MuscleMeat

Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.132
Waardering
8.282
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Vul maar in (als je het delen wilt!)

1. Wat voor werk doe je op dit moment?
-

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
-
3. Wat zou je droombaan zijn?
-
4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
-
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
- Ik ben gymdocent binnen het primair onderwijs op twee verschillende scholen. Zowel christelijke basisschool als open. Ook ben ik werkzaam als fitnessinstructeur.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
- Beide echt top! Sinds dit jaar ook begonnen met kleuters let te geven, geweldig die enthousiaste kids! Op de sportschool werk ik al 7 jaar, ben hier als stagaire begonnen en sinds dien mijn bijbaantje in de schoolvakanties en weekenden :p

3. Wat zou je droombaan zijn?
- Op een MBO of HBO opleiding lesgeven aan adolescenten die later zelf werkzaam in de sport willen zijn.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
- Krantenwijk (wie is er niet mee groot geworden..?), keukenmedewerker, vakkenvuller, fitness en groepsles instructeur, festival ticketscanner

Dat was hem!
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
Ik ben op het moment kok als bijbaan naast het studeren.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
Ik heb het erg naar mijn zin op werk. de uren zijn goed. Ik vind het werk zelf leuk, ik heb leuke collega's, en mijn baas is ook top. Niets te klagen dus.

3. Wat zou je droombaan zijn?
Marketing manager bij een groot bedrijf als Coca-Cola. De creativiteit die je tot leven kan wekken met zo'n budget lijkt me geweldig.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Nu ben ik dus kok, Ik heb op mijn 15e een jaar tomaten geplukt, daarna een jaar vakkenvuller geweest bij de Albert Heijn, en ik heb 3 maanden de post bezorgd.
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
Planner in de zorg en af en toe nog aan t bed.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
Yes, bevalt me prima wel

3. Wat zou je droombaan zijn?
Vroegah zou ik zeggen chirurg. Kijk wel vaak naar dr pimple popper , leek me ook wel leuk beroep:roflol:

Maar goed denk dat ik nu wel meer richting personeelszaken/ verzuim zou willen doen. Sluit wel aan op mn werkzaamheden . Tijd zal leren. Voor nu nog genoeg uitdaging.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Kantoorbaantje bij paps. Beetje administratie. Schoonmaken in verpleeghuizen, bijbaantje als verzorgende hier en daar.
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
- Nu procesoperator

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
- Overal waar ik gewerkt heb had ik het wel naar mijn zin dus deze keer ook wel. Leuke collega's redelijk wat vrijheid echt top. Pas mij ook wel redelijk snel aan dus dat scheelt, want schelen binnen de mooisten nait.

3. Wat zou je droombaan zijn?
- droombaan weet ik niet maar als ik alles had geweten had ik een sportopleiding gedaan en vanaf daar wel verder gekeken. Of iets in de multimedia-design.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Niet heel veel om eerlijk te zijn. echt bijbaantje/vakantiebaantje opperman stratenmaker. Wel pittig zwaar op die leeftijd maar het was wel leuk.
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?
- Nu procesoperator

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
- Overal waar ik gewerkt heb had ik het wel naar mijn zin dus deze keer ook wel. Leuke collega's redelijk wat vrijheid echt top. Pas mij ook wel redelijk snel aan dus dat scheelt, want schelen binnen de mooisten nait.

3. Wat zou je droombaan zijn?
- droombaan weet ik niet maar als ik alles had geweten had ik een sportopleiding gedaan en vanaf daar wel verder gekeken. Of iets in de multimedia-design.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Niet heel veel om eerlijk te zijn. echt bijbaantje/vakantiebaantje opperman stratenmaker. Wel pittig zwaar op die leeftijd maar het was wel leuk.

Damn stratenmaker lijkt me een zware bijbaan! Zou het geen dag volhouden denk ik (zeker met K$%T) weer :p
 
Vul maar in (als je het delen wilt!)

1. Wat voor werk doe je op dit moment?
- Beheerder van het magazijn van een bouwbedrijf met een divers takenpakket, soms ook nog eens bijspringen op werven.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
- Ja, fysiek minder zwaar werk dan wat ik voorheen deed maar met dezelfde loonvoordelen. Ik heb enorm veel vrijheid.
De lange dagen ervaar ik soms wel als nadelig en werken in weer en wind soms ook wel.


3. Wat zou je droombaan zijn?
- Rentenier

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
- Tuinonderhoud, plaatsen van gipspanelen, muurtjes metselen, strongman coach in een crossfitgym :D
 
Is rentenier een baan? Zo ja, waar kan ik solliciteren?
 
Zijn er nog banken die meer dan 0,2% rente geven?
Overigens zijn er wel investeringen en beleggingen die wat opleveren. Heb de laatste e.e.a. in grondontwikkeling gestoken. Dat loont wel. :)
 
Maar heb ik het dan ook meer naar mijn zin en dezelfde vrijheden en arbeidsvoorwaarden?
Dat weet ik niet. Hoeveel meer kan jij verdienen dan? Als het echt absurd meer is dan had ik dat gedaan.
 
Dat weet ik niet. Hoeveel meer kan jij verdienen dan? Als het echt absurd meer is dan had ik dat gedaan.
Dat weet ik niet, ik heb niet direct elders gesolliciteerd en dat vind ik momenteel van ondergeschikt belang, aangezien ik pas een half jaar op mijn huidige functie zit en genoeg cursussen/opleidingen, ervaringsopbouw en mogelijkheden in het vooruitzicht heb. Ik heb voldoende vrijheid in mijn werk en ik weet dat het gras niet altijd groener is aan de overkant. De werkdruk/overwerken etc. is daar vaak hoger en ik heb nu buiten het werk dagelijks de ruimte voor mijn sport. Als ik binnen de luchtvaart wil blijven, is de kans ook groot dat ik naar het buitenland moet. Aan de ene kant leuk en interessant, aan de andere kant zijn er ook tal van zaken in Nederland die ik mogelijk ga missen.
 
Ook maar even invullen dan.

1. Wat voor werk doe je op dit moment?
Marketing Manager

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?
Enorm. Ben niet de traditionele marketing manager. Ik geniet erg veel vrijheid en ben naast het coordineren van de marketing veel bezig met de strategie van het bedrijf, de operatie en ik houd mij bezig procesoptimalisatie/verbetering.

3. Wat zou je droombaan zijn?
Combinatie van de baan die ik nu heb met een dag of twee fysiotherapie. Daar ligt een enorm interessegebied voor mij. Wie weet met een jaar of vijf de deeltijd opleiding doen....

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Folders bezorgen, Vakkenvuller, 8 jaar lang horeca,
 
Dat weet ik niet, ik heb niet direct elders gesolliciteerd en dat vind ik momenteel van ondergeschikt belang, aangezien ik pas een half jaar op mijn huidige functie zit en genoeg cursussen/opleidingen, ervaringsopbouw en mogelijkheden in het vooruitzicht heb. Ik heb voldoende vrijheid in mijn werk en ik weet dat het gras niet altijd groener is aan de overkant. De werkdruk/overwerken etc. is daar vaak hoger en ik heb nu buiten het werk dagelijks de ruimte voor mijn sport. Als ik binnen de luchtvaart wil blijven, is de kans ook groot dat ik naar het buitenland moet. Aan de ene kant leuk en interessant, aan de andere kant zijn er ook tal van zaken in Nederland die ik mogelijk ga missen.

Toulouse is een leuke stad hoor!
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?

Research & Exploration Manager in de voedingsmiddelen.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?

Ja, droombaan. Had nooit durven hopen dit te mogen doen. Met een team van 10 man (wetenschappers, technologen, ingenieurs) doen we de toffe en spannende projecten. Kijken ver de toekomst in, proberen nieuwe technologie uit, zoeken naar interessante partners, werken aan de fabriek & producten van de toekomst.

3. Wat zou je droombaan zijn?

Dit is mijn huidige droombaan. Wellicht dat ik ooit nog voor R&D directeur zou willen gaan, maar dat mist net een beetje inhoud ( en dat vind ik wel leuk) maar geeft nog meer impact ( ook leuk). Bovendien ben ik daar ook nog jong voor. Ik stond als kind al te knutselen in de keuken en het feit dat ik nu zowel met topchefs en topwetenschappers mag werken is echt geweldig leuk. Een eigen afdeling runnen valt me alles mee en het is tof om mensen in kwaliteit en als persoon te zien groeien. Beetje cliché maar wel waar. Heel fijn om je eigen team te kunnen kiezen.

ik heb dus echt geluk met deze baan, ik ga echt met plezier. Heb alle vrijheid, goed betaald, echt niet veel meer te wensen.

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?

Vakkenvuller, Barman, kok, commercieel medewerker en nog tientallen vakantiebaantjes van tomaten plukken tot vrachtwagens schoonmaken, orderpicken. Altijd eigenlijk alles aangepakt. Veel van geleerd.
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?

Eigenaar horecazaak.

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?

Beetje dubbel. Het werk is goed te doen maar de zomermaanden zijn zo druk dat ik alleen aan het werk ben, in de wintermaanden veel vrije tijd. Ik werk nu nog met personeel, dus veel stress. Misschien ga ik het later alleen doen als ik er genoeg aan over zal houden en de stress veel minder wordt.

3. Wat zou je droombaan zijn?

geen idee, bestaat die?


4. Welke bij-baantjes heb je gehad?
Ik klus al jaren online bij, hoe dat hou ik liever prive want dit is een beetje grijs gebied ;)
 
Toulouse is een leuke stad hoor!
Ik zie even zo gauw niet in wat ik in Toulouse moet doen. Ik ben voor m'n werk vaak in Aix-en-Provence geweest, daar zit de NAVO (NAHEMA) en in de buurt tussen Marseille en Aix zit o.a. Airbus en Eurocopter France. Verder ben ik meerdere keren in Biarritz geweest; Safran/Turbomeca zit daar in de buurt (fabrikant van vliegtuigmotoren). Verder heb ik het niet zo op Fransen en spreek ik heb voor geen meter. Wel een mooi land.

Als ik elders zou werken, zou ik eerder denk aan de VS, VK of Duitsland, maar ik heb wel ooit overwogen om te solliciteren voor een Frans bedrijf (Safran/Turbomeca), maar dan als respresentative voor Nederland/België en in NL geplaatst.
 
Back
Naar boven