MuscleMeat

Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.132
Waardering
8.282
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Vul maar in (als je het delen wilt!)

1. Wat voor werk doe je op dit moment?
-

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
-
3. Wat zou je droombaan zijn?
-
4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
-
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
- Ik ben gymdocent binnen het primair onderwijs op twee verschillende scholen. Zowel christelijke basisschool als open. Ook ben ik werkzaam als fitnessinstructeur.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
- Beide echt top! Sinds dit jaar ook begonnen met kleuters let te geven, geweldig die enthousiaste kids! Op de sportschool werk ik al 7 jaar, ben hier als stagaire begonnen en sinds dien mijn bijbaantje in de schoolvakanties en weekenden :p

3. Wat zou je droombaan zijn?
- Op een MBO of HBO opleiding lesgeven aan adolescenten die later zelf werkzaam in de sport willen zijn.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
- Krantenwijk (wie is er niet mee groot geworden..?), keukenmedewerker, vakkenvuller, fitness en groepsles instructeur, festival ticketscanner

Dat was hem!
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
Ik ben op het moment kok als bijbaan naast het studeren.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
Ik heb het erg naar mijn zin op werk. de uren zijn goed. Ik vind het werk zelf leuk, ik heb leuke collega's, en mijn baas is ook top. Niets te klagen dus.

3. Wat zou je droombaan zijn?
Marketing manager bij een groot bedrijf als Coca-Cola. De creativiteit die je tot leven kan wekken met zo'n budget lijkt me geweldig.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Nu ben ik dus kok, Ik heb op mijn 15e een jaar tomaten geplukt, daarna een jaar vakkenvuller geweest bij de Albert Heijn, en ik heb 3 maanden de post bezorgd.
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?