Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zo zijn we er dus nog steeds niet uit welke locatie het wordt. :rolleyes: Zal ik maar weer een polletje maken?
 
mocht niemand zijn eigen huis of terrein ter beschikking willen stellen, dan lijkt me toch echt een grote stad als rotterdam of anders utrecht de beste optie! zie vorige post.
 
Ik zal ze nog een keer opnoemen:

* Locatie in het gras/zand aan het water
* BBQ'en wordt gedoogd
* Gratis parkeren (en veel plekken)
* 10 minuten lopen vanaf Treinstation Rdam Noord
* Daarna kan de liefhebber nog op stap
* Volgens mij redelijk centraal

(en 5 minuten van mijn huis hahah)

Een generatortje regel ik wel, dus stroom aanwezig, evt muziek / dj alles te regelen...koelkast idemdito..als mensen bang zijn dat ze lang op hun eten moeten wachten zetten we er een BBQ bij..

Puntje bij paaltje mag je in je handjes klappen als we de 30 man halen denk ik..

Ik wil best (een deel van) de organisatie op mij nemen..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Ik zal ze nog een keer opnoemen:

* Locatie in het gras/zand aan het water
* BBQ'en wordt gedoogd
* Gratis parkeren (en veel plekken)
* 10 minuten lopen vanaf Treinstation Rdam Noord
* Daarna kan de liefhebber nog op stap
* Volgens mij redelijk centraal

(en 5 minuten van mijn huis hahah)

Een generatortje regel ik wel, dus stroom aanwezig, evt muziek / dj alles te regelen...koelkast idemdito..als mensen bang zijn dat ze lang op hun eten moeten wachten zetten we er een BBQ bij..

Puntje bij paaltje mag je in je handjes klappen als we de 30 man halen denk ik..

Ik wil best (een deel van) de organisatie op mij nemen..

grt. Rico
Genereus aanbod kerel, maar het ligt een beetje aan de rest of ze wel naar R'dam toe willen. :o
 
dutch windmill zei:
Ik zal ze nog een keer opnoemen:

* Locatie in het gras/zand aan het water
* BBQ'en wordt gedoogd
* Gratis parkeren (en veel plekken)
* 10 minuten lopen vanaf Treinstation Rdam Noord
* Daarna kan de liefhebber nog op stap
* Volgens mij redelijk centraal

(en 5 minuten van mijn huis hahah)

Een generatortje regel ik wel, dus stroom aanwezig, evt muziek / dj alles te regelen...koelkast idemdito..als mensen bang zijn dat ze lang op hun eten moeten wachten zetten we er een BBQ bij..

Puntje bij paaltje mag je in je handjes klappen als we de 30 man halen denk ik..

Ik wil best (een deel van) de organisatie op mij nemen..

grt. Rico

Vind dit een prima plan!

(en niet alleen omdat ik 10 min vandaan woon ;)
 
Centaur zei:
Genereus aanbod kerel, maar het ligt een beetje aan de rest of ze wel naar R'dam toe willen. :o

Goed, maar dan helpt het wel als er al wat plannen zijn. Alleen maar een plaats noemen en dan verder niet weten wat daar de mogelijkheden zijn schiet niet echt op.
 
* Locatie in het gras/zand aan het water, dicht naast Ali en z'n 45-koppige familie
* BBQ'en wordt gedoogd, net als de Kebab-palen van je buurman die boven het gras uitsteken
* Gratis parkeren (en veel plekken) en gratis je auto leeggehaald.
* 10 minuten lopen vanaf Treinstation Rdam Noord (verkrachterslaantje is beroemd, toestellen mee aub!)
* Daarna kan de liefhebber nog op stap (wie wil nog na zo'n BBQ!)
* Volgens mij redelijk centraal (koop een bril, je zit op de linker uithoek van de kaart)

(en 5 minuten van mijn huis hahah) Dat dacht ik al. Alleen al daarom is het oppassen geblazen met die 'voordelen'.
Helaas zie ik mensen alleen maar voor eigen parochie preken. Jammer.

Hoogbouw=harrrrdcore! :headbang:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
* Locatie in het gras/zand aan het water, dicht naast Ali en z'n 45-koppige familie
* BBQ'en wordt gedoogd, net als de Kebab-palen van je buurman die boven het gras uitsteken
* Gratis parkeren (en veel plekken) en gratis je auto leeggehaald.
* 10 minuten lopen vanaf Treinstation Rdam Noord (verkrachterslaantje is beroemd, toestellen mee aub!)
* Daarna kan de liefhebber nog op stap (wie wil nog na zo'n BBQ!)
* Volgens mij redelijk centraal (koop een bril, je zit op de linker uithoek van de kaart)

(en 5 minuten van mijn huis hahah) Dat dacht ik al. Alleen al daarom is het oppassen geblazen met die 'voordelen'.
Helaas zie ik mensen alleen maar voor eigen parochie preken. Jammer.

Hoogbouw=harrrrdcore! :headbang:
HEY **** YOU DBC!

Je praat echt onzin!..ben je weleens in Rdam geweest? :mad:
 
:roflol:

Beetje fokken op de vrijdagochtend windmolen! :D :roflol:

Maar ik blijf erbij dat ik Rotterdam minder centraal vind liggen dan Utrecht, en dat is op de kaart te zien, en verder vind ik het een grote stinkende rotstad. Maar da's persoonlijk. :)
 
DBC01 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DW's huisje. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
DBC01 zei:
:roflol:

Beetje fokken op de vrijdagochtend windmolen! :D :roflol:

Maar ik blijf erbij dat ik Rotterdam minder centraal vind liggen dan Utrecht, en dat is op de kaart te zien, en verder vind ik het een grote stinkende rotstad. Maar da's persoonlijk. :)

Niet als je vanuit Vlaanderen komt ouwe.
 
En weer wel als je vanuit Groningen komt. etc etc etc.

Ik hoor net uit betrouwbare bron dat 'tout' ASO-Rotterdam zich 's weekends ophoudt in het Kralingsebos. Een soort van uitlaat-bos voor Tokkies, Pitbulls, Flodders en Al-Akhbars.

Tja als je vindt dat dát bij je past is de keuze snel gemaakt natuurlijk. ;)
 
DBC01 zei:
En weer wel als je vanuit Groningen komt. etc etc etc.

Ik hoor net uit betrouwbare bron dat 'tout' ASO-Rotterdam zich 's weekends ophoudt in het Kralingsebos. Een soort van uitlaat-bos voor Tokkies, Pitbulls, Flodders en Al-Akhbars.

Tja als je vindt dat dát bij je past is de keuze snel gemaakt natuurlijk. ;)

Er komen ook veel vieze oude mannetjes die geilen op jonge wijjfies, dus je zal je er snel thuis voelen! :P
 
axestream zei:
Er komen ook veel vieze oude mannetjes die geilen op jonge wijjfies, dus je zal je er snel thuis voelen! :P

:roflol: Yes yes dit topic begint te rollen, zo gaat 'ie goed! :thumbs: :D
 
axestream zei:
Er komen ook veel vieze oude mannetjes die geilen op jonge wijjfies, dus je zal je er snel thuis voelen! :P
Kunnen ze samen lekker gaan wokken! :roflol:
 
DBC wat doe je moeilijk, ik vermoed dat er iets is gebeurd met jou in Rotterdam ofzo dat je je zo heftig verzet ??? Ben je er eens in je anusje gepakt ? :o

Maar ik vind het een mooi plan van DW!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven