XXL Nutrition

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag? (1 bezoeker)

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag?

  • Ja

    Stemmen: 52 29,7%
  • Nee

    Stemmen: 123 70,3%

  • Totaal stemmers
    175

Bezoekers in dit topic

Nee. Too much shit left to do. Zou het echt een faal vinden als ik nu zou komen te overlijden terwijl ik nog niet eens een kwart heb gehaald van wat ik wil behalen. Maarja, als het me tijd is dan zij het zo.
 
Nop, wil nog veel dingen doen en heb nog te weinig daarvoor gedaan
 
Ik heb de laatste paar jaar elke dag wel geleefd met in het achterhoofd het idee dat elke dag de laatste kan zijn. Ondanks dat ik nog veel dingen zou willen doen zal ik weinig spijt hebben dat ik in mijn leven dingen niet gedaan heb.
 
true dat, care a lot. Als ik dood ben ben ik dood lekker boeien wat je dan gedaan hebt. Heb alle gekkigheid in deze wereld al wel gezien naar mijn idee.
:roflol:
Cmon man, dit kan je toch niet menen
 
eigenlijk is het zomaar een rare vraag.
want als je dood bent en je kunt nog terug kijken op je leven ben je dus niet bepaald dood.
en als je wel dood bent maakt het eigenlijk geen reet uit want je bent toch dood.

ik ben wel tevreden over hoe mijn leven eruit ziet maar niet als ik morgen zou sterven. daarvoor heb ik eigenlijk teveel aandacht aan de toekomst besteed.
 
Ik heb geen leven, kan er dus niet op antwoorden.
 
Nee, ik moet nog moderator op DBB worden anders is mijn leven niet compleet.
 
Zou mij niks schelen, heb al weinig bereikt in het leven.. En het zal er vast niet beter op worden. :yarly:
 
moet nog veel meer gains maken
 
:roflol:
Cmon man, dit kan je toch niet menen

Nee lol. Heb net voor het eerst een echte relatie doe toch normaal man.

Ik heb nog niet eens één diploma dus ik mag nog niet dood.
 
Nee, maar zou er geen probleem mee hebben als de wereld vergaat
 
Nee,
Zelf gedaan dus, meh.......
 
Uiteraard niet. Alles begint nog maar pas.
 
nee, moet nog alpha worden zodat ik stoer overkom op dbb
 
als ik morgen doodga zit heel de kerk vol met chicks :D
 
Back
Naar boven