XXL Nutrition

Als je cheap bent en whey koopt... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shinrisen

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
329
Waardering
0
Wat is dan de beste tijd om het in te nemen? Zover ik begrijp nemen meeste mensen hier 40g bij het ontbijt en nog ns 40gr na de training. Dat is dus 40gx7 en 40gx3 (als je 3x per week traint like me) 10x40 = 400 gram whey per week.

Als ik een kilo whey bestel zou ik dan al binnen 2,5 week door m'n whey heenzitten. Dat is een beetje snel imho, ik ben niet echt kapitaalkrachtig en vroeg me daarom af... als je je whey inname een beetje beperkt, wanneer kan je het dan het beste innemen? Post-training zoiezo, maar dat hele ontbijtverhaal bijvoorbeeld... neemt iedereen het hier elke dag?

Kzat zelf te denken om 2,5 kilo whey bij XXL te kopen (prijs/kwaliteit verhouding enzow) maar dan kan als ik het ervan neem na 6 weken weer nieuwe whey kopen. Dat is duurder dan ik op t moment betaal voor m'n fitness zelf ;).

graag tips!
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk dat er genoeg over te vinden is op dit forum.
 
Wat is dan de beste tijd om het in te nemen? Zover ik begrijp nemen meeste mensen hier 40g bij het ontbijt en nog ns 40gr na de training. Dat is dus 40gx7 en 40gx3 (als je 3x per week traint like me) 10x40 = 400 gram whey per week.

Als ik een kilo whey bestel zou ik dan al binnen 2,5 week door m'n whey heenzitten. Dat is een beetje snel imho, ik ben niet echt kapitaalkrachtig en vroeg me daarom af... als je je whey inname een beetje beperkt, wanneer kan je het dan het beste innemen? Post-training zoiezo, maar dat hele ontbijtverhaal bijvoorbeeld... neemt iedereen het hier elke dag?

Kzat zelf te denken om 2,5 kilo whey bij XXL te kopen (prijs/kwaliteit verhouding enzow) maar dan kan als ik het ervan neem na 6 weken weer nieuwe whey kopen. Dat is duurder dan ik op t moment betaal voor m'n fitness zelf ;).

graag tips!

Prima spul die XXL whey instant :thumbup:

Je kunt beter grotere hoeveelheden kopen, dat scheelt niet alleen in prijs maar ook in verzendkosten (vaak geen verzendkosten). Je kunt ook samen met bv je trainingsmaat(je) 10kg bestellen voor 150euro :eek:, ieder 5kg en ..... dan heb je dus 5kg voor 75 euro :D

Is maar een idee hoor :cool:
 
Wat is dan de beste tijd om het in te nemen? Zover ik begrijp nemen meeste mensen hier 40g bij het ontbijt en nog ns 40gr na de training. Dat is dus 40gx7 en 40gx3 (als je 3x per week traint like me) 10x40 = 400 gram whey per week.

Als ik een kilo whey bestel zou ik dan al binnen 2,5 week door m'n whey heenzitten. Dat is een beetje snel imho, ik ben niet echt kapitaalkrachtig en vroeg me daarom af... als je je whey inname een beetje beperkt, wanneer kan je het dan het beste innemen? Post-training zoiezo, maar dat hele ontbijtverhaal bijvoorbeeld... neemt iedereen het hier elke dag?

Kzat zelf te denken om 2,5 kilo whey bij XXL te kopen (prijs/kwaliteit verhouding enzow) maar dan kan als ik het ervan neem na 6 weken weer nieuwe whey kopen. Dat is duurder dan ik op t moment betaal voor m'n fitness zelf ;).


graag tips!

ik post niet zo graag merken wantdan denkt men al gauw dat je een verkoper bent. Maa aangezien ik ook een arme luis ben zal ik je een tip geven die ik door heel lang esurfen heb gevonden.
het gaat om een whey proteine van eas en bevat 24 gr whey per serving van 30 gram. In een pot zit 2250 gram dus als je twee keer per dag een shake neemt dan zit je aan 60 gr per dag (waarvan dus 48 gr whey ) dan kan je met een pot van 2250 gr maar liefst 37 dagen doen. Neem je drie shakes per dag dan kan je er 25 dagen mee doen. Deze pot kost op bijna alle sites 50 euro maar op de site die ik vond is het maar 33 euro. Ik poste de link al eens in andere topics en ik heb schrik dat men zal denken dat ik een vertegenwoordiger van het bedrijf ben of zo.
Maar ja, here it goes any way:
Belgische site!
PRO-SN Sportvoeding & Fitness

klik op suplementen en kies het merk EAS, kies dan een pot van 2250 gr en je zal 33 euro zien staan. ALs je drie potten koopt dan zit je boven de 100 en verscheept de kerel ze gratis naar nederland. dus voor 100 euro heb je tussen de 75 (3 shakes per dag) en 117 (2shakes per dag)dagen proteine. das de goedkoopste ooit!

succes
 

zeer interessant zo'n tabel maar jammer genoeg gaat het om dollars en producten op de amerikaanse markt. We zouden zo'n tabel moeten hebben met Nederlandse en Belgische prijzen.

De proteine die ik voorstelde kost 0,44 euro per serving. dat lijtk me niet zo slecht in vergelijking met andere. Dus 0,88 voor 2 shakes per dag.

ik heb twee potten en ook xpand besteld voor 116 euro.
groetjes
 
ik post niet zo graag merken wantdan denkt men al gauw dat je een verkoper bent. Maa aangezien ik ook een arme luis ben zal ik je een tip geven die ik door heel lang esurfen heb gevonden.
het gaat om een whey proteine van eas en bevat 24 gr whey per serving van 30 gram. In een pot zit 2250 gram dus als je twee keer per dag een shake neemt dan zit je aan 60 gr per dag (waarvan dus 48 gr whey ) dan kan je met een pot van 2250 gr maar liefst 37 dagen doen. Neem je drie shakes per dag dan kan je er 25 dagen mee doen. Deze pot kost op bijna alle sites 50 euro maar op de site die ik vond is het maar 33 euro. Ik poste de link al eens in andere topics en ik heb schrik dat men zal denken dat ik een vertegenwoordiger van het bedrijf ben of zo.
Maar ja, here it goes any way:
Belgische site!
PRO-SN Sportvoeding & Fitness

klik op suplementen en kies het merk EAS, kies dan een pot van 2250 gr en je zal 33 euro zien staan. ALs je drie potten koopt dan zit je boven de 100 en verscheept de kerel ze gratis naar nederland. dus voor 100 euro heb je tussen de 75 (3 shakes per dag) en 117 (2shakes per dag)dagen proteine. das de goedkoopste ooit!

succes
Inderdaad erg goedkoop..maar ja..10 euro verzendkosten voor Nederland. Dan kan ik het net zo goed uit de winkel kopen en een paar euro meer betalen..
 
Inderdaad erg goedkoop..maar ja..10 euro verzendkosten voor Nederland. Dan kan ik het net zo goed uit de winkel kopen en een paar euro meer betalen..


als je voor mer dan 100 euro koopt moet je geen verzendingskosten betalen!
 
vind dat maar een beetje vage site , ik heb zelf gratis whey gezien
PRO-SN Sportvoeding & Fitness


heb je het over die whey waar nul euro staat?
De prijzen zijn nog niet gekend denk ik want op een andere site, woorkout.be vond ik net hetzelfde, de prijzen waren er ook nog niet vermeld. Mss is het een neiuw product en moet je mailen om de prijs te kennen. Geen idee, maaar om de site daarom vaag te noemen, dat vind ik een beetje te ver gaan.
 
Re: Als je cheap bent en whey koopt...

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door Persian
Inderdaad erg goedkoop..maar ja..10 euro verzendkosten voor Nederland. Dan kan ik het net zo goed uit de winkel kopen en een paar euro meer betalen..



als je voor mer dan 100 euro koopt moet je geen verzendingskosten betalen!
Online!

ja dat snap ik !!
 
Re: Als je cheap bent en whey koopt...

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door Persian
Inderdaad erg goedkoop..maar ja..10 euro verzendkosten voor Nederland. Dan kan ik het net zo goed uit de winkel kopen en een paar euro meer betalen..



als je voor mer dan 100 euro koopt moet je geen verzendingskosten betalen!
Online!

ja dat snap ik !!

ik snap je opmerking niet
 
Waarom kijken naar prijs? Pak gewoon het beste wat er te koop is. BB is een leefwijze en enkel het beste is goed genoeg voor ons lichaam. Wanneer prijs wel een issue is eet je toch gewoon kwark van de Aldi?
 
Belachelijke opmerking natuurlijk.
 
Waarom kijken naar prijs? Pak gewoon het beste wat er te koop is. BB is een leefwijze en enkel het beste is goed genoeg voor ons lichaam. Wanneer prijs wel een issue is eet je toch gewoon kwark van de Aldi?
Wie zegt er dat naar de prijs kijken het bela,ngrijkste is.
Je moet natuurlijk naar het beste zoeken, maar soms is het beste product maar 1 % beter dan het tweede beste prodcut en is het toch 2 keer zo duur. Daarom moet je naar de beste prijs/kwaliteitsverhouding kijken.
Tevens, hoe weet jij zo zeker wat het beste product is?
Ikzie soms heel dure proteine met dezelfde ingredienten als eentje die 40 % goedkoper is. het enige verschil is de merknaam, die soms sterk overroepen is.
 
Sterke argumentatie! :thumbdown:

Is het nodig om het te beargumenteren dan?
De jongen is 19 jaar en studeert waarschijnlijk. Bulken van het geld zal hij dan wel niet doen.

Maar omdat BB zijn passie is, zou hij maar als zijn zuurverdiende centen eraan moeten spenderen. Denk je echt, dat als hij whey van een topmerk haalt dat 3x zo duur is, hij stukken harder gaat groeien?

Ja, je kan ook 10 andere supplmenten halen die niet gaan werken. Maarja, het is je passie dus geld is geen probleem. Mischien zit er wel wat tussen dat werkt.
 
als je op de centen let moet je niet gaan bodybuilden
 
Back
Naar boven