XXL Nutrition

Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken

Bezoekers in dit topic

Meestal tippen ze mij om erwtensoep te verkopen.
Goede ijssalons zijn vanaf oktober altijd gesloten ;)

Een speciaalzaak die andere dingen erbij gaat verkopen heeft vaak een probleem. Voor je het weet ben je een snackbar en is je opgebouwde imago naar de klote.
1575838093429.png
 
:D

Hoeveel werk heb jij eigenlijk aan je dbb cliënten als bijverdiensten of je website?
Heel weinig, weiger al een paar maanden nieuwe klanten. Wil namelijk eerst mijn boek afronden. Mijn website ook al een paar maanden niets aan gedaan, maar de meeste artikelen die ik heb geschreven kosten ook vrij weinig tijd.
 
Heel weinig, weiger al een paar maanden nieuwe klanten. Wil namelijk eerst mijn boek afronden. Mijn website ook al een paar maanden niets aan gedaan, maar de meeste artikelen die ik heb geschreven kosten meestal ook vrij weinig tijd.

Wat een service! :D
 
1. Wat voor werk doe je op dit moment?

BI consultant, op weg om solution archtitect te worden

2. Heb je het naar je zin op je werk? (Waarom wel, niet)?


Zeker. Werk bij/voor diverse klanten waarbij ik een heel scala aan skills kan inzetten. Daarnaast een hoop vrijheid om daar invulling aan te geven. Mijn creativiteit kan ik er meer in kwijt dan bij mijn vorige werkgever

3. Wat zou je droombaan zijn?

Astrofysicus, de hele dag bezig zijn met het heelal en er nog voor betaald krijgen ook

4. Welke bij-baantjes heb je gehad?

Niet veel, hiervoor tig jaar bij 1 werkgever gewerkt.
 
Back
Naar boven