Fitness Seller

Als je moet terugkijken , wat zou je anders hebben gedaan ?

Bezoekers in dit topic

Motherfuckers, wat een lijst zou ik kunnen maken...

Niet pas op mijn 41e mijn onderlichaam bginnen trainen. Veel eerder naar een goede sportmasseur voor myofascial release. Heel veel meer mijn teres en nabijgelegen spieren trainen. Toen ik jong was geen aanbod afslaan om met een wereldklasse powerlifter te gaan trainen.
 
* meer aandacht aan voeding besteden en minder aan supplementen

At vroeger te veel eiwitten en te weinig vet. Aan koolhydraten besteedde ik geen aandacht. Kwa supplementen vroeger veel uitgetest (testboosters enz.) Ben zelfs ooit hier lid geworden om supplementenreviews te lezen...

* Anders trainen

Sws meer benen trainen want die heb ik vroeger verwaarloosd (al was dat vaak ook omdat ze stijf waren getrapt met kickboksen) Verder vroeger van begin af aan met een bro-split getraind. Als ik nog eens helemaal overnieuw kon beginnen ging ik eerst eens met stronglifts 5x5 aan de slag en daarna sws zorgen dat elke spier minimaal 2x per week aan bod komt.

* minder feesten

Mijn weekenden waren vroeger zo zwaar dat het eigenlijk helemaal niet mogelijk zou moeten zijn geweest om progressie te boeken (van vrijdagochtend tot zondagavond niet of nauwelijks slapen, (bijna) niet eten, veel alcohol en andere versnaperingen...
 
Back
Naar boven