MuscleMeat

Als je een man kon zijn voor een dag, wat zou je doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
discuss!

bier zuipen!
 
Als ik een man was geweest zou ik echt een keer nken, lijkt me een heel mooi iets.
 
Trainen en jupiler drinken.
 
achter de chickies en de breezers aan, me wezeloos rukken, bier zuipen, als een bouwvakker werken en ongenegeert boeren en scheten laten.
 
achter de chickies en de breezers aan, me wezeloos rukken, bier zuipen, als een bouwvakker werken en ongenegeert boeren en scheten laten.
en het verschil met wat je nu doet sophie?
 
achter de chickies en de breezers aan, me wezeloos rukken, bier zuipen, als een bouwvakker werken en ongenegeert boeren en scheten laten.

Aha dus dat vind Sophiej het echte leven... Ook in je huidige lichaam mag je dat best een keertje doen hoor :D (al zal het rukken wat moeilijk gaan :p)
 
achter de chickies en de breezers aan, me wezeloos rukken, bier zuipen, als een bouwvakker werken en ongenegeert boeren en scheten laten.

Ik neem aan dat je de lat bij je vriendjes ook niet hoog legt dan :cool:
 
wat ik omschreef vind ik persoonlijk het toppunt van man (incl. ranzigheid. Lijkt me dan best leuk om eens te zijnw at ik verafschuw.

@ Shut. Mijn vriendje voor Rig. was een hardwerkende bouwvakker ja, afgezien van de ranzigheid. :P
 
wat ik omschreef vind ik persoonlijk het toppunt van man (incl. ranzigheid. Lijkt me dan best leuk om eens te zijnw at ik verafschuw.

@ Shut. Mijn vriendje voor Rig. was een hardwerkende bouwvakker ja, afgezien van de ranzigheid. :P
was je geen maagd voor riggard? slet :sad:
 
Het rukken wil nu niet zo lukken.
hoe weet je dat? misschien is sophietje een professionele bodybuildster met een langere clitoris dan je derde been :)
 
stofzuigen
 
Back
Naar boven