MuscleMeat

als je 1 dag een vrouw kon zijn wat deed je dan allemaal?

Bezoekers in dit topic

Is die doorgronding werkelijk nodig Bigt?
Als je niet om de 5 min ruzie wil hebben is het wel handig. Of als je bij een date/versiertruc wilt slagen kan het ook wel helpen.

ha lol vrouwen zijn simpel, ze hebben slechts 2 soorten emoties, echte en hormonale

kunst is om het onderscheid te maken :)
Dat is 1 punt, maar dan komt het er nog op aan om juist te reageren op elk van die emoties.

1. uitzoeken om welke emotie het gaat (analyseren)
2. uitzoeken wat de best mogelijke reactie is op de emotie (repliceren)

:D
 
ha lol vrouwen zijn simpel, ze hebben slechts 2 soorten emoties, echte en hormonale

kunst is om het onderscheid te maken :)

je vergeet er ééntje : valse emoties

geen enkel levend wezen dat zo leugenachtig en valsch uit de hoek kan komen als een vrouw... vannacht nog in je bed en vanavond zijn ze er met je hele inboedel ervandoor :D

ik hoorde ooit eens een schipper in een interview zeggen : op de zee kan je nooit vertrouwen, ze is zo vals als een vrouw !



zucht... maar sommigen zien er toch zo lekker uit :o :p
 
je vergeet er ééntje : valse emoties

geen enkel levend wezen dat zo leugenachtig en valsch uit de hoek kan komen als een vrouw... vannacht nog in je bed en vanavond zijn ze er met je hele inboedel ervandoor :D

ik hoorde ooit eens een schipper in een interview zeggen : op de zee kan je nooit vertrouwen, ze is zo vals als een vrouw !



zucht... maar sommigen zien er toch zo lekker uit :o :p

Je hebt nog gelijk ook. :o Vrouwen zijn raar. Stelletje bitches.
 
ze zijn niet raar, ze zijn lekker :ds:
tis alleen dat vrouwen hun gevoel meer volgen zonder logisch te denken :rolleyes:
 
ik zou zoveel mogelijk coïtusuele ervaringen op doen , en heel veel foto's en filmpjes maken ! :D
 
Soms blijft het voor de man nu eenmaal moeilijk om de vrouw helemaal te doorgronden, eens in de huid kruipen zou dan zeker helpen ;)

Je kunt toch gewoon vragen wat haar mankeert. En als ze dat niet wil vertellen, vertelt ze het toch lekker niet.
 
Waarschijnlijk was ik dan de hele dag bezig om de weg naar huis te vinden.
 
Back
Naar boven