AndroidHealthClinic

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik... (2 bezoekers)

Als er deze zomer een kennismakings-BBQ zou komen dan zou ik...

  • Zeker gaan!

    Stemmen: 57 55,3%
  • Niet gaan

    Stemmen: 20 19,4%
  • Me helemaal laten gaan op een podium

    Stemmen: 6 5,8%
  • Misschien gaan....ik heb nooit een mening namelijk

    Stemmen: 20 19,4%

  • Totaal stemmers
    103

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brutez zei:
DBC wil het te mooi doen alleen dat zal nooit gaan werken. Je kan nooit iedereen tevreden stellen vandaar dat er een harde aanpak moet zijn van één iemand die zegt dan en dan doe ik het, wie wil komen mag komen.

dat zei DW toch... hij organiseert t in de kralingse plas en wie wil komen mag komen... wie niet niet :)
 
ok mooi dat is dan duidelijk, ik heb dw al een pm gestuurd en zal zorgdragen voor een bbq. :)
 
kurgan zei:
dat zei DW toch... hij organiseert t in de kralingse plas en wie wil komen mag komen... wie niet niet :)

Daar doelde ik dus ook op. DW doet goed werk. Als dit bevalt weet je dat het de volgende keer misschien wél mooier en beter kan. Maar je kan beter allemaal zeker in Rotterdam zitten als dat je misschien en uiteindelijk waarschijnlijk niet (want het is al de zoveelste keer) in een natuurpark in Brabant/Utrecht zit.
 
DBC01 zei:
Ik lig nergens in dwars. Wil alleen niet in mijn mond gelegd krijgen dat ik geen voorstellen doe. Als ik die doe is dat met in m'n achterhoofd wat anderen ervan vinden want die moeten komen.

Ik stel niet eerst iets voor bij mij voor de deur en ga dán pas kijken wat een ander ervan vindt.
Tja als je geen voorstel doet, dat is jouw goed recht. Maar dan moet je niet afkomen met "ow ik wist al de hele tijd een goeie plek", na dat anderen wèl voorstellen hebben gedaan en er zelfs 1tje de verantwoordelijk op zich heeft genomen om de boel te organiseren. Maar laten we er over ophouden, als het in september goed gaat mag dit van mij een jaarlijks fenomeen worden, en dan mag jij het volgend jaar organiseren, ok? :D
 
ok, 't kissebissen heeft nu lang genoeg geduurd!

3 september is de datum? Moet ik ff kijken in mn agenda dus.
Mss handig om een thread met namen te maken, en ook een tijd etc. vast te stellen.
 
axestream zei:
Mwa, hij hoeft misschien niet zo ver te rijden, maar heeft wel de organisatie op zich genomen. Het is dus geen egoistische actie. Half uurtje rijden naar Utrecht is minder werk.

Nou nokken met die shit en stuur DW een PM, want je komt toch wel. :D

Inderdaad, nou niet mij proberen af te schilderen als een egoist want ik zou mijn laatste stuiver aan iemand weggeven :)

D.W.
 
IK KOM ZEKER :cool: (TIP: BREDA)
 
Nu ik er aan denk GALDERSE MEREN bij BREDA ..je ziet het vanaf de A58. zwemplas surfplas en voor de anaalridders naakstrand
 
Tommyboy, tijd dat je de thread volledig begint te lezen jongen. :o
 
exarchos zei:
wie kan er btw braaien dan?
aantal maten van me organiseren feesten her en der, kan wel ff informeren of er iets te regelen valt... maarja met dj's als luna, pavo en promo staat straks het hele kralingse bos vol :D
 
ZoutZak zei:
aantal maten van me organiseren feesten her en der, kan wel ff informeren of er iets te regelen valt... maarja met dj's als luna, pavo en promo staat straks het hele kralingse bos vol :D

haha Braaien bro...niet Draaien
 
skotle braaien ja lekker hmmm. :D
 
hahaha nee t zal mooi zijn partytent erbij 3 verschillende DJ's :D 5000 watt soundsysteem. enne kan niemand een hele rits gewichten/ bankjes meenemen? ff lekker patsen in t kralingsbos gewoon ff biceps curl doen met steak in de ene hand en BB in de andere :D

en als t goed uitpakt kan volgende keer t iemand ander organiseren in een andere stad die voor andere mensen goed bereikbaar is :)

@ tommyboy.... kralingseplas heeft ook naaktgedeelte :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven