Fitness Seller

Als je het niet lezen wilt, zeker niet doen!!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik hoorde gisteren een man zeggen dat ie een hekel had aan mensen, hij meende het echt

Ik kan niet begrijpen dat iemand een hekel kan hebben aan mensen, dan zou je ook een hekel aan jezelf moeten hebben.

Hebben jullie dat ook dat jullie mensen haten?

???
 
??? Je heb mensen die je wel eens wil neer knallen
en je heb mensen die je lief zijn.
Dus vind het een beetje een vreemde kerel
 
Originally posted by Bodyman
Ik hoorde gisteren een man zeggen dat ie een hekel had aan mensen, hij meende het echt

Ik kan niet begrijpen dat iemand een hekel kan hebben aan mensen, dan zou je ook een hekel aan jezelf moeten hebben.

Hebben jullie dat ook dat jullie mensen haten?

???

Ik kan geen mensen haten, nooit mensen gehaat.. Ik kan me wel hekelen aan het gedrag van bepaalde mensen. Ik haat dus zo bijvoorbeeld aggressief geweldadig gedrag van mensen, maar dan gaat het om de aggressie in hen en niet om de persoon zelf..

"Small minds discuss people, great minds discuss ideas.."
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: Als je het niet lezen wilt, zeker niet doen!!

Originally posted by Bracke


Ik kan geen mensen haten, nooit mensen gehaat.. Ik kan me wel hekelen aan het gedrag van bepaalde mensen. Ik haat dus zo bijvoorbeeld aggressief geweldadig gedrag van mensen, maar dan gaat het om de aggressie in hen en niet om de persoon zelf..

"Small minds discuss people, little minds discuss ideas.."

eehmmz, volgens mij klopt r iets niet aan je laatste quote bracke... moet little niet large zijn of zo?
 
Re: Re: Re: Als je het niet lezen wilt, zeker niet doen!!

Originally posted by Rob G


eehmmz, volgens mij klopt r iets niet aan je laatste quote bracke... moet little niet large zijn of zo?

Ahh ja.. klopt.. :tomato:
 
Laatst bewerkt:
Ik haat de kortzichtigheid, het plaatsen in hokjes, de allesvernietigende instelling van de mens, enz. in feite zijn wij een triest dier op deze aarde.. wij maken alles kapot, niet alleen elkaar, maar ook de dieren en de natuur.. dus in feite zijn wij wel het vreemdste wezen op de aarde, of zoals oli zou zeggen "wij zijn gare hanen" :D

maar als ik dan weer 's morgens wakker word naast me vriendin en die liefde zie, damn.. zoiets kan je niet haten hehe..
 
ik heb een hekle aan de ontwetendheid van mensen die 'haten' en 'honger' gebruiken. dat kennen de meeste mensen in NL/België gelukkig niet
 
Originally posted by soulreaver
Ik haat de kortzichtigheid, het plaatsen in hokjes, de allesvernietigende instelling van de mens, enz. in feite zijn wij een triest dier op deze aarde.. wij maken alles kapot, niet alleen elkaar, maar ook de dieren en de natuur.. dus in feite zijn wij wel het vreemdste wezen op de aarde, of zoals oli zou zeggen "wij zijn gare hanen" :D

precies, want wij kunnen niet zonder dieren, denk aan vlees, eieren (komt me allemaal bekend voor) maar het gros van de dieren daarentegen kunnen prima zonder ons.
Nou breng ik onszelf in diskrediet, maar goed, tis nu eenmaal zo.
 
Back
Naar boven