lllllinksss op de kaart, en ons centrale punt is dus NIET de linker uithoek van Holland al willen degenen die er in de buurt wonen graag heen.

Laten we een beetje de BBQ-sfeer opzoeken, en da's niet in een betonstad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Betrek onze Vlaamse DBBers erbij en Rotterdam ligt dan opeens vrij centraal. Maarja, als jij liever naar de Veluwe wilt is dat ook goed hoor.
 
axestream zei:
Betrek onze Vlaamse DBBers erbij en Rotterdam ligt dan opeens vrij centraal. Maarja, als jij liever naar de Veluwe wilt is dat ook goed hoor.
Kunnen we meteen die puma roosteren... :D
 
@DBC je moet hier niet naar de absolute geografische afstand kijken, maar neem eerder een gewogen gemiddelde van de relatieve afstand (=reistijd); kijkend dus vanwaar de meeste mensen komen, zit je al in het westen, daarnaast is voor de belgen Rotterdam ook de beste optie binnen de randstad! daarnaast is het gewoon goed bereikbaar allemaal (OV, auto)

en dit zeg ik niet alleen omdat ik in Rdam woon (misschien kom ik wel uit zeeland dat weekend) maar omdat het ontegenzeggelijk waar is...

en ik bespeur toch geen angst voor grote steden ouwe ;)
 
DBC01 zei:
Rotterdam is wat mij betreft absoluut niet oké. Misschien voor taalcursussen Nederlands een uitstekend gebied maar voor velen is het een enorm grote stad waar menigeen die er niet thuis is urenlang kan verdwalen, het is een uithoek van Nederland ook nog, en als we toch uithoeken mogen kiezen doe dan iets in groen Gelderland, zit je nogeens stukken mooier dan dat grote gore industriegebied dat z'n smerige smog over groot-Rotterdam heenblaast. Bah!

Geen wonder dat DW en de zijnen Rotterdam uitkiezen maar hou eens rekening met mensen die er niet in thuis zijn. Een dorpje in Overijssel is makkelijker bereikbaar en groener dan de Picknickplaats 21A drie-hoog-achter in Rotjeknor.

:rolleyes:

:kots:

Hey DBC!

Niet zo negatief he!..ik zei dat de Kralingse Plas mij een geschikte locatie leek om verschillende redenen...

FY!

Rico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven