Fitness Seller

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (1 bezoeker)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Watskeburt? PM in je inbox DW! :D
 
dutch windmill zei:
Waar blijven de PM's ?..ik heb er pas eentje en al een speciale map aangemaakt genaamd BBQ in mijn PM bvox..dus komop mensen!

Geen woorden maar daden. :thumbs:
 
Precies. Axe jij bent er ook bij natuurlijk?!
 
Dani zei:
Precies. Axe jij bent er ook bij natuurlijk?!
Axe woont in Rotterdam dus die is gewoon verplicht mee te helpen bij de organisatie! :p
 
Ik kan ook een feestje organiseren bij mij om de hoek waar ik werk; BBQ staat altijd al gereed, 800 parkeerplaatsen naast de deur en fullsize audio equipment tot uw beschikking...maar wie zegt dat ik mensen kan verplichten om dan naar mij toe te komen ipv een centrale plek te kiezen?

Als de meesten akkoord gaan met R'dam ook al wonen er ze er naar verhouding veel verder weg dan wie ook is het mij om het even, ik hoef dat niet te rijden :p
 
hoe zit t trouwens met echtgenotes..mogen die ook mee?
 
DBC01 zei:
Ik kan ook een feestje organiseren bij mij om de hoek waar ik werk; BBQ staat altijd al gereed, 800 parkeerplaatsen naast de deur en fullsize audio equipment tot uw beschikking...maar wie zegt dat ik mensen kan verplichten om dan naar mij toe te komen ipv een centrale plek te kiezen?

Als de meesten akkoord gaan met R'dam ook al wonen er ze er naar verhouding veel verder weg dan wie ook is het mij om het even, ik hoef dat niet te rijden :p

:rolleyes:

Nou is het wel een beetje afgelopen he dikkie?

Volgens mij baal je er nu van dat jeze topic gestart ben..

pok, pok, pok, pok..

Chicken!!!

:laugh: :laugh: :laugh:
 
DBC01 zei:
Ik kan ook een feestje organiseren bij mij om de hoek waar ik werk; BBQ staat altijd al gereed, 800 parkeerplaatsen naast de deur en fullsize audio equipment tot uw beschikking...maar wie zegt dat ik mensen kan verplichten om dan naar mij toe te komen ipv een centrale plek te kiezen?

Als de meesten akkoord gaan met R'dam ook al wonen er ze er naar verhouding veel verder weg dan wie ook is het mij om het even, ik hoef dat niet te rijden :p

Like we said gisteren, Utrecht of Rotterdam dat is nou ook weer niet zooooooo'n tering end uit mekaar. Ik denk dat je haat tegen Rotterdam nu wel ontkracht is, dus als de meerderheid het er mee eens is hop ik weer terug naar het Rotterdam kamp.

Zullen we samen gaan kijken daar, als ik een baardje laat staan lijk ik wel een allochtoon, doen ze jou niks :thumbup:
 
Dani zei:
Precies. Axe jij bent er ook bij natuurlijk?!

Uiteraard. Mag ik je spierballen voelen? Dan mag jij ook aan mijn ballen zitten. :D
 
MightyDuck zei:
Like we said gisteren, Utrecht of Rotterdam dat is nou ook weer niet zooooooo'n tering end uit mekaar. Ik denk dat je haat tegen Rotterdam nu wel ontkracht is, dus als de meerderheid het er mee eens is hop ik weer terug naar het Rotterdam kamp.

Zullen we samen gaan kijken daar, als ik een baardje laat staan lijk ik wel een allochtoon, doen ze jou niks :thumbup:

Die ouwe komt heus wel. 't Is een beetje recalcitrant type, maar verder wel OK.
 
dutch windmill zei:
:rolleyes:

Nou is het wel een beetje afgelopen he dikkie?

Volgens mij baal je er nu van dat jeze topic gestart ben..

pok, pok, pok, pok..

Chicken!!!

:laugh: :laugh: :laugh:

Nope. Ik denk dat je wat te vlug leest. Of iets niet begrepen hebt. Maar ik ben altijd genegen om iets nog 2 keer uit te leggen, het kan de chloor-uitstoot van Rijnmond zijn die je koppie heeft aangetast. :)

Wat ik bedoel is dat ik uitging van een centrale plek. Dus niet eentje bij mij in de buurt op mijn stoep. Zou ik uitgaan van 'kom maar lekker bij mij, ik verzet geen stap' dan was ik meteen met lokatie, prijs en mogelijkheden gekomen want die ken ik.

Er is dus niks afgelopen ofzo, ik ben uitgegaan van wat andere zaken die ik belangrijker voor mensen vind die van ver komen dan mijzelf.

Als ik zou handelen als jij, was ik in mijn eerste post gekomen met plaats, tijd, prijs etc, lekker voor bij mij op de stoep, da's wel zo makkelijk.
Volgende keer zal ik iets egoistischer zijn en meteen het plantsoen aan het einde van mijn straat voorstellen :thumbs:
 
DBC01 zei:
Nope. Ik denk dat je wat te vlug leest. Of iets niet begrepen hebt. MAar ik ben altijd genegen om iets nog 2 ker uit te leggen, het kan de chloor-uitstoot van Rijnmond zijn die je koppie heeft aangetast. :)

Wat ik bedoel is dat ik uitging van een centrale plek. Dus niet eentje bij mij in de buurt op mijn stoep. Zou ik uitgaan van 'kom maar lekker bij mij, ik verzet geen stap' dan was ik meteen met lokatie, prijs en mogelijkheden gekomen want die ken ik.

Er is dus niks afgelopen ofzo, ik ben uitgegaan van wat andere zaken die ik belangrijker voor mensen vind die van ver komen dan jij.

Als ik zou handelen als jij, was ik in mijn eerste post gekomen met plaats, tijd, prijs etc, lekker voor bij mij op de stoep, da's wel zo makkelijk.
Volgende keer zal ik iets egoistischer zijn en meteen het plantsoen aan het einde van mijn straat voorstellen :thumbs:

Nee nee nee nee neeeeeee! Rotterdam of Utrecht maakt amper verschil in tijd, voor mij is Rotterdam iets van 2 uurtjes reizen. Voor de groningers wat langer, voor de belgen ook, maar die twee groeperingen vergeleken komen ze rond hetzelfde uit.

En meerdere belgen verkiezen Rotterdam al, énnn DW heeft al een plek, die moet jij nog zien te vinden in regio Utrecht.
 
En meerdere belgen verkiezen Rotterdam al, énnn DW heeft al een plek, die moet jij nog zien te vinden in regio Utrecht.
;) :rolleyes:

Dat bedoel ik juist. In de regio Utrecht had ik gisteren al een plek: bij mij voor de deur. Echter, om het aantrekkelijk te maken voor anderen is er meer nodig dan alleen aan je eigen voordeur denken.

Zoals gezien zijn er al een paar organisatoren bereid om mee te helpen aangezien die plek in R'dam prakti vóór hun deurmat ligt. Dát bedoel ik. Als iemand mij vraagt mee te helpen met zoeist dat voor mn deur ligt zeg ik ook meteen ja.
 
MD heeft het door. Al een hele tijd eigenlijk. Maar blijkbaar moeten sommigen blijven dwarsliggen. :rolleyes:
 
Ik lig nergens in dwars. Wil alleen niet in mijn mond gelegd krijgen dat ik geen voorstellen doe. Als ik die doe is dat met in m'n achterhoofd wat anderen ervan vinden want die moeten komen.

Ik stel niet eerst iets voor bij mij voor de deur en ga dán pas kijken wat een ander ervan vindt.
 
DBC01 zei:
Nope. Ik denk dat je wat te vlug leest. Of iets niet begrepen hebt. Maar ik ben altijd genegen om iets nog 2 keer uit te leggen, het kan de chloor-uitstoot van Rijnmond zijn die je koppie heeft aangetast. :)

Wat ik bedoel is dat ik uitging van een centrale plek. Dus niet eentje bij mij in de buurt op mijn stoep. Zou ik uitgaan van 'kom maar lekker bij mij, ik verzet geen stap' dan was ik meteen met lokatie, prijs en mogelijkheden gekomen want die ken ik.

Er is dus niks afgelopen ofzo, ik ben uitgegaan van wat andere zaken die ik belangrijker voor mensen vind die van ver komen dan mijzelf.

Als ik zou handelen als jij, was ik in mijn eerste post gekomen met plaats, tijd, prijs etc, lekker voor bij mij op de stoep, da's wel zo makkelijk.
Volgende keer zal ik iets egoistischer zijn en meteen het plantsoen aan het einde van mijn straat voorstellen :thumbs:

Mwa, hij hoeft misschien niet zo ver te rijden, maar heeft wel de organisatie op zich genomen. Het is dus geen egoistische actie. Half uurtje rijden naar Utrecht is minder werk.

Nou nokken met die shit en stuur DW een PM, want je komt toch wel. :D
 
Ik zal je mn msn commentaar hier besparen, imo is de plek beslist en doormauwen over het hoe en waarom die opties tot stand zijn gekomen is niet nodig. :) *PM't DW*
 
Ik vind rotterdam persoonlijk ook wel een goede plek, en das echt niet omdat ik er woon :rolleyes:

als er daadwerkelijk wat afgesproken gaat worden moet er wel ff een aparte thread komen waar dat beslist word. want om nou 34 pagina's lang de discussie na te gaan lezen...

wel goed idee, hoop dat we nog steeds naar de chinees gaan en samen gaan trainen natuurlijk!

Als jij nou ook gaat samu, dan ben ik tenminste niet de enigste ecto aanwezig :D (pm'ed DW*)
 
Laatst bewerkt:
DBC wil het te mooi doen alleen dat zal nooit gaan werken. Je kan nooit iedereen tevreden stellen vandaar dat er een harde aanpak moet zijn van één iemand die zegt dan en dan doe ik het, wie wil komen mag komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven