AndroidHealthClinic

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
boogie zei:
DBC wat doe je moeilijk, ik vermoed dat er iets is gebeurd met jou in Rotterdam ofzo dat je je zo heftig verzet ??? Ben je er eens in je anusje gepakt ? :o

Maar ik vind het een mooi plan van DW!
:D
 
DBC01 zei:
Dit topic is aan een verhuizing toe :D:D:D
Niet als we vanaf hier weer lekker on-topic blijven. :thumb:
 
Juist. Dus DBC, geef maar een voorstel van een goeie lokatie in omgeving Utrecht. Want DW is al heel de tijd concreet bezig, jij schreeuwt gewoon: Utrecht!
 
Ik wil eerst eens weten wat de mensen van Utrecht vinden, ik ga niet meteen schreeuwen 'we zullen naar die plek met dat voer' want research doe je stap voor stap.

Dat het Kralingsebos niet bepaald klassevolk trekt is een mening die ik vast deel met wat anderen.
 
EricR zei:

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat je redelijk droog bezig bent! :D

Maar we kunnen natuurlijk ook met z'n alleen daar overnachten! :cool:

Allemaal tentjes mee enzo. :o



PS: Dani slaapt bij mij in de slaapzak dan he! :thumbup:
 
DBC01 zei:
Dat het Kralingsebos niet bepaald klassevolk trekt is een mening die ik vast deel met wat anderen.

Jezus...welcome to life in a big city bro!

Ik weet niet in welk dorpje jij woont?

Kralingseplas is echt een mooie plek, daar komt eerder de Kak van Rdam (Kralingen) dan de Tokkies met pittbulls zoals jij noemt..

Maarja dan kom je toch lekker niet...... :cool:

Het plan is wat mij betreft helemaal goed zo..

datum is 3 september...kosten 15 euro pp

Wie wilt komen kan mij een PM sturen..

Bij deze neem ik de organisatie dus op me..

Met vriendelijke Groet

Rico

Voorzitter DBB events
 
DW :bow:
Eindelijk eentje die de knoop doorhakt.
 
dutch windmill zei:
Jezus...welcome to life in a big city bro!

Ik weet niet in welk dorpje jij woont?

Kralingseplas is echt een mooie plek, daar komt eerder de Kak van Rdam (Kralingen) dan de Tokkies met pittbulls zoals jij noemt..

Maarja dan kom je toch lekker niet...... :cool:

Het plan is wat mij betreft helemaal goed zo..

datum is 3 september...kosten 15 euro pp

Wie wilt komen kan mij een PM sturen..

Bij deze neem ik de organisatie dus op me..

Met vriendelijke Groet

Rico

Voorzitter DBB events

JUIST

Zo moet dat. Open nog even een nieuwe thread waarin je alles netjes zet. Ik zie je 3 sep.. :D
 
DBC01 zei:
Ik wil eerst eens weten wat de mensen van Utrecht vinden, ik ga niet meteen schreeuwen 'we zullen naar die plek met dat voer' want research doe je stap voor stap.

Dat het Kralingsebos niet bepaald klassevolk trekt is een mening die ik vast deel met wat anderen.

Als je ergens woont lijkt het me logish dat je wel zo ongeveer weet wat er te doen valt.

Kralingse bos ben je nog nooit geweest, dus mondje dicht. Als je daar met 20-25 man zit te BBQ-en maakt het toch niks uit wie er verder rondlopen? Ik denk dat mensen eerder last van ons zullen hebben dan andersom.
 
Like DW zegt is, Kralingen en het bos+meertje, juist een plek in R'dam waar je weinig last hebt van de verschillende stromingen in de NL samenleving die DBC zojuist opnoemde. Ik kom er nu een tijdje en heb nooit problemen gehad en gezien, en zeker als je daar lekker met 30 grote jongens staat te BBQ.
 

Zo. Een beetje stoken hier en daar en een k*tklus wordt me uit handen genomen
:D
 
DBC01 zei:

Zo. Een beetje stoken hier en daar en een k*tklus wordt me uit handen genomen
:D
Je bedoelt dat je een grote mond hebt om over die bbq te beginnen, maar de organisatie zelf niet aandurft ??? K*tklus. :rolleyes:
 
DBC01 zei:

Zo. Een beetje stoken hier en daar en een k*tklus wordt me uit handen genomen
:D

De organisator heeft het bevel over het voetvolk dikkie...jij gaat dus met het bier langs en mag de bordjes volscheppen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

D.W.
 
dutch windmill zei:
De organisator heeft het bevel over het voetvolk dikkie...jij gaat dus met het bier langs en mag de bordjes volscheppen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

D.W.

En ze likken de bordjes af als ze doorhebben dat DBC ze heeft volgeschept. :cool:
 
Waar blijven de PM's ?..ik heb er pas eentje en al een speciale map aangemaakt genaamd BBQ in mijn PM bvox..dus komop mensen!
 
En we kunnen nog Shirts laten drukken..

Where's the BEEF ?
Dutchbodybuilding.com
 
dutch windmill zei:
Waar blijven de PM's ?..ik heb er pas eentje en al een speciale map aangemaakt genaamd BBQ in mijn PM bvox..dus komop mensen!

Mag ik ook eerst een orienterend bezoek afleggen met jou als gids?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven